ا

  • ابویی اردکان.محمد بررسی کاربرد نوع‌شناسی های قدرت و اجبار در حل مسائل پیچیدة سازمانی [ دوره11, شماره 0 - زمستان سال 1398]
  • احمدلو.مجید مروری بر عوامل موثر بر توانمندی های پویای کارکنان سازمان [ دوره11, شماره 0 - زمستان سال 1398]
  • احمدی قراچه.خدیجه بررسی تأثیر رفتار شهروندی سازمانی بر قابلیت‌های چابکی نیروی کار [ دوره11, شماره 0 - زمستان سال 1398]
  • احمدی.سمانه شناسایی موانع پرداخت بر مبنای عملکرد در سازمان های دولتی ایران [ دوره11, شماره 0 - زمستان سال 1398]
  • احمدی.غلامرضا بررسی تأثیر پیوندهای بازاریابی رابطه‌مند بر رضایت و سهم مشتری در صنعت بانکداری [ دوره11, شماره 36 - بهار سال 1398]
  • اخباری آزاد.مینا بهره گیری از سیستم مدیریت ارتباط با مشتری در راستای سنجش سطح وفاداری مشتری و تاثیر آن بر تصویر برند (مطالعه موردی: شرکت دوان صنعت شیراز) [ دوره11, شماره 0 - زمستان سال 1398]
  • اژدری.ژاله تأثیر استراتژی‌های منابع ‌انسانی برکسب مزیت رقابتی با نقش میانجی چابکی سازمانی [ دوره11, شماره 37 - تابستان سال 1398]
  • اژدری.سیامک طراحی مدل پیش‌بینی توانایی استراتژیک مدیران [ دوره11, شماره 38 - پاییز سال 1398]
  • اسکندری.عیسی قابلیت یادگیری سازمانی به عنوان پیش بینی برای کارآفرینی سازمانی در ادارات ورزش و جوانان شمال ایران [ دوره11, شماره 38 - پاییز سال 1398]
  • اسماعیل پور.حسن "تدوین راهبردهای صادراتی خوشه های صنعتی خشکبار با تأکید بر محصول کشمش" [ دوره11, شماره 0 - زمستان سال 1398]
  • اشرفی.مجید ارائه الگوی مفهومی و ترسیم نقشه استراتژیک سازمان کارآفرین با رویکردهای تصمیم‌گیری چندمعیاره فازی (FMCDM) [ دوره11, شماره 0 - زمستان سال 1398]
  • افراسیابی.فاطمه بررسی نقش میانجی‌گرانه مسئولیت اجتماعی سازمان بر تأثیر ابعاد عدالت سازمانی ادراک شده بر تعهد سازمانی (موردی مطالعه: سازمان برنامه و بودجه کشور) [ دوره11, شماره 0 - زمستان سال 1398]
  • اقوامی.فرشاد تحلیل اثربخشی عوامل مؤثر بر اشتغال و راه‌اندازی کسب‌وکار معلولین [ دوره11, شماره 39 - زمستان سال 1398]
  • الوانی.سید مهدی بررسی تأثیر راهبردهای مدیریت منابع انسانی بر توانمندسازی کارکنان سازمان‌های دولتی ایران [ دوره11, شماره 0 - زمستان سال 1398]
  • الهی.علیرضا قابلیت یادگیری سازمانی به عنوان پیش بینی برای کارآفرینی سازمانی در ادارات ورزش و جوانان شمال ایران [ دوره11, شماره 38 - پاییز سال 1398]
  • امیرنژاد.قنبر تأثیر استراتژی‌های منابع ‌انسانی برکسب مزیت رقابتی با نقش میانجی چابکی سازمانی [ دوره11, شماره 37 - تابستان سال 1398]
  • امیری دوانی.مهرناز بهره گیری از سیستم مدیریت ارتباط با مشتری در راستای سنجش سطح وفاداری مشتری و تاثیر آن بر تصویر برند (مطالعه موردی: شرکت دوان صنعت شیراز) [ دوره11, شماره 0 - زمستان سال 1398]
  • امیریان زاده.مژگان شناسایی و رتبه بندی عوامل موثر بر توانمندسازی نیروی انسانی در راستای بهره وری با استفاده از روش دیمتل [ دوره11, شماره 0 - زمستان سال 1398]
  • اهنگ.فرحناز بررسی تأثیر رفتار شهروندی سازمانی بر قابلیت‌های چابکی نیروی کار [ دوره11, شماره 0 - زمستان سال 1398]
  • ایران زاده.سلیمان تاثیر نقش واسط سوگیری روانشناختی بر سکوت سازمانی و رفتارهای انحرافی کارکنان [ دوره11, شماره 37 - تابستان سال 1398]
  • ایرج پور.علیرضا ارائه راهبردهایی به منظور دستیابی به رضایت مشتری در تعامل بین عملکرد تولید و مشتری به عنوان مزیت رقابتی ازمنظر مدیریت کیفیت جامع [ دوره11, شماره 0 - زمستان سال 1398]
  • ایرج پور.علیرضا روشهای مدیریت کیفیت و تأثیر آنها بر عملکرد مالی شرکتها (بررسی موردی مدل تعالی EFQM) [ دوره11, شماره 0 - زمستان سال 1398]