ع

  • عابدینی.هاجر تاثیر بازارگرایی بر توسعه خدمات جدید با تاکید بر نقش میانجی استراتژی های‌ نوآوری اکتشافی و بهره بردارانه [ دوره11, شماره 39 - زمستان سال 1398]
  • عاطفی.الهه بررسی نقش میانجی‌گرانه مسئولیت اجتماعی سازمان بر تأثیر ابعاد عدالت سازمانی ادراک شده بر تعهد سازمانی (موردی مطالعه: سازمان برنامه و بودجه کشور) [ دوره11, شماره 0 - زمستان سال 1398]
  • عالی.صمد بررسی تأثیر پیوندهای بازاریابی رابطه‌مند بر رضایت و سهم مشتری در صنعت بانکداری [ دوره11, شماره 36 - بهار سال 1398]
  • عالیوند.رامین ارائه مدل نیازسنجی آموزشی با رویکرد توسعه استراتژیک منابع انسانی [ دوره11, شماره 0 - زمستان سال 1398]
  • عباس پور.حیدر بررسی تأثیر مولفه های انگیزه‌ مصرف اخلاقی بر رضایت از خرید مصرف کنندگان پوشاک در شهر ایلام [ دوره11, شماره 0 - زمستان سال 1398]
  • عسگری نژاد.منیره بررسی رابطه اعتماد با تعهد شغلی و تعهد سازمانی در معلمین مدارس دولتی نیشابور [ دوره11, شماره 0 - زمستان سال 1398]
  • علوی.نرگس بررسی انطباق مبتنی بر ارزش فرآیند فروش در روابط فروشنده و خریدار با توجه به گرایش دانشی فروشنده در شرکت های B2B با تمرکز بر شرکت ایران ترانسفو [ دوره11, شماره 0 - زمستان سال 1398]
  • علی نژاد.علیرضا ارائه یک روش ترکیبی از DEA وANP-QUALIFLEX جهت تعیین کارا ترین پرتفوی سهام [ دوره11, شماره 39 - زمستان سال 1398]
  • عیسی خانی.مهدی بررسی تأثیرگذاری سیستم های کاری با عملکرد بالا بر رضایت شغلی با تأکید بر نقش میانجی تعلق خاطر کاری [ دوره11, شماره 0 - زمستان سال 1398]