راه چمنی.احمد
بررسی تاثیر مدل ارزش ویژه مشتری در شکل گیری برند رستوران های زنجیره ای
[
دوره6,
شماره
18
- پاییزسال
1393]
رضایی.فرزین
مقایسه تاثیر ساختار مالکیت (خانوادگی- غیرخانوادگی) و ریسک عملیاتی بر عملکرد شرکت ها
[
دوره6,
شماره
0
- زمستانسال
1393]
رنجبر.مختار
ارایه الگوی مناسب مدیریت استراتژیک منابع انسانی با رویکرد قابلیت ایجاد دانـش سازمـانی در سازمان های دولتی جمهوری اسلامی ایران
[
دوره6,
شماره
16
- بهارسال
1393]
رندی.وحید
(TAM) عوامل موثر بر رفتار خرید مشتریان اینترنتی در ایران با توجه به مدل پذیرش فناوری
[
دوره6,
شماره
0
- زمستانسال
1393]
رنگریز.حسن
شناسایی و اولویتبندی عوامل انگیزشی مؤثر برتسهیم دانش بین کارکنان دانشی با رویکرد تصمیمگیری چندمعیاره فازی(F-MCDM)
[
دوره6,
شماره
18
- پاییزسال
1393]
رئیس روحانی.فرشته
بررسی تاثیر عوامل جمعیت شناختی و درک از برند بر تمایل به خرید خودروهای لوکسدر میان مصرف کنندگان
[
دوره6,
شماره
18
- پاییزسال
1393]