S

  • Sabermahani.Asma A Study of Translators’ Approach in Dealing with Culture-specific Items in Translation of Children’s Fantasy Fiction [ Vol.7, Issue 2 - Spring Year 2017]
  • Sabouri.Hossein The Rise of Modern Persian Literature through Translation in Iran [ Vol.5, Issue 2 - Spring Year 2015]
  • Sabzevari.Marziye Reciprocal-Scaffolding Effects on EFL Learners' Oral Skills and Their Self-Efficacy [ Vol.14, Issue 3 - Summer Year 2024]
  • Sadegh Oghli.Hossein کارکرد زبان استعاری در شکل دادن به متون سیاسی بر اساس چارچوب کووسس: دیدگاه CDA [ Vol.13, Issue 2 - Spring Year 2023]
  • sadeghi.nabiollah Personality Traits and Multiple Intelligences as Predictors of Reading Proficiency among Iranian EFL learners [ Vol.9, Issue 3 - Summer Year 2019]
  • sadeghi.shaghayegh Contrastive Analysis of Political News Headlines Translation According to Berman’s Deformative Forces [ Vol.8, Issue 3 - Summer Year 2018]
  • sadighi.firooz بررسی بازخورد صریح شفاهی و کتبی بر گرامر زبان آموزان [ Vol.12, Issue 1 - Winter Year 2022]
  • sadighi.firooz دیدگاه مدرسان در مورد استفاده از فناوری آموزشی در کلاس و تاثیر آن بر رضایت آنها از شغلشان [ Vol.12, Issue 3 - Summer Year 2022]
  • sadighi.firooz بررسی بازخورد صریح شفاهی و کتبی بر روی گرامر زبان آموزان [ Vol.11, Issue 5 - Autumn Year 2021]
  • sadighi.firooz تحقیقی درباره سکوت سازمانی مدرسان زبان انگلیسی، ناامنی شغلی، رضایت شغلی و فرسودگی شغلی [ Vol.10, Issue 1 - Winter Year 2020]
  • sadighi.firooz آموزش ضمنی و صریح راهبردهای خواندن و کاربرد راهبردهای فراشناختی توسط دانشجویان ایرانی زبان انگلیسی [ Vol.13, Issue 4 - Autumn Year 2023]
  • sadighi.firooz دیدگاه معلمین ایرانی آِیلتس و تافل آی بی تی درباره ساختار بخش های ادراکی و تولیدی این دو آزمون از منظر اصول ارزیابی پویا و ایستا [ Vol.10, Issue 4 - Autumn Year 2020]
  • Sadrian.Mohammad Reza Parody: Another Revision [ Vol.1, Issue 1 - Winter Year 2010]
  • Saeidi.Mahnaz نقش استراتژیهای اجتماعی عاطفی مدرسین زبان انگلیسی در تمایل به ارتباط زبان آموزان: دیدگاه زبان آموزان [ Vol.13, Issue 4 - Autumn Year 2023]
  • Saeidi.Mahnaz تأثیر یادگیری مبتنی بر مسئله با داربست های سخت بر درک مطلب زبان آموزان ایرانی زبان انگلیسی [ Vol.10, Issue 2 - Spring Year 2020]
  • Saeidi.Mahnaz دانش ارتباطی بین فرهنگی، تماس بین فرهنگی و ویژگی های شخصیتی زبان آموزان: مدل معادلات ساختاری [ Vol.12, Issue 2 - Spring Year 2022]
  • Saeidi.Mahnaz Sociocultural Theory and Reading Comprehension: Hard vs. Soft Scaffolding effect on Reading Comprehension [ Vol.14, Issue 2 - Spring Year 2024]
  • Saeidi.Mahnaz Effect of Problem- Based Learning on Iranian EFL Learners' Argumentative Writing Performance [ Vol.14, Issue 4 - Autumn Year 2024]
  • safari.fateme ارتباط بین دانش صریح زبان آموزان در زبان مادری و مهارت ترجمه آنها [ Vol.10, Issue 4 - Autumn Year 2020]
  • Safavi.Bahareh Contribution of Academic Vocabulary and Academic Self-Concept to Academic Listening Comprehension of Undergraduate Students of Engineering [ Vol.9, Issue 4 - Autumn Year 2019]
  • sahragard.rahman اعتقادات معلمان زبان انگلیسی ایرانی در موسسات و دانشگاه های زبان انگلیسی ایران [ Vol.13, Issue 3 - Summer Year 2023]
  • Salami.Ali Strategies Employed to Translate Persian Slang Terms Using Neural Machine Translation: The Case of Computer Translation in Audio-Visual Materials [ Vol.14, Issue 3 - Summer Year 2024]
  • Salehi.Ali Reza حضور زنان در دو داستان پرندهء من از فریبا وفی و من اورا دوست داشتم از آناگاوالدا [ Vol.13, Issue 1 - Winter Year 2023]
  • Salehi.Ali Reza Developing General Persian Course Planning Components and Their Case Evaluation [ Vol.14, Issue 1 - Winter Year 2024]
  • Salehi.Alireza انشا [ Vol.10, Issue 2 - Spring Year 2020]
  • salehi.fatemeh The Effect of the Translation Technologies on the Critical Thinking of the Students of the Translation Studies [ Vol.5, Issue 1 - Winter Year 2015]
  • Salehi.Hadi Effect of Multiple Intelligence-based Activities on Iranian EFL Learners’ Vocabulary Performance [ Vol.14, Issue 3 - Summer Year 2024]
  • Salehi.Hadi Effect of Portfolio Assessment on Fostering Iranian EFL Students` Empowerment: University Entrance Exam in Focus [ Vol.14, Issue 1 - Winter Year 2024]
  • Salehi.Hadi تاثیر فعالیتهای مبتنی بر هوش چندگانه بر پیشرفت مهارتهای گفتاری دانشجویان پسر و دختر زبان انگلیسی [ Vol.11, Issue 4 - Autumn Year 2021]
  • Salehi.Hadi جایگاه راهبردهای ارتباطی در کتاب های انگلیسی انگلیسی دبیرستان (سری ویژن) [ Vol.11, Issue 2 - Spring Year 2021]
  • Salehi.Hadi تأثیر استفاده از تکالیف تعاملی بر خود نظارتی، خود تنظیمی و تمایل به برقراری ارتباط با استفاده از ابزارهای ICT دانشجویان ایرانی زبان انگلیسی [ Vol.13, Issue 3 - Summer Year 2023]
  • Salehi.Hadi آموزش مبتنی بر وب و استفاده ازتکنیک‌های گوگل برای بهبود توانایی نوشتن افراد ناشنوا و کم شنوا [ Vol.12, Issue 3 - Summer Year 2022]
  • Salehi.Hadi تاثیر آزمون بسندگی زبان انگلیسی دانشگاه آزاد بر راهبردهای یادگیری زبان در بین دانشجویان ایرانی مقطع دکتری [ Vol.11, Issue 3 - Summer Year 2021]
  • Salehi.Sadaf Linguistic Analysis of the Main Traits of Stream of Consciousness in the Persian Translations of Virginia Woolf's Mrs. Dalloway and James Joyce's A Portrait of the Artist as a Young Man [ Vol.9, Issue 2 - Spring Year 2019]
  • Salehizadeh.Shahram A Contrastive Analysis of Persian and English Compliment, Request, and Invitation Patterns within the Semantic Metalanguage Framework [ Vol.9, Issue 4 - Autumn Year 2019]
  • Salimi.Asghar The Role of Self-Efficacy Instruction in EFL Teachers’ Professional Development: A Mixed-Method Study [ Vol.14, Issue 2 - Spring Year 2024]
  • Salmani.Bahloul کارکرد زبان استعاری در شکل دادن به متون سیاسی بر اساس چارچوب کووسس: دیدگاه CDA [ Vol.13, Issue 2 - Spring Year 2023]
  • Samadi.Linda تحقیقی درباره سکوت سازمانی مدرسان زبان انگلیسی، ناامنی شغلی، رضایت شغلی و فرسودگی شغلی [ Vol.10, Issue 1 - Winter Year 2020]
  • Samaee.Lotfollah بررسی دیدگاههای زبان آموزان در مورد بازخورد اصلاحی صریح و بازخورد اصلاحی داربستی نسبت به استفاده از حروف تعریف انگلیسی در گفتار [ Vol.11, Issue 3 - Summer Year 2021]
  • Samaee.Lotfollah اثرات بازخورد داربستی و اصلاحات صریح بر استفاده صحیح زبان آموزان ایرانی از حروف تعریف معین و نامعین انگلیسی در بیان شفاهی زبان آموزان [ Vol.11, Issue 1 - Winter Year 2021]
  • Samani.Ebrahim Analysis of Sound Effect Classification in English Comics and their Persian Translations [ Vol.14, Issue 3 - Summer Year 2024]
  • Samarbakhsh Tehrani.Shahrbanoo The Effects of Teachers' Interactional Moves on Learners' Uptake in EFL Classrooms [ Vol.3, Issue 2 - Spring Year 2013]
  • Samimi. Fazlolah Validating a Motivation Theory Model among Iranian Kurdish and Azerbaijani EFL Learners Using Structural Equation Modeling Approach [ Vol.14, Issue 1 - Winter Year 2024]
  • Samimi. Fazlolah Effect of Socially-Mediated Testing Factors on Iranian EFL University Students [ Vol.14, Issue 2 - Spring Year 2024]
  • Samimi. Fazlolah طراحی معیارهای ارزیابی کیفیت زبان انگلیسی زبان آموزان ایرانی: تکیه بر دیدگاه و نگرش معلمان [ Vol.13, Issue 1 - Winter Year 2023]
  • Samimi. Fazlolah Effect of Student-Generated Vocabulary Factors on EFL Learners' Autonomy [ Vol.14, Issue 4 - Autumn Year 2024]
  • Samimi. Fazlolah ارزیابی تعمیم پذیری اشتیاق معلمان زبان انگلیسی برای حرفه: شواهدی از ادراک معلمان و مدل MSA [ Vol.13, Issue 2 - Spring Year 2023]
  • Samimi. Fazlolah طالعه ای بر مبنای ایجاد مدلهایی برای عوامل انگیزشی وغیر انگیزشی جهت یادگیری انگلیسی درمیان فراگیران زبان انگلیسی آذری و کرد بعنوان بک زبان خارجی [ Vol.12, Issue 3 - Summer Year 2022]
  • Sanatifar.Mohammad Saleh پایبندی به اخلاقیات و رسالت اجتماعی در میان مترجمان حرفه ای ایرانی [ Vol.11, Issue 2 - Spring Year 2021]
  • Sanatifar.Mohammad Saleh On the Relationship between Intralingual/Interlingual Translation and Speaking Fluency of the Iranian Advanced EFL Learners [ Vol.8, Issue 2 - Spring Year 2018]
  • Sangi.Khadijeh The Effect of Computer Anxiety and Computer Self-Efficacy on Iranian EFL Learners’ Performance in the Speaking Section of the TOEFL iBT [ Vol.6, Issue 2 - Spring Year 2016]
  • Saniei.Andisheh مطالعه تطبیقی ترکیب و همبستگی آن با ترتیب فعل / مفعول در انواع تالشی ، گیلکی و تاتی ، متعلق به زبانهای ایرانی شمال غربی ، براساس روش تایپولوژیک Dryer [ Vol.11, Issue 4 - Autumn Year 2021]
  • Sarlak.Alireza تاثیر طرح حضار بر راهکارهای مدیریت وجهه مترجمان شفاهی در کنفرانس های خبری فوتبال [ Vol.11, Issue 3 - Summer Year 2021]
  • Sarlak.Hojat بررسی مقایسه ای تاثیر انواع طرز فکر روی یادگیری گرامر توسط زبان آموزان انگلیسی به عنوان زبان خارجه [ Vol.10, Issue 4 - Autumn Year 2020]
  • satariyan.adnan An investigation into the relationship between EFL teachers’ and students’ multiple intelligences and teaching styles [ Vol.5, Issue 1 - Winter Year 2015]
  • Satariyan.Adnan Students’ Oral Assessment Considering Various Task Dimensions and Difficulty Factors [ Vol.9, Issue 3 - Summer Year 2019]
  • Satariyan.Adnan A Brief Review: The Meeting Point of Language Learning and Translation [ Vol.7, Issue 4 - Autumn Year 2017]
  • Satariyan.Adnan Perceptions of Iranian EFL Learners towards Learning Language through Computers: An Investigation on the TOEFL (Paper and Computer Based) Test [ Vol.2, Issue 1 - Winter Year 2012]
  • Satariyan.Adnan The Relation between Critical Thinking and Translation Quality [ Vol.2, Issue 2 - Spring Year 2011]
  • Satariyan.Adnan Translation of Cultural Terms: A Case Study of a Novel Titled ‘For One More Day’ [ Vol.7, Issue 2 - Spring Year 2017]
  • Satariyan.Adnan Grammatical Error Correction of English as Foreign Language Learners [ Vol.2, Issue 2 - Spring Year 2012]
  • Satariyan.Adnan Development and Validation of an Instrument to Evaluate English Language Teachers' Lesson Planning Self-concept [ Vol.6, Issue 1 - Winter Year 2016]
  • Satariyan.Adnan ترجمه متون سیاسی با و بدون اسکوپوس تعریف شده: مورد مترجمان ایرانی [ Vol.10, Issue 1 - Winter Year 2020]
  • Satariyan.Adnan Investigating Discourse Socialisation Progress of an English as a Second Language Learner Using Systematic Functional Linguistic Approach [ Vol.7, Issue 1 - Winter Year 2017]
  • Seifaddini.Peyman An Exploration of Breadth and Depth of EFL Learners’ Vocabulary Strategy Use Using Structural Equation Modeling [ Vol.14, Issue 1 - Winter Year 2024]
  • Seifoori.Zohreh بررسی تعامل کلاسی معلم-زبان آموز: بازخورد زبان آموز-محور در سطوح مختلف و تجربه تدریس [ Vol.11, Issue 4 - Autumn Year 2021]
  • Seifoori.Zohreh ارزیابی شروع گفتمان معلمان زبان انگلیسی در پرتو تجربه تدریس و سطح مهارت فراگیران [ Vol.13, Issue 3 - Summer Year 2023]
  • Seifoori.Zohreh تاثیر حالتهای نگاشت معنایی افتراقی بر یادگیری و بیاد سپاری واژگان زبان آموزان در بافت زبانهای خارجی [ Vol.12, Issue 4 - Autumn Year 2022]
  • Seyedebrahimi.Samin تأثیرانواع بازخورد بر اضطراب عملکرد گفتاری شرکت کنندگان ایرانی آیلتس [ Vol.12, Issue 2 - Spring Year 2022]
  • Seyyedrezaei.Seyyed Hassan درک معلمان زبان انگلیسی از استفاده از تقلید سبک در کلاس های زبان انگلیسی: مزایا و چالش ها [ Vol.13, Issue 3 - Summer Year 2023]
  • Seyyedrezaei.Seyyed Hassan Types of Decision-Making and Teacher Effectiveness among Iranian EFL Teacher [ Vol.14, Issue 2 - Spring Year 2024]
  • Seyyedrezaei.Seyyed Hassan بررسی رابطه ی متقابل نوازش، سختگیری و موفقیت معلم زبان انگلیسی زبان ایرانی از دیدگاه معلمان زبان انگلیسی: یک مطالعه ترکیبی [ Vol.13, Issue 4 - Autumn Year 2023]
  • Seyyedrezaei.Zari Sadat بررسی رابطه بین کارایی معلمان زبان انگلیسی دانش آموزان نوجوان و بهره وری [ Vol.13, Issue 1 - Winter Year 2023]
  • Seyyedrezaei.Zari Sadat بررسی رابطه ی متقابل نوازش، سختگیری و موفقیت معلم زبان انگلیسی زبان ایرانی از دیدگاه معلمان زبان انگلیسی: یک مطالعه ترکیبی [ Vol.13, Issue 4 - Autumn Year 2023]
  • Seyyedrezaei.Zari Sadat Types of Decision-Making and Teacher Effectiveness among Iranian EFL Teacher [ Vol.14, Issue 2 - Spring Year 2024]
  • Shabani.Enayat A. Examining the Translations of Forough Farrokhzad’s Selected Poems by a Native and a Non-Native Speaker Using Vinay and Darbelnet’s Model [ Vol.9, Issue 1 - Winter Year 2019]
  • shabani.hanane تحلیل کتاب درسی زبان انگلیسی متوسطه دوم برای دانش آموزان ایرانی بر اساس طبق بندی بلوم [ Vol.13, Issue 2 - Spring Year 2023]
  • Shabani.Karim نقش آموزش فرم گرای پیشگیرانه برنامه ریزی شده و واکنشی در تقویت دقت دستوری فراگیران زبان دوم [ Vol.11, Issue 4 - Autumn Year 2021]
  • Shabani.Mohammad Bagher A Contrastive Analysis of Persian and English Compliment, Request, and Invitation Patterns within the Semantic Metalanguage Framework [ Vol.9, Issue 4 - Autumn Year 2019]
  • Shafie.Sajad استفاده ازآموزش چند رسانه ای در دوره های زبان انگلیسی: انگیزه فراگیران و عملکرد تحصیلی [ Vol.13, Issue 3 - Summer Year 2023]
  • Shafie.Sajad Impact of Collaborative Writing Through Google Docs on Iranian Intermediate EFL Learners' Written Complexity, Accuracy, and Fluency [ Vol.14, Issue 3 - Summer Year 2024]
  • Shafiee.Sajad Impact of Fully-Immersive Teaching (FIT) Vs. Conventional Communicative Language Teaching on the Articulation Skills of EFL Learners With Expressive Language Disorder (ELD) [ Vol.14, Issue 1 - Winter Year 2024]
  • Shafiee.Sajad تأثیر افزایش آگاهی از طریق ورود سیل آسا در مقابل افزایش واژگان بر روان خوانی زبان آموزان سطح متوسط ایرانی [ Vol.12, Issue 4 - Autumn Year 2022]
  • Shafiee.Sajad رابطه خودکارآمدی و هوش هیجانی با ایمنی معلمان: مورد موسسات زبان و مدارس دولتی ایران [ Vol.13, Issue 1 - Winter Year 2023]
  • Shafiee.Sajad تأثیر بازخورد اصلاحی کتبی از طریق ارزیابی پویا بر نوشتار زبان آموزان ایرانی: سطوح خرد و کلان [ Vol.13, Issue 2 - Spring Year 2023]
  • Shafiee.Sajad Impact of Competency-based Approach on Writing Skill and Motivation of Pre-service EFL Teachers [ Vol.14, Issue 3 - Summer Year 2024]
  • Shahabi.Hassan Society at the Crossroads: Tradition, Modernity, and Urbanization in Asghar Farhadi's The salesman and Arthur Miller's Death of a Salesman; A Virilian Analysis [ Vol.14, Issue 2 - Spring Year 2024]
  • Shahali.Abolfazl The Exploitation of Translation in Talking Customers into Purchasing Products: A Critical Investigation of English-Persian Advertising Brochures for Household Appliances [ Vol.8, Issue 4 - Autumn Year 2018]
  • Shahba.Mohammad DRAMA TRANSLATION from PAGE to STAGE [ Vol.3, Issue 2 - Spring Year 2013]
  • Shaheri Langeroudi.Seyyedeh Mobina Translation of Cultural Terms: A Case Study of a Novel Titled ‘For One More Day’ [ Vol.7, Issue 2 - Spring Year 2017]
  • Shahhoseini.Hajar Transitional Problems in Iranian EFL Learners' Writing Process: A Think-Aloud Protocol Study [ Vol.14, Issue 3 - Summer Year 2024]
  • Shahmirzadi.Niloufar انتخاب بهترین مدل مناسب در ارزیابی تشخیصی شناختی [ Vol.10, Issue 3 - Summer Year 2020]
  • Shahrabi.Zahra Prediction of English Language Proficiency Level Using Multiple Intelligences Theory and Critical Thinking Skills [ Vol.7, Issue 3 - Summer Year 2017]
  • Shahrokhi.Mohsen درک ویژگیهای کلی منظور شناسی کنش گفتاری کنایه در محیط برخط درمیان فراگیران ایرانی زبان انگلیسی به عنوان زبان دوم/خارجی و انگلیسی زبانان بومی [ Vol.13, Issue 4 - Autumn Year 2023]
  • Shahrokhi.Mohsen تأثیر برنامه ESLE بریادگیری واژگان انگلیسی زبان آموزان استثنایی ایرانی: تمرکز بر ارزیابی مدرسان زبان انگلیسی و کارشناسان یارانه [ Vol.11, Issue 2 - Spring Year 2021]
  • shahryari.aliasghar On the Emergence of Scientific Grammar in Iran [ Vol.8, Issue 3 - Summer Year 2018]
  • Shangarffam.Nasim تأثیر مقایسه‌ای مدل‌های مداخله مجازی مقتدرانه و تسهیل‌کننده بر توسعه مولفه‌های مکالمه زبان دوم زبان آموزان ایرانی زبان انگلیسی [ Vol.13, Issue 3 - Summer Year 2023]
  • Sharei.Samira Translation of Anthroponyms in Children’s Cartoons: A Comparative Analysis of English Dialogues and Persian Subtitles [ Vol.7, Issue 4 - Autumn Year 2017]
  • Sharif.Negar A Study of O’Hara’s Poetry in the Light of Merleau-Ponty’s Philosophy of Nature [ Vol.14, Issue 2 - Spring Year 2024]
  • Sharif.Negar بررسی تأثیر در بلای کبوترها اثر لوئیز اردریک [ Vol.13, Issue 3 - Summer Year 2023]
  • Sharififar.Masoud Analysis of Sound Effect Classification in English Comics and their Persian Translations [ Vol.14, Issue 3 - Summer Year 2024]
  • Sharififar.Masoud Codification of Nonverbal Elements in Subtitled Texts: A Case Study of the Persian Subtitles of English Movies [ Vol.8, Issue 4 - Autumn Year 2018]
  • Sharififar.Masoud بررسی تأثیر مولفه های ایدئولوژیک، اقتصادی و جایگاهی بر ترجمه اخبار سیاسی [ Vol.10, Issue 2 - Spring Year 2020]
  • Sheikh olia Lavasani.Samira Developing General Persian Course Planning Components and Their Case Evaluation [ Vol.14, Issue 1 - Winter Year 2024]
  • Shekaramiz.Mansoore آسیب گزینشی تصریف فعل در بیماران دستورپریش فارسی زبان در چارچوب فرضیه مشخصه‌های تفسیر‌ شدنی آسیب‌دیده [ Vol.13, Issue 3 - Summer Year 2023]
  • sheykhi.mehdi The Effect of Metacognitive Strategies Training on Reading Comprehension of Field-dependent / Field- independent Learners [ Vol.6, Issue 1 - Winter Year 2016]
  • Shirkhani.Servat Exploring the Role of Occurring Errors Distribution in the Distribution of Corrective Feedback Targets [ Vol.9, Issue 3 - Summer Year 2019]
  • shirvani.Mojdeh آموزش کلاسی معکوس و درسکار محور در جهت تقویت گفتاری زبان آموزان زبان خارجه: از دیدگاه زبان آموزان ایرانی [ Vol.12, Issue 1 - Winter Year 2022]
  • Shoari.Elnaz مدلی مبتنی بر ژانر برای خلاصه نویسی زبان آموزان زبان انگلیسی و نگرش زبان آموزان نسبت به آن: مطالعه روش های ترکیبی [ Vol.10, Issue 2 - Spring Year 2020]
  • Shoari.Elnaz A Summary Writing Model Based on Van Dijk’s Concept of Macrostructure and its Application within the Genre-Based Approach [ Vol.9, Issue 2 - Spring Year 2019]
  • Shokri.Hossein تأثیر ارزیابی پویای مداخله گر بر درک مطلب زبان آموزان [ Vol.11, Issue 4 - Autumn Year 2021]
  • Shokri.Hossein تأثیر ارزیابی پویای مداخله گر بر درک مطلب زبان آموزان [ Vol.11, Issue 5 - Autumn Year 2021]
  • Shokri.Hossein Impact of Peer-Assisted Mediation vs. Teacher-Intervention on EFL Learners’ Attitude toward Reading Comprehension Classes: Interventionist Dynamic Assessment in Focus [ Vol.14, Issue 1 - Winter Year 2024]
  • shooraki.farah TOEFL iBT Integrated and Independent Writing Tasks: Iranian Test Takers' Performance in Focus [ Vol.14, Issue 2 - Spring Year 2024]
  • Sisiyan.Zohreh ارزیابی تعمیم پذیری اشتیاق معلمان زبان انگلیسی برای حرفه: شواهدی از ادراک معلمان و مدل MSA [ Vol.13, Issue 2 - Spring Year 2023]
  • Siyyari.Masood Effect of Self-regulation Instruction on L2 Motivational Self-system and Reading Comprehension of Iranian EFL Learners [ Vol.14, Issue 2 - Spring Year 2024]
  • Siyyari.Masood 5E-Based Online Activities and English Language Students’ Reading and Listening Performances [ Vol.14, Issue 1 - Winter Year 2024]
  • Siyyari.Masood The Effect of Negotiated Syllabus on the Reading Comprehension of ESP Students [ Vol.9, Issue 4 - Autumn Year 2019]
  • Siyyari.Masood تحقیق ترکیبی ازتاثیرسیلابس مذاکره ای برروی استقلال دانشجویان زبان تخصصی [ Vol.11, Issue 3 - Summer Year 2021]
  • Siyyari.Masood انتخاب بهترین مدل مناسب در ارزیابی تشخیصی شناختی [ Vol.10, Issue 3 - Summer Year 2020]
  • Siyyari.Masood مقایسه سواد ارزیابی زبان و چالش های معلمان ایرانی زبان خارجی انگلیسی: با پیش زمینه آموزش زبان انگلیسی و بدون پیش زمینه آموزش زبان انگلیسی [ Vol.13, Issue 4 - Autumn Year 2023]
  • Solaimani.Hassan استراتژی های آموزش ترکیبی در راستای خودتنظیمی دانش آموزان در مهارت نوشتاری [ Vol.12, Issue 2 - Spring Year 2022]
  • Soleimani.Hassan Effectiveness of Web-based Tools in Learning Idiomatic Expressions: A CALL Study [ Vol.14, Issue 2 - Spring Year 2024]
  • Soltani.Zahra Manipulation As an Ideological Tool in the Persian Translations of Ervand Abrahamian’s The Coup: A Multimodal CDA Approach [ Vol.9, Issue 1 - Winter Year 2019]
  • Suzani.Samad Mirza بررسی تأثیر سیستم پاسخگویی شخصی گنجانیده (PRS) بر انگیزه و مشارکت فراگیران ایرانی [ Vol.10, Issue 3 - Summer Year 2020]