ر

  • راه چمنی.احمد ارائه الگوی عناصر شناختی و هیجانی در تبلیغات محیطی [ دوره14, شماره 51 - زمستان سال 1401]
  • رستمی.محمد ارائه مدل شایستگی مدیران فرهنگی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی با استفاده از نظریه داده بنیاد [ دوره14, شماره 50 - پاییز سال 1401]
  • رشادت جو.حمیده تدوین مدل توسعه کارآفرینی با رویکرد پاسخگویی اجتماعی در آموزش عالی [ دوره14, شماره 49 - تابستان سال 1401]
  • رشیدزاده دوان.ابریشم طراحی الگوی مربیگری تعاملی در سازمان های دولتی ایران [ دوره14, شماره 48 - بهار سال 1401]
  • رضایی.فرزین رفتار شهروندی در حسابداری: ریشه ها و پیامدها( رویکردی کیفی) [ دوره14, شماره 48 - بهار سال 1401]
  • رضایی.فرزین شناسایی و اولویت بندی عوامل الگوی پول هوشمند در بازار سهام ایران [ دوره14, شماره 51 - زمستان سال 1401]
  • رضائیان.علی شناسایی ابعاد فرهنگی موثر بر جذب مشتریان ایرانی به خدمات بانکداری الکترونیک [ دوره14, شماره 49 - تابستان سال 1401]
  • رمضانی نژاد.رحیم تحلیل ابعاد توسعه ساختار حرفه‌ای برای سازمان‌های ورزشی [ دوره14, شماره 51 - زمستان سال 1401]
  • روستا.علیرضا ارایه الگوی امید آفرینی در مصرف کننده به برند [ دوره14, شماره 49 - تابستان سال 1401]