V

  • Vaez Dalili.Mehdi Teaching Information Structure of Non-Canonical Sentences through a Deductive Vs. an Inductive Approach: Effects on Iranian EFL Learners’ Writing Products [ Vol.14, Issue 1 - Winter Year 2024]
  • Vafaeikia.Melissa 5E-Based Online Activities and English Language Students’ Reading and Listening Performances [ Vol.14, Issue 1 - Winter Year 2024]
  • Vafakhah.Sepideh Effect of Self-regulation Instruction on L2 Motivational Self-system and Reading Comprehension of Iranian EFL Learners [ Vol.14, Issue 2 - Spring Year 2024]
  • Vahdani Sanavi.Reza Exposure to Corrective Feedback Strategies and Attitudinal Shift [ Vol.4, Issue 1 - Winter Year 2014]
  • Vahid Dastjerdi.Hossein آموزش مبتنی بر وب و استفاده ازتکنیک‌های گوگل برای بهبود توانایی نوشتن افراد ناشنوا و کم شنوا [ Vol.12, Issue 3 - Summer Year 2022]
  • Vahid Dastjerdi.Hossein جایگاه راهبردهای ارتباطی در کتاب های انگلیسی انگلیسی دبیرستان (سری ویژن) [ Vol.11, Issue 2 - Spring Year 2021]
  • Vahid Dastjerdi.Hossein پیکره و مطالعات ترجمه: مفاهیم و کاربردها [ Vol.11, Issue 3 - Summer Year 2021]
  • Vahid Dastjerdi.Hossein تجزیه و تحلیل محتوای کتاب های درسی انگلیسی دبیرستان: تمرکز بر نیازهای زبان آموزان ایرانی زبان انگلیسی [ Vol.12, Issue 4 - Autumn Year 2022]
  • Valipour.Valeh اثرمفهوم سازی و تحلیل متن به عنوان راهکارهای تفکر انتقادی بر درک مطلب فراگیرندگان ایرانی زبان انگلیسی سطح متوسط با لحاظ جنسیت: الگوی تفکر انتقادی الدر و پل [ Vol.13, Issue 3 - Summer Year 2023]
  • Valipour.Valeh Effect of Recall Protocol on Iranian Undergraduate University Students' General English Achievements: Examining the Role of Gender [ Vol.14, Issue 4 - Autumn Year 2024]
  • Vasheghani Farahani.Mehrdad پیکره و مطالعات ترجمه: مفاهیم و کاربردها [ Vol.11, Issue 3 - Summer Year 2021]
  • Vosoughi.Hossein The Effect of the Modified Cloze Procedure on the Writing Proficien-cy of Iranian Intermediate EFL Learners [ Vol.2, Issue 1 - Winter Year 2011]
  • Vossoughi.Hossein Norms of Translating Taboo Words and Concepts from English into Persian after the Islamic Revolution in Iran [ Vol.3, Issue 1 - Winter Year 2013]