خاتمی فیروزآبادی.علی
تبیین و آزمون برنامه های وفاداری بر تصمیم گیری خرید مشتریان(مطالعه موردی)
[
دوره6,
شماره
18
- پاییزسال
1393]
خلیل حسنزاده.سارا
ارزیابی تاثیر عوامل فردی (هیجان و عزت نفس) و آگاهی از محصول جدید بر خرید تفننی کالاهای جدید
[
دوره6,
شماره
0
- زمستانسال
1393]
خون سیاوش.محسن
(TAM) عوامل موثر بر رفتار خرید مشتریان اینترنتی در ایران با توجه به مدل پذیرش فناوری
[
دوره6,
شماره
0
- زمستانسال
1393]
خوئینی.نعیمه
بــررسی شاخص¬های به کارگیــری سیستـم اطلاعات مدیـران ارشد بـا توجه بـه عوامل اثرگـذار بــر به کارگیری این سیستم در شرکت داروسازی البرز دارو (سهامی عام)
[
دوره6,
شماره
16
- بهارسال
1393]
خیرمند.مرضیه
بررسی رابطه بین هوش هیجانی و سبک های تصمیم گیری مدیران کارخانه پلی اکریل اصفهان
[
دوره6,
شماره
19
- زمستانسال
1393]