عابدینی.هاجر
تاثیر بازارگرایی بر توسعه خدمات جدید با تاکید بر نقش میانجی استراتژی های نوآوری اکتشافی و بهره بردارانه
[
دوره11,
شماره
39
- زمستانسال
1398]
عاطفی.الهه
بررسی نقش میانجیگرانه مسئولیت اجتماعی سازمان بر تأثیر ابعاد عدالت سازمانی ادراک شده بر تعهد سازمانی (موردی مطالعه: سازمان برنامه و بودجه کشور)
[
دوره11,
شماره
0
- زمستانسال
1398]
عالی.صمد
بررسی تأثیر پیوندهای بازاریابی رابطهمند بر رضایت و سهم مشتری در صنعت بانکداری
[
دوره11,
شماره
36
- بهارسال
1398]
عالیوند.رامین
ارائه مدل نیازسنجی آموزشی با رویکرد توسعه استراتژیک منابع انسانی
[
دوره11,
شماره
0
- زمستانسال
1398]
عباس پور.حیدر
بررسی تأثیر مولفه های انگیزه مصرف اخلاقی بر رضایت از خرید مصرف کنندگان پوشاک در شهر ایلام
[
دوره11,
شماره
0
- زمستانسال
1398]
عسگری نژاد.منیره
بررسی رابطه اعتماد با تعهد شغلی و تعهد سازمانی در معلمین مدارس دولتی نیشابور
[
دوره11,
شماره
0
- زمستانسال
1398]
علوی.نرگس
بررسی انطباق مبتنی بر ارزش فرآیند فروش در روابط فروشنده و خریدار با توجه به گرایش دانشی فروشنده در شرکت های B2B با تمرکز بر شرکت ایران ترانسفو
[
دوره11,
شماره
0
- زمستانسال
1398]
علی نژاد.علیرضا
ارائه یک روش ترکیبی از DEA وANP-QUALIFLEX جهت تعیین کارا ترین پرتفوی سهام
[
دوره11,
شماره
39
- زمستانسال
1398]
عیسی خانی.مهدی
بررسی تأثیرگذاری سیستم های کاری با عملکرد بالا بر رضایت شغلی با تأکید بر نقش میانجی تعلق خاطر کاری
[
دوره11,
شماره
0
- زمستانسال
1398]