ع

  • عبدالوند.محمد علی ارزیابی تاثیر عوامل فردی (هیجان و عزت نفس) و آگاهی از محصول جدید بر خرید تفننی کالاهای جدید [ دوره6, شماره 0 - زمستان سال 1393]
  • عطایی.محمد شناسایی و الویت بندی موانع وصول مطالبات معوق بانکی با استفاده از مدل ترکیبی دیمتل شبکه ای و ویکور [ دوره6, شماره 16 - بهار سال 1393]
  • عطائی.محمد بررسی عوامل مؤثر بر کارآفرینی سازمانی در هیئت مدیره های سازمان نظام پرستاری ایران [ دوره6, شماره 0 - زمستان سال 1393]
  • علی نژاد.علیرضا ارائه مدلی به منظور برنامه ریزی یکپارچه تولید - توزیع در یک زنجیره تأمین [ دوره6, شماره 19 - زمستان سال 1393]
  • عیسی خانی.احمد تبیین رابطه بین عدالت سازمانی و حمایت سازمانی ادراک شده با تعلق خاطرکاری [ دوره6, شماره 0 - زمستان سال 1393]