ابویی اردکان.محمد
بررسی کاربرد نوعشناسی های قدرت و اجبار در حل مسائل پیچیدة سازمانی
[
دوره11,
شماره
0
- زمستانسال
1398]
احمدلو.مجید
مروری بر عوامل موثر بر توانمندی های پویای کارکنان سازمان
[
دوره11,
شماره
0
- زمستانسال
1398]
احمدی قراچه.خدیجه
بررسی تأثیر رفتار شهروندی سازمانی بر قابلیتهای چابکی نیروی کار
[
دوره11,
شماره
0
- زمستانسال
1398]
احمدی.سمانه
شناسایی موانع پرداخت بر مبنای عملکرد در سازمان های دولتی ایران
[
دوره11,
شماره
0
- زمستانسال
1398]
احمدی.غلامرضا
بررسی تأثیر پیوندهای بازاریابی رابطهمند بر رضایت و سهم مشتری در صنعت بانکداری
[
دوره11,
شماره
36
- بهارسال
1398]
اخباری آزاد.مینا
بهره گیری از سیستم مدیریت ارتباط با مشتری در راستای سنجش سطح وفاداری مشتری و تاثیر آن بر تصویر برند (مطالعه موردی: شرکت دوان صنعت شیراز)
[
دوره11,
شماره
0
- زمستانسال
1398]
اژدری.ژاله
تأثیر استراتژیهای منابع انسانی برکسب مزیت رقابتی با نقش میانجی چابکی سازمانی
[
دوره11,
شماره
37
- تابستانسال
1398]
اشرفی.مجید
ارائه الگوی مفهومی و ترسیم نقشه استراتژیک سازمان کارآفرین با رویکردهای تصمیمگیری چندمعیاره فازی (FMCDM)
[
دوره11,
شماره
0
- زمستانسال
1398]
افراسیابی.فاطمه
بررسی نقش میانجیگرانه مسئولیت اجتماعی سازمان بر تأثیر ابعاد عدالت سازمانی ادراک شده بر تعهد سازمانی (موردی مطالعه: سازمان برنامه و بودجه کشور)
[
دوره11,
شماره
0
- زمستانسال
1398]
اقوامی.فرشاد
تحلیل اثربخشی عوامل مؤثر بر اشتغال و راهاندازی کسبوکار معلولین
[
دوره11,
شماره
39
- زمستانسال
1398]
الوانی.سید مهدی
بررسی تأثیر راهبردهای مدیریت منابع انسانی بر توانمندسازی کارکنان سازمانهای دولتی ایران
[
دوره11,
شماره
0
- زمستانسال
1398]
الهی.علیرضا
قابلیت یادگیری سازمانی به عنوان پیش بینی برای کارآفرینی سازمانی در ادارات ورزش و جوانان شمال ایران
[
دوره11,
شماره
38
- پاییزسال
1398]
امیرنژاد.قنبر
تأثیر استراتژیهای منابع انسانی برکسب مزیت رقابتی با نقش میانجی چابکی سازمانی
[
دوره11,
شماره
37
- تابستانسال
1398]
امیری دوانی.مهرناز
بهره گیری از سیستم مدیریت ارتباط با مشتری در راستای سنجش سطح وفاداری مشتری و تاثیر آن بر تصویر برند (مطالعه موردی: شرکت دوان صنعت شیراز)
[
دوره11,
شماره
0
- زمستانسال
1398]
امیریان زاده.مژگان
شناسایی و رتبه بندی عوامل موثر بر توانمندسازی نیروی انسانی در راستای بهره وری با استفاده از روش دیمتل
[
دوره11,
شماره
0
- زمستانسال
1398]
اهنگ.فرحناز
بررسی تأثیر رفتار شهروندی سازمانی بر قابلیتهای چابکی نیروی کار
[
دوره11,
شماره
0
- زمستانسال
1398]
ایران زاده.سلیمان
تاثیر نقش واسط سوگیری روانشناختی بر سکوت سازمانی و رفتارهای انحرافی کارکنان
[
دوره11,
شماره
37
- تابستانسال
1398]
ایرج پور.علیرضا
ارائه راهبردهایی به منظور دستیابی به رضایت مشتری در تعامل بین عملکرد تولید و مشتری به عنوان مزیت رقابتی ازمنظر مدیریت کیفیت جامع
[
دوره11,
شماره
0
- زمستانسال
1398]
ایرج پور.علیرضا
روشهای مدیریت کیفیت و تأثیر آنها بر عملکرد مالی شرکتها (بررسی موردی مدل تعالی EFQM)
[
دوره11,
شماره
0
- زمستانسال
1398]