م

  • متوسل.مرتضی اثرات اجزای سود بر بازده سهام و ثبات سود در شرکت‌های پذیرفته شده بورس اوراق بهادار تهران [ دوره9, شماره 0 - زمستان سال 1396]
  • مجیدی.سعیده نقش اعتماد کارکنان به مدیران (اعتماد عمودی) بر موفقیت سیستم مدیریت دانش [ دوره9, شماره 0 - زمستان سال 1396]
  • محمدبیگی.بهنام توسعه مدل تراکم در تحلیل پوششی داده‌های فازی [ دوره9, شماره 29 - تابستان سال 1396]
  • محمدخانی.کامران رسانه های اجتماعی و استراتژی های ارتباطی بازاریابی در بانکداری نوین [ دوره9, شماره 30 - پاییز سال 1396]
  • محمدی فاتح.اصغر تدوین الگوی مدیریت دانش (شناسایی زیرساخت‌ها، ابزارها و حوزه های دانشی) [ دوره9, شماره 30 - پاییز سال 1396]
  • محمدی.حامد تبیین الگوی اثربخش مدیریت دولتی با استفاده از منطق فازی [ دوره9, شماره 28 - بهار سال 1396]
  • محمدی.سید فرزاد کاربرد مدل ساختاری تفسیری برای سطح‌بندی زنجیره نوآوری و فناوری در دانشگاه علوم پزشکی تهران [ دوره9, شماره 28 - بهار سال 1396]
  • محمدی.محمد برنامه ریزی خطوط هواپیمایی با در نظر گرفتن محدودیت‌های عملیاتی [ دوره9, شماره 28 - بهار سال 1396]
  • مدهوشی.مهرداد شناسایی چالش‌ها و راهکارهای الحاق ایران به سازمان تجارت جهانی با رویکرد تولید در کلاس جهانی [ دوره9, شماره 31 - زمستان سال 1396]
  • مدهوشی.مهرداد تحلیل نقش استراتژیک دانشگاه‌ها و مراکز علمی در توسعة خوشه‌های صنعتی؛ مطالعة موردی خوشة صنعتی پلی‌اتیلن کرمانشاه [ دوره9, شماره 29 - تابستان سال 1396]
  • مرادی دیزگرانی.میلاد تحلیل نقش استراتژیک دانشگاه‌ها و مراکز علمی در توسعة خوشه‌های صنعتی؛ مطالعة موردی خوشة صنعتی پلی‌اتیلن کرمانشاه [ دوره9, شماره 29 - تابستان سال 1396]
  • مشهدی جعفر نظری.سحر تاثیر چارچوب کنترل و ارزیابی فناوری اطلاعات بر کیفیت کنترل های داخلی وکیفیت گزارشگری مالی شرکت های موجود در صنعت داروسازی پذیرفته شده در بورس اوراق بهادار [ دوره9, شماره 28 - بهار سال 1396]
  • معمارزاده طهران.غلامرضا تبیین الگوی اثربخش مدیریت دولتی با استفاده از منطق فازی [ دوره9, شماره 28 - بهار سال 1396]
  • معمارزاده طهران.غلامرضا شناسایی عوامل اثرگذار بر تحول سلامت اداری [ دوره9, شماره 30 - پاییز سال 1396]
  • ملکی.مرتضی تاثیر تبلیغات پیامکی بر ارزش ویژه برند و قصد خرید [ دوره9, شماره 0 - زمستان سال 1396]
  • منصوری موید.فرشته بررسی عوامل موثر بر خریدهای ناگهانی و وسواسی با نقش تعدیل کنندگی ارزش شادمندی [ دوره9, شماره 0 - زمستان سال 1396]
  • میرزایی دریانی.شهرام ارزیابی کارآفرینی سازمانی در صنعت فرش ماشینی [ دوره9, شماره 29 - تابستان سال 1396]
  • میری اصل.محمد ارائه مدل ترکیبی تصمیم گیری چند معیاره با رویکرد فازی جهت اولویت بندی و انتخاب استراتژی های نگهداری و تعمیرات [ دوره9, شماره 28 - بهار سال 1396]