سرداری.احمد
بــررسی شاخص¬های به کارگیــری سیستـم اطلاعات مدیـران ارشد بـا توجه بـه عوامل اثرگـذار بــر به کارگیری این سیستم در شرکت داروسازی البرز دارو (سهامی عام)
[
دوره6,
شماره
16
- بهارسال
1393]
سعید پناه.مسعود
بررسی رابطه کیفیت خدمات الکترونیکی بانک ملت با وفاداری مشتریان با استفاده از مدل یابی معادلات ساختاری
[
دوره6,
شماره
0
- زمستانسال
1393]
سلیمی.حسین
شناسایی و الویت بندی موانع وصول مطالبات معوق بانکی با استفاده از مدل ترکیبی دیمتل شبکه ای و ویکور
[
دوره6,
شماره
16
- بهارسال
1393]
سلیمی.سوده
بررسی تاثیر مدل ارزش ویژه مشتری در شکل گیری برند رستوران های زنجیره ای
[
دوره6,
شماره
18
- پاییزسال
1393]
سیاه بانی.مهدی
رتبه بندی ابعاد چابکی سازمان های دولتی (مورد مطالعه: سازمان تأمین اجتماعی استان قزوین)
[
دوره6,
شماره
19
- زمستانسال
1393]