ر

  • راه چمنی.احمد بررسی تاثیر مدل ارزش ویژه مشتری در شکل گیری برند رستوران های زنجیره ای [ دوره6, شماره 18 - پاییز سال 1393]
  • رضایی.فرزین مقایسه تاثیر ساختار مالکیت (خانوادگی- غیرخانوادگی) و ریسک عملیاتی بر عملکرد شرکت ها [ دوره6, شماره 0 - زمستان سال 1393]
  • رنجبر.مختار ارایه الگوی مناسب مدیریت استراتژیک منابع انسانی با رویکرد قابلیت ایجاد دانـش سازمـانی در سازمان های دولتی جمهوری اسلامی ایران [ دوره6, شماره 16 - بهار سال 1393]
  • رندی.وحید (TAM) عوامل موثر بر رفتار خرید مشتریان اینترنتی در ایران با توجه به مدل پذیرش فناوری [ دوره6, شماره 0 - زمستان سال 1393]
  • رنگریز.حسن شناسایی و اولویت‌بندی عوامل انگیزشی مؤثر برتسهیم دانش بین کارکنان دانشی با رویکرد تصمیم‌گیری چندمعیاره فازی(F-MCDM) [ دوره6, شماره 18 - پاییز سال 1393]
  • رئیس روحانی.فرشته بررسی تاثیر عوامل جمعیت شناختی و درک از برند بر تمایل به خرید خودروهای لوکسدر میان مصرف کنندگان [ دوره6, شماره 18 - پاییز سال 1393]