ابراهیمی.محمد
توسعه و حل یک مدل تعیین اندازه انباشته دو سطحی با چند روش تولید بوسیله الگوریتم بهینه سازی میرایی ارتعاش
[
دوره9,
شماره
0
- زمستانسال
1396]
احتشام راثی.رضا
تاثیر چارچوب کنترل و ارزیابی فناوری اطلاعات بر کیفیت کنترل های داخلی وکیفیت گزارشگری مالی شرکت های موجود در صنعت داروسازی پذیرفته شده در بورس اوراق بهادار
[
دوره9,
شماره
28
- بهارسال
1396]
احتشام راثی.رضا
بررسی رابطه میان جهتگیری استراتژیک بر میزان مسئولیت اجتماعی
[
دوره9,
شماره
0
- زمستانسال
1396]
احمدی الوار.زهرا
بررسی ارتباط بین ارزش ادراک شده مشتری با عملکرد مشتری
[
دوره9,
شماره
30
- پاییزسال
1396]
احمدی.رقیه
بررسی و رتبهبندی مهمترین علل تمایل مصرفکنندگان داخلی در انتخاب محصولات جایگزین خارجی
[
دوره9,
شماره
0
- زمستانسال
1396]
احمدی.علی اکبر
بررسی تاثیر اقدامات مدیریت دانش بر توانمندسازی روانشناختی کارکنان (مورد مطالعه: کارکنان سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی)
[
دوره9,
شماره
28
- بهارسال
1396]
الوانی.سید مهدی
جایگاه استراتژیهای خطرپذیر جدید بر تشخیص فرصتهای کارآفرینانه در شرکتهای کارآفرین
[
دوره9,
شماره
0
- زمستانسال
1396]
الوانی.سیدمهدی
تبیین الگوی اثربخش مدیریت دولتی با استفاده از منطق فازی
[
دوره9,
شماره
28
- بهارسال
1396]
امامی صالح.کوروش
تاثیر جهتگیری استراتژیک بر عملکرد توسعه محصول جدید
[
دوره9,
شماره
0
- زمستانسال
1396]
امامی.لطیف
شناسایی عوامل مؤثر بر رشد بانکداری الکترونیک ( با استفاده از تکنیک دلفی )
[
دوره9,
شماره
0
- زمستانسال
1396]
امیرتیموری.علیرضا
انتخاب تأمینکننده بر اساس دیدگاههای خوشبینانه و بدبینانه
[
دوره9,
شماره
31
- زمستانسال
1396]
امیری.مقصود
توسعه و حل یک مدل تعیین اندازه انباشته دو سطحی با چند روش تولید بوسیله الگوریتم بهینه سازی میرایی ارتعاش
[
دوره9,
شماره
0
- زمستانسال
1396]
امینی.سعید
مدلی برای تعیین میزان تاثیر شخصیت و درک مشتریان بر استفاده از بیمه الکترونیکی
[
دوره9,
شماره
31
- زمستانسال
1396]
امینی.سعید
بررسی رابطه میان جهتگیری استراتژیک بر میزان مسئولیت اجتماعی
[
دوره9,
شماره
0
- زمستانسال
1396]
امینی.وحید
مدلی برای تعیین میزان تاثیر شخصیت و درک مشتریان بر استفاده از بیمه الکترونیکی
[
دوره9,
شماره
31
- زمستانسال
1396]
امینی.وحید
بررسی رابطه میان جهتگیری استراتژیک بر میزان مسئولیت اجتماعی
[
دوره9,
شماره
0
- زمستانسال
1396]
ایرج پور.علیرضا
ارائه مدل ترکیبی چند هدفه دوسطحی برای مساله مدیریت موجودی یک فروشنده و چند خرده فروش با استفاده از دو الگوریتم فرا ابتکاری چندهدفه مبتنی بر پارتو
[
دوره9,
شماره
29
- تابستانسال
1396]
ایمانی.صاحب
مدیریت دانش: حلقۀ ارتباطی میان رهبری تحولآفرین و رفتار شهروندی سازمانی
[
دوره9,
شماره
0
- زمستانسال
1396]