Abbasian.Gholamreza
آموزش کلاسی معکوس و درسکار محور در جهت تقویت گفتاری زبان آموزان زبان خارجه: از دیدگاه زبان آموزان ایرانی
[
Vol.12,
Issue
1
- WinterYear
2022]
Abbasian.Gholam-reza
The Impact of Language on Personality Ethic as a Social Paradigm
[
Vol.8,
Issue
1
- WinterYear
2018]
Abbasian.Gholam-reza
ارزیابی پویای رایانه-محور عملکرد نگارشی زبان آموزان انگلیسی به عنوان زبان خارجی: شواهدی از حیطه های شناختی و عاطفی
[
Vol.12,
Issue
3
- SummerYear
2022]
Abbasian.Gholam-reza
Chromotherapy in the Field of Advanced Pranic Healing: A case of Persian to English
[
Vol.6,
Issue
2
- SpringYear
2016]
Abbasian.Gholam-Reza
تحلیل یادگیری محور نیازهای زبان تخصصی دانشجویان مهندسی در ایران
[
Vol.11,
Issue
3
- SummerYear
2021]
Abbasian.Gholam-Reza
Models of EFL Learners’ Vocabulary Development: Spreading Activation vs. Hierarchical Network Model
[
Vol.9,
Issue
1
- WinterYear
2019]
Abbasian.Gholam-Reza
Reconstruction vs. Interaction-based Output Practice: (in relation to EFL learner’s speaking skill and learning styles)
[
Vol.4,
Issue
2
- SpringYear
2014]
Abbasian.Gholam-Reza
Evaluation of the Iranian State University EFL Entrance Examination Test (UEEET)
[
Vol.5,
Issue
2
- SpringYear
2015]
Abbasian.Gholam-Reza
Washbacked Teacher-Learner’s Academic Behavior (the case of Iranian EFL MA Preparatory Course)
[
Vol.3,
Issue
1
- WinterYear
2013]
Abbasian.Gholam-Reza
The Effect of Explicit Negotiated Syllabus on Developing Speaking Ability and Affective Variables
[
Vol.2,
Issue
1
- WinterYear
2011]
Abbasian.Gholam-Reza
Diagnostic Assessment of Interactional Competence in Paired Speaking Tests: Investigating Rating Accuracy of Iranian EFL Learners
[
Vol.14,
Issue
1
- WinterYear
2024]
Abbaszadeh.Fatemeh
بررسی تأثیر مولفه های ایدئولوژیک، اقتصادی و جایگاهی بر ترجمه اخبار سیاسی
[
Vol.10,
Issue
2
- SpringYear
2020]
Abdolahzadeh.zahra
The Rise of Modern Persian Literature through Translation in Iran
[
Vol.5,
Issue
2
- SpringYear
2015]
Abdollahzadeh.Somaieh
Effect of Problem- Based Learning on Iranian EFL Learners' Argumentative Writing Performance
[
Vol.14,
Issue
4
- AutumnYear
2024]
Abedi.Ahmad
تأثیر برنامه ESLE بریادگیری واژگان انگلیسی زبان آموزان استثنایی ایرانی: تمرکز بر ارزیابی مدرسان زبان انگلیسی و کارشناسان یارانه
[
Vol.11,
Issue
2
- SpringYear
2021]
abedi.behnaz
Role of Media and Globalization in Shaping new Cultures and Identities: Cultural Study of White Noise, Mao II and Falling Man through William’s and Gramsci's Theories
[
Vol.14,
Issue
3
- SummerYear
2024]
Abkhoo.Fereshteh
تأثیر استفاده از تکالیف تعاملی بر خود نظارتی، خود تنظیمی و تمایل به برقراری ارتباط با استفاده از ابزارهای ICT دانشجویان ایرانی زبان انگلیسی
[
Vol.13,
Issue
3
- SummerYear
2023]
Abooee.Fateme
پست مدرنیزم و ترجمه: بررسی ترجمه داستان های پست مدرنیزم
[
Vol.11,
Issue
5
- AutumnYear
2021]
Abooee.Fateme
پست مدرنیزم و ترجمه: بررسی ترجمه داستان های پست مدرنیزم
[
Vol.12,
Issue
2
- SpringYear
2022]
Abootorabi.Elahe
An Analysis of Audiovisual Subtitling Translation Focusing on Wordplays from English into Persian in the Friends TV Series
[
Vol.8,
Issue
2
- SpringYear
2018]
Abootorabi.Elahe
Codification of Nonverbal Elements in Subtitled Texts: A Case Study of the Persian Subtitles of English Movies
[
Vol.8,
Issue
4
- AutumnYear
2018]
Abshavi.Mojgan
مارگارت آتوود و معرفی دنیای پسا انسان
[
Vol.11,
Issue
5
- AutumnYear
2021]
Adeli Jam.Zohreh
The Role of Metaphorical Language in the Critical Discourse Analysis of Western Political Texts
[
Vol.9,
Issue
1
- WinterYear
2019]
Afraz.Shahram
Effect of Student-Generated Vocabulary Factors on EFL Learners' Autonomy
[
Vol.14,
Issue
4
- AutumnYear
2024]
Afraz.Shahram
طراحی معیارهای ارزیابی کیفیت زبان انگلیسی زبان آموزان ایرانی: تکیه بر دیدگاه و نگرش معلمان
[
Vol.13,
Issue
1
- WinterYear
2023]
Afraz.Shahram
Effect of Socially-Mediated Testing Factors on Iranian EFL University Students
[
Vol.14,
Issue
2
- SpringYear
2024]
Afraz.Shahram
بررسی تأثیر سیستم پاسخگویی شخصی گنجانیده (PRS) بر انگیزه و مشارکت فراگیران ایرانی
[
Vol.10,
Issue
3
- SummerYear
2020]
Afraz.Shahram
آموزش بازتابی و مهارت های تمرینی: همبستگی بین بازتاب معلمان زبان انگلیسی و تمرین دانش آموزان
[
Vol.13,
Issue
4
- AutumnYear
2023]
Afraz.Shahram
Validating a Motivation Theory Model among Iranian Kurdish and Azerbaijani EFL Learners Using Structural Equation Modeling Approach
[
Vol.14,
Issue
1
- WinterYear
2024]
Afraz.Shahram
طالعه ای بر مبنای ایجاد مدلهایی برای عوامل انگیزشی وغیر انگیزشی جهت یادگیری انگلیسی درمیان فراگیران زبان انگلیسی آذری و کرد بعنوان بک زبان خارجی
[
Vol.12,
Issue
3
- SummerYear
2022]
Afraz.Shahram
راهکارهای آموزشی برای بهبود آموزش ترجمه در دانشگاه های ایران
[
Vol.10,
Issue
2
- SpringYear
2020]
Afraz.Shahram
استفاده از انواع اسکفولد در کلاس های خواندن: موقعیت ها ی تجربی مختلف
[
Vol.12,
Issue
1
- WinterYear
2022]
Afraz.Shahram
برداشت زبان آموزان انگلیسی در مورد آموزش مهارت های درک مطلب: نمایی از روش تدریس زبان مبتنی بر وظیفه
[
Vol.10,
Issue
2
- SpringYear
2020]
Afraz.Shahram
توسعه مدل هویت برای زمینه زبان انگلیسی زبان ایرانی: با تمرکز بر مهارت زبان
[
Vol.10,
Issue
1
- WinterYear
2020]
Afraz.Shahram
بررسی اثرات شیوه ی پسامتد بر هیجانات تحصیلی ، خودکارامدی تحصیلی، پیشرفت تحصیلی وعزت نفس فراگیران دوره دوم متوسطه پایه دوازدهم شهر زاهدان از منظر تئوری پویا
[
Vol.11,
Issue
3
- SummerYear
2021]
Afraz.Shahram
ارزیابی تعمیم پذیری اشتیاق معلمان زبان انگلیسی برای
حرفه: شواهدی از ادراک معلمان و مدل MSA
[
Vol.13,
Issue
2
- SpringYear
2023]
Afraz.Shahram
آموزش بازتابی و مهارت های تمرینی: همبستگی بین بازتاب معلمان زبان انگلیسی و تمرین دانش آموزان
[
Vol.13,
Issue
2
- SpringYear
2023]
Afsari.Samira
An Analysis of Audiovisual Subtitling Translation Focusing on Wordplays from English into Persian in the Friends TV Series
[
Vol.8,
Issue
2
- SpringYear
2018]
Afsharpour.Reza
بررسی رابطه ی متقابل نوازش، سختگیری و موفقیت معلم زبان انگلیسی زبان ایرانی از دیدگاه معلمان زبان انگلیسی: یک مطالعه ترکیبی
[
Vol.13,
Issue
4
- AutumnYear
2023]
Afzali.Katayoon
Strategies Used by Iranian EFL Teachers to Develop Learners' Intercultural Communicative Competence
[
Vol.14,
Issue
4
- AutumnYear
2024]
Afzali.Katayoon
The Role of Institutional Rules in Translators’ Manipulation of Texts: The Case of Patient Information Leaflets in Iran
[
Vol.8,
Issue
4
- AutumnYear
2018]
Afzali.Katayoon
بررسی انعکاس گفتمان ضد غربی جامعه در ترجمه رمانهای پسا استعماری به فارسی: رمانهای روزهای برمه ای، گذرگاهی به هند و در قلب تاریکی
[
Vol.11,
Issue
1
- WinterYear
2021]
Afzali.Mohammad
Intertextuality and Plagiarism in EFL Writing: An Analysis of University Professors’ Attitudes towards MA Theses
[
Vol.8,
Issue
4
- AutumnYear
2018]
Aghaei.Fatemeh
ابزارنحوی ساخت اطلاع در سه گونه گفتمانی زبان فارسی: سیاسی، علمی و محاوره ای
[
Vol.12,
Issue
3
- SummerYear
2022]
aghagolzade.ferdos
Ideology and Translation in Iranian Online Media Guardian Newspaper Claimed in a Report
[
Vol.14,
Issue
4
- AutumnYear
2024]
aghagolzade.ferdos
ترجمه خبر: شکلی منحصر به فرد از ایجاد ارتباط
[
Vol.13,
Issue
1
- WinterYear
2023]
Aghagolzadeh.Ferdows
Turning Quantitative: An Analytic Scale to Do Critical Discourse Analysis
[
Vol.9,
Issue
2
- SpringYear
2019]
Aghagolzadeh.Ferdows
Turning Quantitative: An Analytic Scale to Do Critical Discourse Analysis
[
Vol.9,
Issue
2
- SpringYear
2019]
Ahangari.Saeideh
A Cross-cultural Study on the Discussion Sections of PhD Dissertations with a Focus on Academic Collocations
[
Vol.14,
Issue
2
- SpringYear
2024]
Ahangari.Saeideh
امکان سنجی آموزش راهبردهای ارتباطی از دیدگاه معلمان و دانشجویان زبان انگلیسی
[
Vol.13,
Issue
3
- SummerYear
2023]
Ahangari.Saeideh
تاثیر آموزش راهبردهای فراشناختی بر دقت نوشتاری زبان آموزان ایرانی در کلاس های فعال در مقابل کلاسهای واکنش
[
Vol.13,
Issue
4
- AutumnYear
2023]
Ahangari.Saeideh
نقش استراتژیهای اجتماعی عاطفی مدرسین زبان انگلیسی در تمایل به ارتباط زبان آموزان: دیدگاه زبان آموزان
[
Vol.13,
Issue
4
- AutumnYear
2023]
Ahanghari.Saeideh
مقدمه مقاله دیالوگیسم در پژوهش نوشته نویسندگان بومی غیر بومی و انگلیسی زبان ایرانی
[
Vol.10,
Issue
2
- SpringYear
2020]
Ahanghari.Saeideh
The Role of Participatory Structure and Output Modality in Developing Iranian EFL Learners’ Writing and their Perceptions: A Mixed-Method Study
[
Vol.14,
Issue
4
- AutumnYear
2024]
Ahanghari.Saeideh
The Effect of Using Visual Aids, Semantic Elaboration, and Visual Aids plus Semantic Elaboration on Iranian Learners' Vocabulary Learning
[
Vol.5,
Issue
2
- SpringYear
2015]
Ahanghari.Saeideh
Effect of Problem- Based Learning on Iranian EFL Learners' Argumentative Writing Performance
[
Vol.14,
Issue
4
- AutumnYear
2024]
Ahanghari.Saeideh
استفاده ازعناصر تعاملی توسط نویسندگان علمی تازه کار و ماهر
[
Vol.11,
Issue
2
- SpringYear
2021]
Ahmadi.Hossein
وضعیت مدرسان زبان انگلیسی به عنوان زبان خارجه از دیدگاه آنها با توجه به مدل صلاحیت حرفه ای
[
Vol.11,
Issue
2
- SpringYear
2021]
Ahmadi.Hossein
دستیابی به مهارت سلاست و روانی نوشتاری یادگیرندگان ربان انگلیسی از روش استراتژی نقشه مفهومی بر مبنای کامپیوتر به همراه ترجمه نسبی فارسی کلمات
[
Vol.11,
Issue
1
- WinterYear
2021]
Ahmadi.Hossein
بهبود مهارت های درک مطلب فراگیران جوان ایرانی: خواندن مشارکتی و فردی در کانون توجه
[
Vol.11,
Issue
5
- AutumnYear
2021]
Ahmadi.Mehran
فرآیندهای واژه سازی به زبان انگلیسی و فارسی با تمرکز بر تبدیل
[
Vol.12,
Issue
4
- AutumnYear
2022]
Ahmadi.Mohammad
Large and Fine-Grained Complexity Measures and Writing Quality among Iranian EFL Learners
[
Vol.14,
Issue
3
- SummerYear
2024]
Ahmadi.Saeed
پیش بینی کننده های درگیری شناختی زبان آموزان ایرانی بر اساس اهداف پیشرفت
[
Vol.12,
Issue
3
- SummerYear
2022]
Ahour.Touran
The Effect of Using Visual Aids, Semantic Elaboration, and Visual Aids plus Semantic Elaboration on Iranian Learners' Vocabulary Learning
[
Vol.5,
Issue
2
- SpringYear
2015]
Ahour.Touran
بررسی تعامل کلاسی معلم-زبان آموز: بازخورد زبان آموز-محور در سطوح مختلف و تجربه تدریس
[
Vol.11,
Issue
4
- AutumnYear
2021]
Ahour.Touran
دانش ارتباطی بین فرهنگی، تماس بین فرهنگی و ویژگی های شخصیتی زبان آموزان: مدل معادلات ساختاری
[
Vol.12,
Issue
2
- SpringYear
2022]
Ahour.Touran
Summative and Formative Feedback and Gender: A Study of EFL Learners’ Speaking Performance
[
Vol.14,
Issue
2
- SpringYear
2024]
Ahour.Touran
ارزیابی شروع گفتمان معلمان زبان انگلیسی در پرتو تجربه تدریس و سطح مهارت فراگیران
[
Vol.13,
Issue
3
- SummerYear
2023]
Akbarpour.Leila
بررسی بازخورد صریح شفاهی و کتبی بر روی گرامر زبان آموزان
[
Vol.11,
Issue
5
- AutumnYear
2021]
Akbarpour.Leila
بررسی بازخورد صریح شفاهی و کتبی بر گرامر زبان آموزان
[
Vol.12,
Issue
1
- WinterYear
2022]
Akef.Koroush
Applying the Tensive Model to Ferdowsi's Rustam and Sohrab and Its Translation by Arnold
[
Vol.9,
Issue
2
- SpringYear
2019]
Akef.Koroush
Developing Rating Scale Descriptors for Assessing the Stages of Writing Process: The Constructs Underlying Students' Writing Performances
[
Vol.1,
Issue
1
- WinterYear
2010]
Akhgar.Farzad
ترجمه زبان درکلاس های درس هوانوردی : دیدگاه معلمان ESP
[
Vol.13,
Issue
1
- WinterYear
2023]
alamdar.fatemeh Sadat
Effect of Socially-Mediated Testing Factors on Iranian EFL University Students
[
Vol.14,
Issue
2
- SpringYear
2024]
alavi.tannaz
ارزیابی کیفیت ترجمه فارسی قبرستان بر اساس مدل ارزیابی کیفیت ترجمه هاوس
[
Vol.10,
Issue
1
- WinterYear
2020]
Alipour.Mohammad
استفاده ازآموزش چند رسانه ای در دوره های زبان انگلیسی: انگیزه فراگیران و عملکرد تحصیلی
[
Vol.13,
Issue
3
- SummerYear
2023]
Allahdaneh.Bahareh
Cultural Elements in the English Translations of the Iranian ‘Resistance’ Literature: A Textual, Paratextual, and Semiotic Analysis
[
Vol.8,
Issue
1
- WinterYear
2018]
Amandadi.Masoud
Codification of Nonverbal Elements in Subtitled Texts: A Case Study of the Persian Subtitles of English Movies
[
Vol.8,
Issue
4
- AutumnYear
2018]
Ameri.Alireza
تدوین برنامه درسی ESP از طریق تحلیل نیازهای دانشجویان نیروی انتظامی مرزبانی دانشگاه انتظامی امین: تحلیل وضعیت هدف
[
Vol.10,
Issue
2
- SpringYear
2020]
Ameri.Alireza
A Sound Symbolic Study of Translation of Onomatopoeia in Children's Literature: The Case of '' Tintin''
[
Vol.5,
Issue
2
- SpringYear
2015]
Ameri.Alireza
تاثیر مصونیت معلمین آیلتس بر تدریس لغت به سبک شخصی سازی
[
Vol.13,
Issue
1
- WinterYear
2023]
Ameri.Alireza
بازنگری نقش بازاندیشی در تربیت معلم زبان انگلیسی: ارائه مدل سه وجهی بازاندیشی
[
Vol.11,
Issue
1
- WinterYear
2021]
Ameri.Alireza
Writers on the Move: Visualizing Composing Processes Involved in Academic Writing
[
Vol.7,
Issue
4
- AutumnYear
2017]
Ameri.Alireza
An Inquiry into Intersemiotic Translation of Children's Books: A Case Study of Illustration and Rendition
[
Vol.7,
Issue
2
- SpringYear
2017]
Ameri.Alireza
معرفی ردهبندیِ پژوهشبنیاد از انواع و روشهای ترجمه شفاهی در برنامه آموزشی تربیت مترجم شفاهی
[
Vol.13,
Issue
4
- AutumnYear
2023]
Ameri.Alireza
ارزیابی پویای رایانه-محور عملکرد نگارشی زبان آموزان انگلیسی به عنوان زبان خارجی: شواهدی از حیطه های شناختی و عاطفی
[
Vol.12,
Issue
3
- SummerYear
2022]
Ameri.Alireza
Applying Ethics in Interpreting: Investigating Attitudes and Strategies in an Iranian Context
[
Vol.8,
Issue
1
- WinterYear
2018]
Ameri.Alireza
Revisiting Quotes from Educational Perspective: An Inquiry into the Multifarious Applications of Grand Quotes in English Language Pedagogy
[
Vol.1,
Issue
2
- SpringYear
2010]
Ameri.Alireza
DRAMA TRANSLATION from PAGE to STAGE
[
Vol.3,
Issue
2
- SpringYear
2013]
Amini Farsani.Mohammad
طراحی یک الگوی زبان تخصصی کثرت گرا برای زبان تخصصی درایران
[
Vol.13,
Issue
2
- SpringYear
2023]
Amini.Maryam
The Effect of Using Visual Aids, Semantic Elaboration, and Visual Aids plus Semantic Elaboration on Iranian Learners' Vocabulary Learning
[
Vol.5,
Issue
2
- SpringYear
2015]
Aminzadeh.Roxana
A Survey on the Attitudes of Students Majoring in English Language towards the Teaching Methods in Translation Courses
[
Vol.9,
Issue
3
- SummerYear
2019]
Amirdabbaghian.Amin
Translation of Power and Solidarity Pronouns in Qur’anic Rhetoric
[
Vol.7,
Issue
3
- SummerYear
2017]
Amiri.Mehrnoosh
Challenges in Translation Teaching in the Iranian Context: An Ethnographic Study
[
Vol.9,
Issue
1
- WinterYear
2019]
Amirshojai.Anahita
Re-narration and Identity Construction: Frame-oriented Approach (90s Translation of Orientalism Concepts and Edward Said Identity in Iran: Paratext in Focus)
[
Vol.14,
Issue
1
- WinterYear
2024]
Amjadiparvar.Alireza
A Generic Analysis of the conclusion section of Research Articles in the field of sociology: A Comparative study
[
Vol.6,
Issue
2
- SpringYear
2016]
Ariarid.Zeinab
بررسی تطبیقی ژانر محور راهبرد و مرحله در قسمت بحث مقالات تحقیقاتی رشته روانشناسی بین نویسندگان انگلیسی و فارسی زبان
[
Vol.11,
Issue
3
- SummerYear
2021]
Arib.Seyed Esmaeil
An Explanation of the Teacher’s Personal Constructs: The Effects of the English Language Instructors’ Majors on their Orientations toward Teaching Reading Comprehension
[
Vol.1,
Issue
1
- WinterYear
2010]
Asadi Piran.Noushin
استفاده از انواع اسکفولد در کلاس های خواندن: موقعیت ها ی تجربی مختلف
[
Vol.12,
Issue
1
- WinterYear
2022]
Asadollahfam.Hassan
مقایسه آموزش تعمقی و تحول آفرین در عملکرد شفاهی زبان آموزان زبان خارجی: تحقیقی مبتنی بر روش مختلط
[
Vol.12,
Issue
2
- SpringYear
2022]
Asadzadeh.Nafiseh
Investigating the Impacts of Teacher-Student Interactions on Improving Learners' Academic Achievements: The Role of Academic Interest
[
Vol.9,
Issue
4
- AutumnYear
2019]
Asgari.Roghieh
برخورد باهمآییها در ترجمه انگلیسی به فارسی رمان «سهشنبهها با موری»
[
Vol.10,
Issue
3
- SummerYear
2020]
Asgharimoghaddam.Mehdi
امکان سنجی آموزش راهبردهای ارتباطی از دیدگاه معلمان و دانشجویان زبان انگلیسی
[
Vol.13,
Issue
3
- SummerYear
2023]
Ashrafganjoe.Mohsen
Computer-based Feedback through Grammarly: Impact on Iranian Intermediate EFL Learners’ Writing Skills and Attitudes
[
Vol.14,
Issue
3
- SummerYear
2024]
Ashrafganjoe.Mohsen
ارائه بازخورد مبتنی بر رایانه از طریق Grammarly® در کلاسهای رایتینگ
[
Vol.12,
Issue
2
- SpringYear
2022]
Askari.Gholamreza
On the Emergence of Scientific Grammar in Iran
[
Vol.8,
Issue
3
- SummerYear
2018]
Askari.Mohammad Iman
A Survey on the Attitudes of Students Majoring in English Language towards the Teaching Methods in Translation Courses
[
Vol.9,
Issue
3
- SummerYear
2019]
Askari.Mohammad Iman
The Impact of Teaching Methods Applied in Translation Courses on the Translation Proficiency Development of Student Majoring in English Language
[
Vol.8,
Issue
1
- WinterYear
2018]
Askari.Mohammad Iman
تغییر تحول آفرین از طریق ترازبانگی: آموزش زبان انگلیسی و محتوای دروس
[
Vol.13,
Issue
3
- SummerYear
2023]
Askari.Mohammad Iman
بررسی خطاهای نهان و آشکار در ترجمه ماشینی متون دانشگاهی بر اساس مدل ارزشیابی کیفیت ترجمه هوس 2015
[
Vol.11,
Issue
3
- SummerYear
2021]
assadi.nader
Investigating the Impacts of Teacher-Student Interactions on Improving Learners' Academic Achievements: The Role of Academic Interest
[
Vol.9,
Issue
4
- AutumnYear
2019]
assadi.nader
Contribution of Gender, Job Demands, and Resources to EFL Teachers’ Work Engagement and Work-Related Identity
[
Vol.14,
Issue
3
- SummerYear
2024]
assadi.nader
A Summary Writing Model Based on Van Dijk’s Concept of Macrostructure and its Application within the Genre-Based Approach
[
Vol.9,
Issue
2
- SpringYear
2019]
assadi.nader
مدلی مبتنی بر ژانر برای خلاصه نویسی زبان آموزان زبان انگلیسی و نگرش زبان آموزان نسبت به آن: مطالعه روش های ترکیبی
[
Vol.10,
Issue
2
- SpringYear
2020]
Assadollahfam.Hasssan
تاثیر آموزش استفاده ازمهارت های تولیدی و منفعل در حالتهای مشارکتی و غیر مشارکتی بر یادگیری اصطلاحات توسط زبان آموزان ایرانی
[
Vol.13,
Issue
4
- AutumnYear
2023]
Assadollahfam.Hasssan
تاثیر بازخورد بحث کلاسی بر عملکرد نوشتاری زبان آموزان برونگرا و درونگرا
[
Vol.13,
Issue
2
- SpringYear
2023]
Assadollahfam.Hasssan
Investigating the Effects of Online and Traditional Modes of Corrective Feedback on the Iranian EFL Learners' Writing Quality
[
Vol.12,
Issue
4
- AutumnYear
2022]
Attaran.Ali
Ideology and Translation in Iranian Online Media Guardian Newspaper Claimed in a Report
[
Vol.14,
Issue
4
- AutumnYear
2024]
Azad.Mahnaz
تأثیر پنج ویژگی بزرگ شخصیتی و سطوح تحصیلات والدین بر نمرات پیشرفت زبان آموزان EFL
[
Vol.10,
Issue
1
- WinterYear
2020]
Azadi.masoumeh
طراحی و اعتبارسنجی پرسشنامه هوش معنوی زبان آموزان با روش تلفیقی
[
Vol.12,
Issue
4
- AutumnYear
2022]
Azarbad.Elham
A Comparative Study on the English to Persian Translation of Hedges in the Abstracts of M.A. Theses in English Translation Studies
[
Vol.8,
Issue
3
- SummerYear
2018]
Azarnoosh.Maryam
Public Schools and Private Language Institutes: Any Differences in Students’ L2 Motivational Self System?
[
Vol.4,
Issue
1
- WinterYear
2014]
Azarnoosh.Maryam
تحقیق ترکیبی ازتاثیرسیلابس مذاکره ای برروی استقلال دانشجویان زبان تخصصی
[
Vol.11,
Issue
3
- SummerYear
2021]
Azarnoosh.Maryam
The Effect of Negotiated Syllabus on the Reading Comprehension of ESP Students
[
Vol.9,
Issue
4
- AutumnYear
2019]
Aziz Mohammad.Fatemeh
Role of Media and Globalization in Shaping new Cultures and Identities: Cultural Study of White Noise, Mao II and Falling Man through William’s and Gramsci's Theories
[
Vol.14,
Issue
3
- SummerYear
2024]
Azizifar.Akbar
رابطه بین هوش زبانی - کلامی یادگیرندگان زبان انگلیسی و عملکرد دستور زبان آنها
[
Vol.13,
Issue
2
- SpringYear
2023]
Azizifar.Akbar
اثربخشی آموزش مداخله شناختی بر عملکرد خواندن دانش آموزان دبستانی نارساخوان
[
Vol.13,
Issue
4
- AutumnYear
2023]
Azizmalayeri.Faramarz
تأثیر پیچیدگی شناختی تکالیف بر عملکرد نوشتاری فردی و مشارکتی زبان آموزان
[
Vol.12,
Issue
4
- AutumnYear
2022]
azizmohammadi.fatemeh
Environmental History as a Model of Eco-Criticism in Gregory’s The Other Boleyn Girl and Virgin Earth
[
Vol.14,
Issue
1
- WinterYear
2024]
azizmohammadi.fatemeh
وجود و زمان در سری رمان های ترانه آتش و یخ از جرج آر آر مارتین بر اساس فلسفه هایدیگر
[
Vol.13,
Issue
3
- SummerYear
2023]
azizmohammadi.fatemeh
مقاومت و پخش قدرت در دیوید ممت " اولئانا " و "نژاد"
[
Vol.13,
Issue
1
- WinterYear
2023]
Azizmohammadi.Fatemeh
نشانه های آزادی در مجموعه داستان « مترجم دردها » و داستان کوتاه « این خانه مقدس » آثاری از جومپا لاهیری
[
Vol.12,
Issue
3
- SummerYear
2022]
Azmoode Sis Abad.Masoome
Diagnostic Assessment of Interactional Competence in Paired Speaking Tests: Investigating Rating Accuracy of Iranian EFL Learners
[
Vol.14,
Issue
1
- WinterYear
2024]