ا

  • ابراهیمی.محمد توسعه و حل یک مدل تعیین اندازه انباشته دو سطحی با چند روش تولید بوسیله الگوریتم‌ بهینه سازی میرایی ارتعاش [ دوره9, شماره 0 - زمستان سال 1396]
  • احتشام راثی.رضا تاثیر چارچوب کنترل و ارزیابی فناوری اطلاعات بر کیفیت کنترل های داخلی وکیفیت گزارشگری مالی شرکت های موجود در صنعت داروسازی پذیرفته شده در بورس اوراق بهادار [ دوره9, شماره 28 - بهار سال 1396]
  • احتشام راثی.رضا بررسی رابطه میان جهت‌گیری استراتژیک بر میزان مسئولیت اجتماعی [ دوره9, شماره 0 - زمستان سال 1396]
  • احمدی الوار.زهرا بررسی ارتباط بین ارزش ادراک شده مشتری با عملکرد مشتری [ دوره9, شماره 30 - پاییز سال 1396]
  • احمدی.رقیه بررسی و رتبه‌بندی مهم‌ترین علل تمایل مصرف‌کنندگان داخلی در انتخاب محصولات جایگزین خارجی [ دوره9, شماره 0 - زمستان سال 1396]
  • احمدی.علی اکبر بررسی تاثیر اقدامات مدیریت دانش بر توانمندسازی روانشناختی کارکنان (مورد مطالعه: کارکنان سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی) [ دوره9, شماره 28 - بهار سال 1396]
  • اردلان.امید تدوین الگوی مدیریت دانش (شناسایی زیرساخت‌ها، ابزارها و حوزه های دانشی) [ دوره9, شماره 30 - پاییز سال 1396]
  • اسدی طاهری.مسعود چارچوب ارزش های رقابتی: ابزاری مفید برای شناسایی فرهنگ سازمانی در سازمان ها [ دوره9, شماره 0 - زمستان سال 1396]
  • اصلی زاده.احمد استخراج شاخص‌ها و آسیب شناسی ارائه خدمات ارتباطی بر روی شبکه ملی اطلاعات [ دوره9, شماره 28 - بهار سال 1396]
  • اعتمادی.احمدرضا بکارگیری روش تلفیقیQFD-AHP در راستای بهبود ارائه سرویس‌های اینترنتی [ دوره9, شماره 0 - زمستان سال 1396]
  • الوانی.سید مهدی تدوین الگوی مدیریت دانش (شناسایی زیرساخت‌ها، ابزارها و حوزه های دانشی) [ دوره9, شماره 30 - پاییز سال 1396]
  • الوانی.سید مهدی جایگاه استراتژی‌های خطرپذیر جدید بر تشخیص فرصت‌های کارآفرینانه در شرکت‌های کارآفرین [ دوره9, شماره 0 - زمستان سال 1396]
  • الوانی.سیدمهدی تبیین الگوی اثربخش مدیریت دولتی با استفاده از منطق فازی [ دوره9, شماره 28 - بهار سال 1396]
  • امامی صالح.کوروش تاثیر جهت‌گیری استراتژیک بر عملکرد توسعه محصول جدید [ دوره9, شماره 0 - زمستان سال 1396]
  • امامی.لطیف شناسایی عوامل مؤثر بر رشد بانکداری الکترونیک ( با استفاده از تکنیک دلفی ) [ دوره9, شماره 0 - زمستان سال 1396]
  • امیرتیموری.علیرضا انتخاب تأمین‌کننده بر اساس دیدگاه‌های خوشبینانه و بدبینانه [ دوره9, شماره 31 - زمستان سال 1396]
  • امیری.مقصود توسعه و حل یک مدل تعیین اندازه انباشته دو سطحی با چند روش تولید بوسیله الگوریتم‌ بهینه سازی میرایی ارتعاش [ دوره9, شماره 0 - زمستان سال 1396]
  • امینی.سعید مدلی برای تعیین میزان تاثیر شخصیت و درک مشتریان بر استفاده از بیمه الکترونیکی [ دوره9, شماره 31 - زمستان سال 1396]
  • امینی.سعید بررسی رابطه میان جهت‌گیری استراتژیک بر میزان مسئولیت اجتماعی [ دوره9, شماره 0 - زمستان سال 1396]
  • امینی.وحید مدلی برای تعیین میزان تاثیر شخصیت و درک مشتریان بر استفاده از بیمه الکترونیکی [ دوره9, شماره 31 - زمستان سال 1396]
  • امینی.وحید بررسی رابطه میان جهت‌گیری استراتژیک بر میزان مسئولیت اجتماعی [ دوره9, شماره 0 - زمستان سال 1396]
  • ایرج پور.علیرضا ارائه مدل ترکیبی چند هدفه دوسطحی برای مساله مدیریت موجودی یک فروشنده و چند خرده فروش با استفاده از دو الگوریتم فرا ابتکاری چندهدفه مبتنی بر پارتو [ دوره9, شماره 29 - تابستان سال 1396]
  • ایمانی.صاحب مدیریت دانش: حلقۀ ارتباطی میان رهبری تحول‌آفرین و رفتار شهروندی سازمانی [ دوره9, شماره 0 - زمستان سال 1396]