Sabermahani.Asma
A Study of Translators’ Approach in Dealing with Culture-specific Items in Translation of Children’s Fantasy Fiction
[
Vol.7,
Issue
2
- SpringYear
2017]
Sabouri.Hossein
The Rise of Modern Persian Literature through Translation in Iran
[
Vol.5,
Issue
2
- SpringYear
2015]
Sabzevari.Marziye
Reciprocal-Scaffolding Effects on EFL Learners' Oral Skills and Their Self-Efficacy
[
Vol.14,
Issue
3
- SummerYear
2024]
Sadegh Oghli.Hossein
کارکرد زبان استعاری در شکل دادن به متون سیاسی بر اساس چارچوب کووسس: دیدگاه CDA
[
Vol.13,
Issue
2
- SpringYear
2023]
sadeghi.nabiollah
Personality Traits and Multiple Intelligences as Predictors of Reading Proficiency among Iranian EFL learners
[
Vol.9,
Issue
3
- SummerYear
2019]
sadeghi.shaghayegh
Contrastive Analysis of Political News Headlines Translation According to Berman’s Deformative Forces
[
Vol.8,
Issue
3
- SummerYear
2018]
sadighi.firooz
بررسی بازخورد صریح شفاهی و کتبی بر گرامر زبان آموزان
[
Vol.12,
Issue
1
- WinterYear
2022]
sadighi.firooz
دیدگاه مدرسان در مورد استفاده از فناوری آموزشی در کلاس و تاثیر آن بر رضایت آنها از شغلشان
[
Vol.12,
Issue
3
- SummerYear
2022]
sadighi.firooz
بررسی بازخورد صریح شفاهی و کتبی بر روی گرامر زبان آموزان
[
Vol.11,
Issue
5
- AutumnYear
2021]
sadighi.firooz
تحقیقی درباره سکوت سازمانی مدرسان زبان انگلیسی، ناامنی شغلی، رضایت شغلی و فرسودگی شغلی
[
Vol.10,
Issue
1
- WinterYear
2020]
sadighi.firooz
آموزش ضمنی و صریح راهبردهای خواندن و کاربرد راهبردهای فراشناختی توسط دانشجویان ایرانی زبان انگلیسی
[
Vol.13,
Issue
4
- AutumnYear
2023]
sadighi.firooz
دیدگاه معلمین ایرانی آِیلتس و تافل آی بی تی درباره ساختار بخش های ادراکی و تولیدی این دو آزمون از منظر اصول ارزیابی پویا و ایستا
[
Vol.10,
Issue
4
- AutumnYear
2020]
Saeidi.Mahnaz
نقش استراتژیهای اجتماعی عاطفی مدرسین زبان انگلیسی در تمایل به ارتباط زبان آموزان: دیدگاه زبان آموزان
[
Vol.13,
Issue
4
- AutumnYear
2023]
Saeidi.Mahnaz
تأثیر یادگیری مبتنی بر مسئله با داربست های سخت بر درک مطلب زبان آموزان ایرانی زبان انگلیسی
[
Vol.10,
Issue
2
- SpringYear
2020]
Saeidi.Mahnaz
دانش ارتباطی بین فرهنگی، تماس بین فرهنگی و ویژگی های شخصیتی زبان آموزان: مدل معادلات ساختاری
[
Vol.12,
Issue
2
- SpringYear
2022]
Saeidi.Mahnaz
Sociocultural Theory and Reading Comprehension: Hard vs. Soft Scaffolding effect on Reading Comprehension
[
Vol.14,
Issue
2
- SpringYear
2024]
Saeidi.Mahnaz
Effect of Problem- Based Learning on Iranian EFL Learners' Argumentative Writing Performance
[
Vol.14,
Issue
4
- AutumnYear
2024]
safari.fateme
ارتباط بین دانش صریح زبان آموزان در زبان مادری و مهارت ترجمه آنها
[
Vol.10,
Issue
4
- AutumnYear
2020]
Safavi.Bahareh
Contribution of Academic Vocabulary and Academic Self-Concept to Academic Listening Comprehension of Undergraduate Students of Engineering
[
Vol.9,
Issue
4
- AutumnYear
2019]
sahragard.rahman
اعتقادات معلمان زبان انگلیسی ایرانی در موسسات و دانشگاه های زبان انگلیسی ایران
[
Vol.13,
Issue
3
- SummerYear
2023]
Salami.Ali
Strategies Employed to Translate Persian Slang Terms Using Neural Machine Translation: The Case of Computer Translation in Audio-Visual Materials
[
Vol.14,
Issue
3
- SummerYear
2024]
Salehi.Ali Reza
حضور زنان در دو داستان پرندهء من از فریبا وفی و من اورا دوست داشتم از آناگاوالدا
[
Vol.13,
Issue
1
- WinterYear
2023]
Salehi.Ali Reza
Developing General Persian Course Planning Components and Their Case Evaluation
[
Vol.14,
Issue
1
- WinterYear
2024]
salehi.fatemeh
The Effect of the Translation Technologies on the Critical Thinking of the Students of the Translation Studies
[
Vol.5,
Issue
1
- WinterYear
2015]
Salehi.Hadi
Effect of Multiple Intelligence-based Activities on Iranian EFL Learners’ Vocabulary Performance
[
Vol.14,
Issue
3
- SummerYear
2024]
Salehi.Hadi
Effect of Portfolio Assessment on Fostering Iranian EFL Students` Empowerment: University Entrance Exam in Focus
[
Vol.14,
Issue
1
- WinterYear
2024]
Salehi.Hadi
تاثیر فعالیتهای مبتنی بر هوش چندگانه بر پیشرفت مهارتهای گفتاری دانشجویان پسر و دختر زبان انگلیسی
[
Vol.11,
Issue
4
- AutumnYear
2021]
Salehi.Hadi
جایگاه راهبردهای ارتباطی در کتاب های انگلیسی انگلیسی دبیرستان (سری ویژن)
[
Vol.11,
Issue
2
- SpringYear
2021]
Salehi.Hadi
تأثیر استفاده از تکالیف تعاملی بر خود نظارتی، خود تنظیمی و تمایل به برقراری ارتباط با استفاده از ابزارهای ICT دانشجویان ایرانی زبان انگلیسی
[
Vol.13,
Issue
3
- SummerYear
2023]
Salehi.Hadi
آموزش مبتنی بر وب و استفاده ازتکنیکهای گوگل برای بهبود توانایی نوشتن افراد ناشنوا و کم شنوا
[
Vol.12,
Issue
3
- SummerYear
2022]
Salehi.Hadi
تاثیر آزمون بسندگی زبان انگلیسی دانشگاه آزاد بر راهبردهای یادگیری زبان در بین دانشجویان ایرانی مقطع دکتری
[
Vol.11,
Issue
3
- SummerYear
2021]
Salehi.Sadaf
Linguistic Analysis of the Main Traits of Stream of Consciousness in the Persian Translations of Virginia Woolf's Mrs. Dalloway and James Joyce's A Portrait of the Artist as a Young Man
[
Vol.9,
Issue
2
- SpringYear
2019]
Salehizadeh.Shahram
A Contrastive Analysis of Persian and English Compliment, Request, and Invitation Patterns within the Semantic Metalanguage Framework
[
Vol.9,
Issue
4
- AutumnYear
2019]
Salimi.Asghar
The Role of Self-Efficacy Instruction in EFL Teachers’ Professional Development: A Mixed-Method Study
[
Vol.14,
Issue
2
- SpringYear
2024]
Salmani.Bahloul
کارکرد زبان استعاری در شکل دادن به متون سیاسی بر اساس چارچوب کووسس: دیدگاه CDA
[
Vol.13,
Issue
2
- SpringYear
2023]
Samadi.Linda
تحقیقی درباره سکوت سازمانی مدرسان زبان انگلیسی، ناامنی شغلی، رضایت شغلی و فرسودگی شغلی
[
Vol.10,
Issue
1
- WinterYear
2020]
Samaee.Lotfollah
بررسی دیدگاههای زبان آموزان در مورد بازخورد اصلاحی صریح و بازخورد اصلاحی داربستی نسبت به استفاده از حروف تعریف انگلیسی در گفتار
[
Vol.11,
Issue
3
- SummerYear
2021]
Samaee.Lotfollah
اثرات بازخورد داربستی و اصلاحات صریح بر استفاده صحیح زبان آموزان ایرانی از حروف تعریف معین و نامعین انگلیسی در بیان شفاهی زبان آموزان
[
Vol.11,
Issue
1
- WinterYear
2021]
Samani.Ebrahim
Analysis of Sound Effect Classification in English Comics and their Persian Translations
[
Vol.14,
Issue
3
- SummerYear
2024]
Samarbakhsh Tehrani.Shahrbanoo
The Effects of Teachers' Interactional Moves on Learners' Uptake in EFL Classrooms
[
Vol.3,
Issue
2
- SpringYear
2013]
Samimi. Fazlolah
Validating a Motivation Theory Model among Iranian Kurdish and Azerbaijani EFL Learners Using Structural Equation Modeling Approach
[
Vol.14,
Issue
1
- WinterYear
2024]
Samimi. Fazlolah
Effect of Socially-Mediated Testing Factors on Iranian EFL University Students
[
Vol.14,
Issue
2
- SpringYear
2024]
Samimi. Fazlolah
طراحی معیارهای ارزیابی کیفیت زبان انگلیسی زبان آموزان ایرانی: تکیه بر دیدگاه و نگرش معلمان
[
Vol.13,
Issue
1
- WinterYear
2023]
Samimi. Fazlolah
Effect of Student-Generated Vocabulary Factors on EFL Learners' Autonomy
[
Vol.14,
Issue
4
- AutumnYear
2024]
Samimi. Fazlolah
ارزیابی تعمیم پذیری اشتیاق معلمان زبان انگلیسی برای
حرفه: شواهدی از ادراک معلمان و مدل MSA
[
Vol.13,
Issue
2
- SpringYear
2023]
Samimi. Fazlolah
طالعه ای بر مبنای ایجاد مدلهایی برای عوامل انگیزشی وغیر انگیزشی جهت یادگیری انگلیسی درمیان فراگیران زبان انگلیسی آذری و کرد بعنوان بک زبان خارجی
[
Vol.12,
Issue
3
- SummerYear
2022]
Sanatifar.Mohammad Saleh
پایبندی به اخلاقیات و رسالت اجتماعی در میان مترجمان حرفه ای ایرانی
[
Vol.11,
Issue
2
- SpringYear
2021]
Sanatifar.Mohammad Saleh
On the Relationship between Intralingual/Interlingual Translation and Speaking Fluency of the Iranian Advanced EFL Learners
[
Vol.8,
Issue
2
- SpringYear
2018]
Sangi.Khadijeh
The Effect of Computer Anxiety and Computer Self-Efficacy on Iranian EFL Learners’ Performance in the Speaking Section of the TOEFL iBT
[
Vol.6,
Issue
2
- SpringYear
2016]
Saniei.Andisheh
مطالعه تطبیقی ترکیب و همبستگی آن با ترتیب فعل / مفعول در انواع تالشی ، گیلکی و تاتی ، متعلق به زبانهای ایرانی شمال غربی ، براساس روش تایپولوژیک Dryer
[
Vol.11,
Issue
4
- AutumnYear
2021]
Sarlak.Alireza
تاثیر طرح حضار بر راهکارهای مدیریت وجهه مترجمان شفاهی در کنفرانس های خبری فوتبال
[
Vol.11,
Issue
3
- SummerYear
2021]
Sarlak.Hojat
بررسی مقایسه ای تاثیر انواع طرز فکر روی یادگیری گرامر توسط زبان آموزان انگلیسی به عنوان زبان خارجه
[
Vol.10,
Issue
4
- AutumnYear
2020]
satariyan.adnan
An investigation into the relationship between EFL teachers’ and students’ multiple intelligences and teaching styles
[
Vol.5,
Issue
1
- WinterYear
2015]
Satariyan.Adnan
Students’ Oral Assessment Considering Various Task Dimensions and Difficulty Factors
[
Vol.9,
Issue
3
- SummerYear
2019]
Satariyan.Adnan
A Brief Review: The Meeting Point of Language Learning and Translation
[
Vol.7,
Issue
4
- AutumnYear
2017]
Satariyan.Adnan
Perceptions of Iranian EFL Learners towards Learning Language through Computers: An Investigation on the TOEFL (Paper and Computer Based) Test
[
Vol.2,
Issue
1
- WinterYear
2012]
Satariyan.Adnan
The Relation between Critical Thinking and Translation Quality
[
Vol.2,
Issue
2
- SpringYear
2011]
Satariyan.Adnan
Translation of Cultural Terms: A Case Study of a Novel Titled ‘For One More Day’
[
Vol.7,
Issue
2
- SpringYear
2017]
Satariyan.Adnan
Grammatical Error Correction of English as Foreign Language Learners
[
Vol.2,
Issue
2
- SpringYear
2012]
Satariyan.Adnan
Development and Validation of an Instrument to Evaluate English Language Teachers' Lesson Planning Self-concept
[
Vol.6,
Issue
1
- WinterYear
2016]
Satariyan.Adnan
ترجمه متون سیاسی با و بدون اسکوپوس تعریف شده: مورد مترجمان ایرانی
[
Vol.10,
Issue
1
- WinterYear
2020]
Satariyan.Adnan
Investigating Discourse Socialisation Progress of an English as a Second Language Learner Using Systematic Functional Linguistic Approach
[
Vol.7,
Issue
1
- WinterYear
2017]
Seifaddini.Peyman
An Exploration of Breadth and Depth of EFL Learners’ Vocabulary Strategy Use Using Structural Equation Modeling
[
Vol.14,
Issue
1
- WinterYear
2024]
Seifoori.Zohreh
بررسی تعامل کلاسی معلم-زبان آموز: بازخورد زبان آموز-محور در سطوح مختلف و تجربه تدریس
[
Vol.11,
Issue
4
- AutumnYear
2021]
Seifoori.Zohreh
ارزیابی شروع گفتمان معلمان زبان انگلیسی در پرتو تجربه تدریس و سطح مهارت فراگیران
[
Vol.13,
Issue
3
- SummerYear
2023]
Seifoori.Zohreh
تاثیر حالتهای نگاشت معنایی افتراقی بر یادگیری و بیاد سپاری واژگان زبان آموزان در بافت زبانهای خارجی
[
Vol.12,
Issue
4
- AutumnYear
2022]
Seyedebrahimi.Samin
تأثیرانواع بازخورد بر اضطراب عملکرد گفتاری شرکت کنندگان ایرانی آیلتس
[
Vol.12,
Issue
2
- SpringYear
2022]
Seyyedrezaei.Seyyed Hassan
درک معلمان زبان انگلیسی از استفاده از تقلید سبک در کلاس های زبان انگلیسی:
مزایا و چالش ها
[
Vol.13,
Issue
3
- SummerYear
2023]
Seyyedrezaei.Seyyed Hassan
Types of Decision-Making and Teacher Effectiveness among Iranian EFL Teacher
[
Vol.14,
Issue
2
- SpringYear
2024]
Seyyedrezaei.Seyyed Hassan
بررسی رابطه ی متقابل نوازش، سختگیری و موفقیت معلم زبان انگلیسی زبان ایرانی از دیدگاه معلمان زبان انگلیسی: یک مطالعه ترکیبی
[
Vol.13,
Issue
4
- AutumnYear
2023]
Seyyedrezaei.Zari Sadat
بررسی رابطه بین کارایی معلمان زبان انگلیسی دانش آموزان نوجوان و بهره وری
[
Vol.13,
Issue
1
- WinterYear
2023]
Seyyedrezaei.Zari Sadat
بررسی رابطه ی متقابل نوازش، سختگیری و موفقیت معلم زبان انگلیسی زبان ایرانی از دیدگاه معلمان زبان انگلیسی: یک مطالعه ترکیبی
[
Vol.13,
Issue
4
- AutumnYear
2023]
Seyyedrezaei.Zari Sadat
Types of Decision-Making and Teacher Effectiveness among Iranian EFL Teacher
[
Vol.14,
Issue
2
- SpringYear
2024]
Shabani.Enayat A.
Examining the Translations of Forough Farrokhzad’s Selected Poems by a Native and a Non-Native Speaker Using Vinay and Darbelnet’s Model
[
Vol.9,
Issue
1
- WinterYear
2019]
shabani.hanane
تحلیل کتاب درسی زبان انگلیسی متوسطه دوم برای دانش آموزان ایرانی بر اساس طبق بندی بلوم
[
Vol.13,
Issue
2
- SpringYear
2023]
Shabani.Karim
نقش آموزش فرم گرای پیشگیرانه برنامه ریزی شده و واکنشی در تقویت دقت دستوری فراگیران زبان دوم
[
Vol.11,
Issue
4
- AutumnYear
2021]
Shabani.Mohammad Bagher
A Contrastive Analysis of Persian and English Compliment, Request, and Invitation Patterns within the Semantic Metalanguage Framework
[
Vol.9,
Issue
4
- AutumnYear
2019]
Shafie.Sajad
استفاده ازآموزش چند رسانه ای در دوره های زبان انگلیسی: انگیزه فراگیران و عملکرد تحصیلی
[
Vol.13,
Issue
3
- SummerYear
2023]
Shafie.Sajad
Impact of Collaborative Writing Through Google Docs on Iranian Intermediate EFL Learners' Written Complexity, Accuracy, and Fluency
[
Vol.14,
Issue
3
- SummerYear
2024]
Shafiee.Sajad
Impact of Fully-Immersive Teaching (FIT) Vs. Conventional Communicative Language Teaching on the Articulation Skills of EFL Learners With Expressive Language Disorder (ELD)
[
Vol.14,
Issue
1
- WinterYear
2024]
Shafiee.Sajad
تأثیر افزایش آگاهی از طریق ورود سیل آسا در مقابل افزایش واژگان بر روان خوانی زبان آموزان سطح متوسط ایرانی
[
Vol.12,
Issue
4
- AutumnYear
2022]
Shafiee.Sajad
رابطه خودکارآمدی و هوش هیجانی با ایمنی معلمان: مورد موسسات زبان و مدارس دولتی ایران
[
Vol.13,
Issue
1
- WinterYear
2023]
Shafiee.Sajad
تأثیر بازخورد اصلاحی کتبی از طریق ارزیابی پویا بر نوشتار زبان آموزان ایرانی: سطوح خرد و کلان
[
Vol.13,
Issue
2
- SpringYear
2023]
Shafiee.Sajad
Impact of Competency-based Approach on Writing Skill and Motivation of Pre-service EFL Teachers
[
Vol.14,
Issue
3
- SummerYear
2024]
Shahabi.Hassan
Society at the Crossroads: Tradition, Modernity, and Urbanization in Asghar Farhadi's The salesman and Arthur Miller's Death of a Salesman; A Virilian Analysis
[
Vol.14,
Issue
2
- SpringYear
2024]
Shahali.Abolfazl
The Exploitation of Translation in Talking Customers into Purchasing Products: A Critical Investigation of English-Persian Advertising Brochures for Household Appliances
[
Vol.8,
Issue
4
- AutumnYear
2018]
Shahba.Mohammad
DRAMA TRANSLATION from PAGE to STAGE
[
Vol.3,
Issue
2
- SpringYear
2013]
Shaheri Langeroudi.Seyyedeh Mobina
Translation of Cultural Terms: A Case Study of a Novel Titled ‘For One More Day’
[
Vol.7,
Issue
2
- SpringYear
2017]
Shahhoseini.Hajar
Transitional Problems in Iranian EFL Learners' Writing Process: A Think-Aloud Protocol Study
[
Vol.14,
Issue
3
- SummerYear
2024]
Shahmirzadi.Niloufar
انتخاب بهترین مدل مناسب در ارزیابی تشخیصی شناختی
[
Vol.10,
Issue
3
- SummerYear
2020]
Shahrabi.Zahra
Prediction of English Language Proficiency Level Using Multiple Intelligences Theory and Critical Thinking Skills
[
Vol.7,
Issue
3
- SummerYear
2017]
Shahrokhi.Mohsen
درک ویژگیهای کلی منظور شناسی کنش گفتاری کنایه در محیط برخط درمیان فراگیران ایرانی زبان انگلیسی به عنوان زبان دوم/خارجی و انگلیسی زبانان بومی
[
Vol.13,
Issue
4
- AutumnYear
2023]
Shahrokhi.Mohsen
تأثیر برنامه ESLE بریادگیری واژگان انگلیسی زبان آموزان استثنایی ایرانی: تمرکز بر ارزیابی مدرسان زبان انگلیسی و کارشناسان یارانه
[
Vol.11,
Issue
2
- SpringYear
2021]
shahryari.aliasghar
On the Emergence of Scientific Grammar in Iran
[
Vol.8,
Issue
3
- SummerYear
2018]
Shangarffam.Nasim
تأثیر مقایسهای مدلهای مداخله مجازی مقتدرانه و تسهیلکننده بر توسعه مولفههای مکالمه زبان دوم زبان آموزان ایرانی زبان انگلیسی
[
Vol.13,
Issue
3
- SummerYear
2023]
Sharei.Samira
Translation of Anthroponyms in Children’s Cartoons: A Comparative Analysis of English Dialogues and Persian Subtitles
[
Vol.7,
Issue
4
- AutumnYear
2017]
Sharif.Negar
A Study of O’Hara’s Poetry in the Light of Merleau-Ponty’s Philosophy of Nature
[
Vol.14,
Issue
2
- SpringYear
2024]
Sharif.Negar
بررسی تأثیر در بلای کبوترها اثر لوئیز اردریک
[
Vol.13,
Issue
3
- SummerYear
2023]
Sharififar.Masoud
Analysis of Sound Effect Classification in English Comics and their Persian Translations
[
Vol.14,
Issue
3
- SummerYear
2024]
Sharififar.Masoud
Codification of Nonverbal Elements in Subtitled Texts: A Case Study of the Persian Subtitles of English Movies
[
Vol.8,
Issue
4
- AutumnYear
2018]
Sharififar.Masoud
بررسی تأثیر مولفه های ایدئولوژیک، اقتصادی و جایگاهی بر ترجمه اخبار سیاسی
[
Vol.10,
Issue
2
- SpringYear
2020]
Sheikh olia Lavasani.Samira
Developing General Persian Course Planning Components and Their Case Evaluation
[
Vol.14,
Issue
1
- WinterYear
2024]
Shekaramiz.Mansoore
آسیب گزینشی تصریف فعل در بیماران دستورپریش فارسی زبان در چارچوب فرضیه مشخصههای تفسیر شدنی آسیبدیده
[
Vol.13,
Issue
3
- SummerYear
2023]
sheykhi.mehdi
The Effect of Metacognitive Strategies Training on Reading Comprehension of Field-dependent / Field- independent Learners
[
Vol.6,
Issue
1
- WinterYear
2016]
Shirkhani.Servat
Exploring the Role of Occurring Errors Distribution in the Distribution of Corrective Feedback Targets
[
Vol.9,
Issue
3
- SummerYear
2019]
shirvani.Mojdeh
آموزش کلاسی معکوس و درسکار محور در جهت تقویت گفتاری زبان آموزان زبان خارجه: از دیدگاه زبان آموزان ایرانی
[
Vol.12,
Issue
1
- WinterYear
2022]
Shoari.Elnaz
مدلی مبتنی بر ژانر برای خلاصه نویسی زبان آموزان زبان انگلیسی و نگرش زبان آموزان نسبت به آن: مطالعه روش های ترکیبی
[
Vol.10,
Issue
2
- SpringYear
2020]
Shoari.Elnaz
A Summary Writing Model Based on Van Dijk’s Concept of Macrostructure and its Application within the Genre-Based Approach
[
Vol.9,
Issue
2
- SpringYear
2019]
Shokri.Hossein
تأثیر ارزیابی پویای مداخله گر بر درک مطلب زبان آموزان
[
Vol.11,
Issue
4
- AutumnYear
2021]
Shokri.Hossein
تأثیر ارزیابی پویای مداخله گر بر درک مطلب زبان آموزان
[
Vol.11,
Issue
5
- AutumnYear
2021]
Shokri.Hossein
Impact of Peer-Assisted Mediation vs. Teacher-Intervention on EFL Learners’ Attitude toward Reading Comprehension Classes: Interventionist Dynamic Assessment in Focus
[
Vol.14,
Issue
1
- WinterYear
2024]
shooraki.farah
TOEFL iBT Integrated and Independent Writing Tasks: Iranian Test Takers' Performance in Focus
[
Vol.14,
Issue
2
- SpringYear
2024]
Sisiyan.Zohreh
ارزیابی تعمیم پذیری اشتیاق معلمان زبان انگلیسی برای
حرفه: شواهدی از ادراک معلمان و مدل MSA
[
Vol.13,
Issue
2
- SpringYear
2023]
Siyyari.Masood
Effect of Self-regulation Instruction on L2 Motivational Self-system and Reading Comprehension of Iranian EFL Learners
[
Vol.14,
Issue
2
- SpringYear
2024]
Siyyari.Masood
5E-Based Online Activities and English Language Students’ Reading and Listening Performances
[
Vol.14,
Issue
1
- WinterYear
2024]
Siyyari.Masood
The Effect of Negotiated Syllabus on the Reading Comprehension of ESP Students
[
Vol.9,
Issue
4
- AutumnYear
2019]
Siyyari.Masood
تحقیق ترکیبی ازتاثیرسیلابس مذاکره ای برروی استقلال دانشجویان زبان تخصصی
[
Vol.11,
Issue
3
- SummerYear
2021]
Siyyari.Masood
انتخاب بهترین مدل مناسب در ارزیابی تشخیصی شناختی
[
Vol.10,
Issue
3
- SummerYear
2020]
Siyyari.Masood
مقایسه سواد ارزیابی زبان و چالش های معلمان ایرانی زبان خارجی انگلیسی: با پیش زمینه آموزش زبان انگلیسی و بدون پیش زمینه آموزش زبان انگلیسی
[
Vol.13,
Issue
4
- AutumnYear
2023]
Solaimani.Hassan
استراتژی های آموزش ترکیبی در راستای خودتنظیمی دانش آموزان در مهارت نوشتاری
[
Vol.12,
Issue
2
- SpringYear
2022]
Soleimani.Hassan
Effectiveness of Web-based Tools in Learning Idiomatic Expressions: A CALL Study
[
Vol.14,
Issue
2
- SpringYear
2024]
Soltani.Zahra
Manipulation As an Ideological Tool in the Persian Translations of Ervand Abrahamian’s The Coup: A Multimodal CDA Approach
[
Vol.9,
Issue
1
- WinterYear
2019]
Suzani.Samad Mirza
بررسی تأثیر سیستم پاسخگویی شخصی گنجانیده (PRS) بر انگیزه و مشارکت فراگیران ایرانی
[
Vol.10,
Issue
3
- SummerYear
2020]