ق

  • قاسمی.اللهیار ارائه الگوی عناصر شناختی و هیجانی در تبلیغات محیطی [ دوره14, شماره 51 - زمستان سال 1401]
  • قجری.سمیه طراحی الگوی فرهنگ سازمانی با رویکرد شبکه ای - میانداری [ دوره14, شماره 49 - تابستان سال 1401]
  • قوامی.علی تعاملات اجتماعی مشتریان در رسانه‌های دیجیتال و تاثیر آن بر کشف فرصت‌های کارآفرینانه سازمانی [ دوره14, شماره 48 - بهار سال 1401]
  • قهرمانی.علی اکبر مقایسه شایستگی‌های حرفه‌ای کارکنان دانشی به تفکیک وظایف سازمان‌های دانش‌بنیان [ دوره14, شماره 49 - تابستان سال 1401]