ا

  • احمدی.سیدعلی اکبر بررسی رابطه بین کیفیت خدمات، رضایت، اعتماد و وفاداری در میان مشتریان (مورد مطالعه: شرکت های مسافربری فعال در پایانه‏ های شهر تهران) [ دوره7, شماره 23 - زمستان سال 1394]
  • اسماعیلی علی آبادی.دانیال بهبود الگوریتم رقابتی کلونی استعمارگران با استفاده از عملگر یادگیری استعمارگران وکاربرد آن در حل مساله فروشنده دوره گرد [ دوره7, شماره 22 - پاییز سال 1394]
  • البرزی.محمود طراحی یک مدل سیستم داینامیک برای مدیریت وجوه نقد شرکت های بازرگانی [ دوره7, شماره 23 - زمستان سال 1394]
  • البرزی.محمود تبیین مؤلفه‌های پیرو معنوی با استفاده از شبکه‌های عصبی فازی انطباق پذیر [ دوره7, شماره 22 - پاییز سال 1394]
  • الوانی.سیدمهدی تبیین مؤلفه‌های پیرو معنوی با استفاده از شبکه‌های عصبی فازی انطباق پذیر [ دوره7, شماره 22 - پاییز سال 1394]
  • امیری.مقصود ارزیابی فنی و اقتصادی طرح های متقاضی وام با استفاده از تکنیک تحلیل شبکه ای فازی(FANP) [ دوره7, شماره 20 - بهار سال 1394]
  • امین نژاد.خدیجه بررسی میزان تاثیرگذاری دوره‌های آموزشی در تواناسازی کارکنانموضوع ماده 58 قانون مدیریت خدمات کشوری (مورد مطالعه: مرکز تحقیقات راه، مسکن و شهرسازی) [ دوره7, شماره 21 - تابستان سال 1394]