Vaez Dalili.Mehdi
Teaching Information Structure of Non-Canonical Sentences through a Deductive Vs. an Inductive Approach: Effects on Iranian EFL Learners’ Writing Products
[
Vol.14,
Issue
1
- WinterYear
2024]
Vafaeikia.Melissa
5E-Based Online Activities and English Language Students’ Reading and Listening Performances
[
Vol.14,
Issue
1
- WinterYear
2024]
Vafakhah.Sepideh
Effect of Self-regulation Instruction on L2 Motivational Self-system and Reading Comprehension of Iranian EFL Learners
[
Vol.14,
Issue
2
- SpringYear
2024]
Vahdani Sanavi.Reza
Exposure to Corrective Feedback Strategies and Attitudinal Shift
[
Vol.4,
Issue
1
- WinterYear
2014]
Vahid Dastjerdi.Hossein
آموزش مبتنی بر وب و استفاده ازتکنیکهای گوگل برای بهبود توانایی نوشتن افراد ناشنوا و کم شنوا
[
Vol.12,
Issue
3
- SummerYear
2022]
Vahid Dastjerdi.Hossein
جایگاه راهبردهای ارتباطی در کتاب های انگلیسی انگلیسی دبیرستان (سری ویژن)
[
Vol.11,
Issue
2
- SpringYear
2021]
Vahid Dastjerdi.Hossein
پیکره و مطالعات ترجمه: مفاهیم و کاربردها
[
Vol.11,
Issue
3
- SummerYear
2021]
Vahid Dastjerdi.Hossein
تجزیه و تحلیل محتوای کتاب های درسی انگلیسی دبیرستان: تمرکز بر نیازهای زبان آموزان ایرانی زبان انگلیسی
[
Vol.12,
Issue
4
- AutumnYear
2022]
Valipour.Valeh
اثرمفهوم سازی و تحلیل متن به عنوان راهکارهای تفکر انتقادی بر درک مطلب فراگیرندگان ایرانی زبان انگلیسی سطح متوسط با لحاظ جنسیت: الگوی تفکر انتقادی الدر و پل
[
Vol.13,
Issue
3
- SummerYear
2023]
Valipour.Valeh
Effect of Recall Protocol on Iranian Undergraduate University Students' General English Achievements: Examining the Role of Gender
[
Vol.14,
Issue
4
- AutumnYear
2024]
Vosoughi.Hossein
The Effect of the Modified Cloze Procedure on the Writing Proficien-cy of Iranian Intermediate EFL Learners
[
Vol.2,
Issue
1
- WinterYear
2011]
Vossoughi.Hossein
Norms of Translating Taboo Words and Concepts from English into Persian after the Islamic Revolution in Iran
[
Vol.3,
Issue
1
- WinterYear
2013]