L

  • Laal.Razieh DRAMA TRANSLATION from PAGE to STAGE [ Vol.3, Issue 2 - Spring Year 2013]
  • Lak.Morteza خانه و تعلق دیاسپوریک در لندنی های تنها اثر سم سلون و بودای حاشیه نشینان اثر حنیف قریشی [ Vol.10, Issue 4 - Autumn Year 2020]
  • Lak.Morteza شوخی بی پایان اثر دیوید فاستر والاس: کسب هویت مشترک پست مدرن از طریق ارتباطات مجازی [ Vol.12, Issue 2 - Spring Year 2022]
  • Lavasani.Morvarid An Exploratory Study of the Effective Mediating Artefacts in Listening through Systemic Theoretical Instruction (STI) among English as Foreign Language Learners [ Vol.6, Issue 2 - Spring Year 2016]
  • Lee-Luan.Ng Critical Thinking Ability and Vocabulary Learning Strategy Use: The Case of EFL Learners in an ESL Context [ Vol.6, Issue 1 - Winter Year 2016]
  • Liaghat.Atefe نشانه های آزادی در مجموعه داستان « مترجم دردها » و داستان کوتاه « این خانه مقدس » آثاری از جومپا لاهیری [ Vol.12, Issue 3 - Summer Year 2022]
  • Lotfi.Ahmadreza تولید عبارات موصولی توسط فراگیران زبان ایرانی: تاکید براثر آغازین جمله [ Vol.12, Issue 1 - Winter Year 2022]
  • Lotfi.Ahmadreza Impact of FFI Instructional Techniques on the Acquisition of English Articles in Iranian Intermediate EFL Learners [ Vol.14, Issue 4 - Autumn Year 2024]
  • Lotfi.Islamic تجزیه و تحلیل محتوای کتاب های درسی انگلیسی دبیرستان: تمرکز بر نیازهای زبان آموزان ایرانی زبان انگلیسی [ Vol.12, Issue 4 - Autumn Year 2022]
  • Lotfi-Khajouei.Marjan تاثیر فعالیتهای مبتنی بر هوش چندگانه بر پیشرفت مهارتهای گفتاری دانشجویان پسر و دختر زبان انگلیسی [ Vol.11, Issue 4 - Autumn Year 2021]