A

  • Abbasian.Gholamreza آموزش کلاسی معکوس و درسکار محور در جهت تقویت گفتاری زبان آموزان زبان خارجه: از دیدگاه زبان آموزان ایرانی [ Vol.12, Issue 1 - Winter Year 2022]
  • Abbasian.Gholam-reza بکارگیری سناریو های ارزیابی هدفمند در کلاس اموزش مهارت شنیداری زبان دوم: رویکرد فراگیر محور [ Vol.11, Issue 2 - Spring Year 2021]
  • Abbasian.Gholam-reza The Impact of Language on Personality Ethic as a Social Paradigm [ Vol.8, Issue 1 - Winter Year 2018]
  • Abbasian.Gholam-reza ارزیابی پویای رایانه-محور عملکرد نگارشی زبان آموزان انگلیسی به عنوان زبان خارجی: شواهدی از حیطه های شناختی و عاطفی [ Vol.12, Issue 3 - Summer Year 2022]
  • Abbasian.Gholam-reza Chromotherapy in the Field of Advanced Pranic Healing: A case of Persian to English [ Vol.6, Issue 2 - Spring Year 2016]
  • Abbasian.Gholam-Reza تحلیل یادگیری محور نیازهای زبان تخصصی دانشجویان مهندسی در ایران [ Vol.11, Issue 3 - Summer Year 2021]
  • Abbasian.Gholam-Reza Models of EFL Learners’ Vocabulary Development: Spreading Activation vs. Hierarchical Network Model [ Vol.9, Issue 1 - Winter Year 2019]
  • Abbasian.Gholam-Reza Reconstruction vs. Interaction-based Output Practice: (in relation to EFL learner’s speaking skill and learning styles) [ Vol.4, Issue 2 - Spring Year 2014]
  • Abbasian.Gholam-Reza Evaluation of the Iranian State University EFL Entrance Examination Test (UEEET) [ Vol.5, Issue 2 - Spring Year 2015]
  • Abbasian.Gholam-Reza Washbacked Teacher-Learner’s Academic Behavior (the case of Iranian EFL MA Preparatory Course) [ Vol.3, Issue 1 - Winter Year 2013]
  • Abbasian.Gholam-Reza The Effect of Explicit Negotiated Syllabus on Developing Speaking Ability and Affective Variables [ Vol.2, Issue 1 - Winter Year 2011]
  • Abbasian.Gholam-Reza Diagnostic Assessment of Interactional Competence in Paired Speaking Tests: Investigating Rating Accuracy of Iranian EFL Learners [ Vol.14, Issue 1 - Winter Year 2024]
  • Abbasian.Gholam-Reza روان پویایی پیشرفت مهارت های نوشتاری زبان آموزان: آیا روشهای ارزیابی پویا اهمیت دارد؟ [ Vol.13, Issue 2 - Spring Year 2023]
  • Abbaszadeh.Fatemeh بررسی تأثیر مولفه های ایدئولوژیک، اقتصادی و جایگاهی بر ترجمه اخبار سیاسی [ Vol.10, Issue 2 - Spring Year 2020]
  • Abdolahzadeh.zahra The Rise of Modern Persian Literature through Translation in Iran [ Vol.5, Issue 2 - Spring Year 2015]
  • Abdollahzadeh.Somaieh Effect of Problem- Based Learning on Iranian EFL Learners' Argumentative Writing Performance [ Vol.14, Issue 4 - Autumn Year 2024]
  • Abedi.Ahmad تأثیر برنامه ESLE بریادگیری واژگان انگلیسی زبان آموزان استثنایی ایرانی: تمرکز بر ارزیابی مدرسان زبان انگلیسی و کارشناسان یارانه [ Vol.11, Issue 2 - Spring Year 2021]
  • abedi.behnaz Role of Media and Globalization in Shaping new Cultures and Identities: Cultural Study of White Noise, Mao II and Falling Man through William’s and Gramsci's Theories [ Vol.14, Issue 3 - Summer Year 2024]
  • Abkhoo.Fereshteh تأثیر استفاده از تکالیف تعاملی بر خود نظارتی، خود تنظیمی و تمایل به برقراری ارتباط با استفاده از ابزارهای ICT دانشجویان ایرانی زبان انگلیسی [ Vol.13, Issue 3 - Summer Year 2023]
  • Abooee.Fateme پست مدرنیزم و ترجمه: بررسی ترجمه داستان های پست مدرنیزم [ Vol.11, Issue 5 - Autumn Year 2021]
  • Abooee.Fateme پست مدرنیزم و ترجمه: بررسی ترجمه داستان های پست مدرنیزم [ Vol.12, Issue 2 - Spring Year 2022]
  • Abootorabi.Elahe An Analysis of Audiovisual Subtitling Translation Focusing on Wordplays from English into Persian in the Friends TV Series [ Vol.8, Issue 2 - Spring Year 2018]
  • Abootorabi.Elahe Codification of Nonverbal Elements in Subtitled Texts: A Case Study of the Persian Subtitles of English Movies [ Vol.8, Issue 4 - Autumn Year 2018]
  • Abshavi.Mojgan مارگارت آتوود و معرفی دنیای پسا انسان [ Vol.11, Issue 5 - Autumn Year 2021]
  • Adeli Jam.Zohreh The Role of Metaphorical Language in the Critical Discourse Analysis of Western Political Texts [ Vol.9, Issue 1 - Winter Year 2019]
  • Afraz.Shahram Effect of Student-Generated Vocabulary Factors on EFL Learners' Autonomy [ Vol.14, Issue 4 - Autumn Year 2024]
  • Afraz.Shahram طراحی معیارهای ارزیابی کیفیت زبان انگلیسی زبان آموزان ایرانی: تکیه بر دیدگاه و نگرش معلمان [ Vol.13, Issue 1 - Winter Year 2023]
  • Afraz.Shahram Effect of Socially-Mediated Testing Factors on Iranian EFL University Students [ Vol.14, Issue 2 - Spring Year 2024]
  • Afraz.Shahram بررسی تأثیر سیستم پاسخگویی شخصی گنجانیده (PRS) بر انگیزه و مشارکت فراگیران ایرانی [ Vol.10, Issue 3 - Summer Year 2020]
  • Afraz.Shahram آموزش بازتابی و مهارت های تمرینی: همبستگی بین بازتاب معلمان زبان انگلیسی و تمرین دانش آموزان [ Vol.13, Issue 4 - Autumn Year 2023]
  • Afraz.Shahram Validating a Motivation Theory Model among Iranian Kurdish and Azerbaijani EFL Learners Using Structural Equation Modeling Approach [ Vol.14, Issue 1 - Winter Year 2024]
  • Afraz.Shahram طالعه ای بر مبنای ایجاد مدلهایی برای عوامل انگیزشی وغیر انگیزشی جهت یادگیری انگلیسی درمیان فراگیران زبان انگلیسی آذری و کرد بعنوان بک زبان خارجی [ Vol.12, Issue 3 - Summer Year 2022]
  • Afraz.Shahram راهکارهای آموزشی برای بهبود آموزش ترجمه در دانشگاه های ایران [ Vol.10, Issue 2 - Spring Year 2020]
  • Afraz.Shahram استفاده از انواع اسکفولد در کلاس های خواندن: موقعیت ها ی تجربی مختلف [ Vol.12, Issue 1 - Winter Year 2022]
  • Afraz.Shahram برداشت زبان آموزان انگلیسی در مورد آموزش مهارت های درک مطلب: نمایی از روش تدریس زبان مبتنی بر وظیفه [ Vol.10, Issue 2 - Spring Year 2020]
  • Afraz.Shahram توسعه مدل هویت برای زمینه زبان انگلیسی زبان ایرانی: با تمرکز بر مهارت زبان [ Vol.10, Issue 1 - Winter Year 2020]
  • Afraz.Shahram بررسی اثرات شیوه ی پسامتد بر هیجانات تحصیلی ، خودکارامدی تحصیلی، پیشرفت تحصیلی وعزت نفس فراگیران دوره دوم متوسطه پایه دوازدهم شهر زاهدان از منظر تئوری پویا [ Vol.11, Issue 3 - Summer Year 2021]
  • Afraz.Shahram ارزیابی تعمیم پذیری اشتیاق معلمان زبان انگلیسی برای حرفه: شواهدی از ادراک معلمان و مدل MSA [ Vol.13, Issue 2 - Spring Year 2023]
  • Afraz.Shahram آموزش بازتابی و مهارت های تمرینی: همبستگی بین بازتاب معلمان زبان انگلیسی و تمرین دانش آموزان [ Vol.13, Issue 2 - Spring Year 2023]
  • Afsari.Samira An Analysis of Audiovisual Subtitling Translation Focusing on Wordplays from English into Persian in the Friends TV Series [ Vol.8, Issue 2 - Spring Year 2018]
  • Afsharpour.Reza بررسی رابطه ی متقابل نوازش، سختگیری و موفقیت معلم زبان انگلیسی زبان ایرانی از دیدگاه معلمان زبان انگلیسی: یک مطالعه ترکیبی [ Vol.13, Issue 4 - Autumn Year 2023]
  • Afzali.Katayoon Strategies Used by Iranian EFL Teachers to Develop Learners' Intercultural Communicative Competence [ Vol.14, Issue 4 - Autumn Year 2024]
  • Afzali.Katayoon The Role of Institutional Rules in Translators’ Manipulation of Texts: The Case of Patient Information Leaflets in Iran [ Vol.8, Issue 4 - Autumn Year 2018]
  • Afzali.Katayoon بررسی انعکاس گفتمان ضد غربی جامعه در ترجمه رمانهای پسا استعماری به فارسی: رمانهای روزهای برمه ای، گذرگاهی به هند و در قلب تاریکی [ Vol.11, Issue 1 - Winter Year 2021]
  • Afzali.Mohammad Intertextuality and Plagiarism in EFL Writing: An Analysis of University Professors’ Attitudes towards MA Theses [ Vol.8, Issue 4 - Autumn Year 2018]
  • Aghaei.Fatemeh ابزارنحوی ساخت اطلاع در سه گونه گفتمانی زبان فارسی: سیاسی، علمی و محاوره ای [ Vol.12, Issue 3 - Summer Year 2022]
  • aghagolzade.ferdos Ideology and Translation in Iranian Online Media Guardian Newspaper Claimed in a Report [ Vol.14, Issue 4 - Autumn Year 2024]
  • aghagolzade.ferdos ترجمه خبر: شکلی منحصر به فرد از ایجاد ارتباط [ Vol.13, Issue 1 - Winter Year 2023]
  • Aghagolzadeh.Ferdows Turning Quantitative: An Analytic Scale to Do Critical Discourse Analysis [ Vol.9, Issue 2 - Spring Year 2019]
  • Aghagolzadeh.Ferdows News Translation and News Translators [ Vol.14, Issue 1 - Winter Year 2024]
  • Aghagolzadeh.Ferdows Turning Quantitative: An Analytic Scale to Do Critical Discourse Analysis [ Vol.9, Issue 2 - Spring Year 2019]
  • Ahangari.Saeideh A Cross-cultural Study on the Discussion Sections of PhD Dissertations with a Focus on Academic Collocations [ Vol.14, Issue 2 - Spring Year 2024]
  • Ahangari.Saeideh امکان سنجی آموزش راهبردهای ارتباطی از دیدگاه معلمان و دانشجویان زبان انگلیسی [ Vol.13, Issue 3 - Summer Year 2023]
  • Ahangari.Saeideh تاثیر آموزش راهبردهای فراشناختی بر دقت نوشتاری زبان آموزان ایرانی در کلاس های فعال در مقابل کلاسهای واکنش [ Vol.13, Issue 4 - Autumn Year 2023]
  • Ahangari.Saeideh نقش استراتژیهای اجتماعی عاطفی مدرسین زبان انگلیسی در تمایل به ارتباط زبان آموزان: دیدگاه زبان آموزان [ Vol.13, Issue 4 - Autumn Year 2023]
  • Ahanghari.Saeideh مقدمه مقاله دیالوگیسم در پژوهش نوشته نویسندگان بومی غیر بومی و انگلیسی زبان ایرانی [ Vol.10, Issue 2 - Spring Year 2020]
  • Ahanghari.Saeideh The Role of Participatory Structure and Output Modality in Developing Iranian EFL Learners’ Writing and their Perceptions: A Mixed-Method Study [ Vol.14, Issue 4 - Autumn Year 2024]
  • Ahanghari.Saeideh The Effect of Using Visual Aids, Semantic Elaboration, and Visual Aids plus Semantic Elaboration on Iranian Learners' Vocabulary Learning [ Vol.5, Issue 2 - Spring Year 2015]
  • Ahanghari.Saeideh Effect of Problem- Based Learning on Iranian EFL Learners' Argumentative Writing Performance [ Vol.14, Issue 4 - Autumn Year 2024]
  • Ahanghari.Saeideh استفاده ازعناصر تعاملی توسط نویسندگان علمی تازه کار و ماهر [ Vol.11, Issue 2 - Spring Year 2021]
  • Ahmadi.Hossein وضعیت مدرسان زبان انگلیسی به عنوان زبان خارجه از دیدگاه آنها با توجه به مدل صلاحیت حرفه ای [ Vol.11, Issue 2 - Spring Year 2021]
  • Ahmadi.Hossein دستیابی به مهارت سلاست و روانی نوشتاری یادگیرندگان ربان انگلیسی از روش استراتژی نقشه مفهومی بر مبنای کامپیوتر به همراه ترجمه نسبی فارسی کلمات [ Vol.11, Issue 1 - Winter Year 2021]
  • Ahmadi.Hossein بهبود مهارت های درک مطلب فراگیران جوان ایرانی: خواندن مشارکتی و فردی در کانون توجه [ Vol.11, Issue 5 - Autumn Year 2021]
  • Ahmadi.Mehran فرآیندهای واژه سازی به زبان انگلیسی و فارسی با تمرکز بر تبدیل [ Vol.12, Issue 4 - Autumn Year 2022]
  • Ahmadi.Mohammad Large and Fine-Grained Complexity Measures and Writing Quality among Iranian EFL Learners [ Vol.14, Issue 3 - Summer Year 2024]
  • Ahmadi.Saeed پیش بینی کننده های درگیری شناختی زبان آموزان ایرانی بر اساس اهداف پیشرفت [ Vol.12, Issue 3 - Summer Year 2022]
  • Ahour.Touran The Effect of Using Visual Aids, Semantic Elaboration, and Visual Aids plus Semantic Elaboration on Iranian Learners' Vocabulary Learning [ Vol.5, Issue 2 - Spring Year 2015]
  • Ahour.Touran بررسی تعامل کلاسی معلم-زبان آموز: بازخورد زبان آموز-محور در سطوح مختلف و تجربه تدریس [ Vol.11, Issue 4 - Autumn Year 2021]
  • Ahour.Touran دانش ارتباطی بین فرهنگی، تماس بین فرهنگی و ویژگی های شخصیتی زبان آموزان: مدل معادلات ساختاری [ Vol.12, Issue 2 - Spring Year 2022]
  • Ahour.Touran Summative and Formative Feedback and Gender: A Study of EFL Learners’ Speaking Performance [ Vol.14, Issue 2 - Spring Year 2024]
  • Ahour.Touran ارزیابی شروع گفتمان معلمان زبان انگلیسی در پرتو تجربه تدریس و سطح مهارت فراگیران [ Vol.13, Issue 3 - Summer Year 2023]
  • Akbarpour.Leila بررسی بازخورد صریح شفاهی و کتبی بر روی گرامر زبان آموزان [ Vol.11, Issue 5 - Autumn Year 2021]
  • Akbarpour.Leila بررسی بازخورد صریح شفاهی و کتبی بر گرامر زبان آموزان [ Vol.12, Issue 1 - Winter Year 2022]
  • Akef.Koroush Applying the Tensive Model to Ferdowsi's Rustam and Sohrab and Its Translation by Arnold [ Vol.9, Issue 2 - Spring Year 2019]
  • Akef.Koroush Developing Rating Scale Descriptors for Assessing the Stages of Writing Process: The Constructs Underlying Students' Writing Performances [ Vol.1, Issue 1 - Winter Year 2010]
  • Akhgar.Farzad ترجمه زبان درکلاس های درس هوانوردی : دیدگاه معلمان ESP [ Vol.13, Issue 1 - Winter Year 2023]
  • alamdar.fatemeh Sadat Effect of Socially-Mediated Testing Factors on Iranian EFL University Students [ Vol.14, Issue 2 - Spring Year 2024]
  • alavi.tannaz ارزیابی کیفیت ترجمه فارسی قبرستان بر اساس مدل ارزیابی کیفیت ترجمه هاوس [ Vol.10, Issue 1 - Winter Year 2020]
  • Alipour.Mohammad استفاده ازآموزش چند رسانه ای در دوره های زبان انگلیسی: انگیزه فراگیران و عملکرد تحصیلی [ Vol.13, Issue 3 - Summer Year 2023]
  • Allahdaneh.Bahareh Cultural Elements in the English Translations of the Iranian ‘Resistance’ Literature: A Textual, Paratextual, and Semiotic Analysis [ Vol.8, Issue 1 - Winter Year 2018]
  • Amandadi.Masoud Codification of Nonverbal Elements in Subtitled Texts: A Case Study of the Persian Subtitles of English Movies [ Vol.8, Issue 4 - Autumn Year 2018]
  • Ameri.Alireza تدوین برنامه درسی ESP از طریق تحلیل نیازهای دانشجویان نیروی انتظامی مرزبانی دانشگاه انتظامی امین: تحلیل وضعیت هدف [ Vol.10, Issue 2 - Spring Year 2020]
  • Ameri.Alireza A Sound Symbolic Study of Translation of Onomatopoeia in Children's Literature: The Case of '' Tintin'' [ Vol.5, Issue 2 - Spring Year 2015]
  • Ameri.Alireza تاثیر مصونیت معلمین آیلتس بر تدریس لغت به سبک شخصی سازی [ Vol.13, Issue 1 - Winter Year 2023]
  • Ameri.Alireza بازنگری نقش بازاندیشی در تربیت معلم زبان انگلیسی: ارائه مدل سه وجهی بازاندیشی [ Vol.11, Issue 1 - Winter Year 2021]
  • Ameri.Alireza Writers on the Move: Visualizing Composing Processes Involved in Academic Writing [ Vol.7, Issue 4 - Autumn Year 2017]
  • Ameri.Alireza An Inquiry into Intersemiotic Translation of Children's Books: A Case Study of Illustration and Rendition [ Vol.7, Issue 2 - Spring Year 2017]
  • Ameri.Alireza معرفی رده‌بندیِ پژوهش‌بنیاد از انواع و روش‌های ترجمه شفاهی در برنامه آموزشی تربیت مترجم شفاهی [ Vol.13, Issue 4 - Autumn Year 2023]
  • Ameri.Alireza ارزیابی پویای رایانه-محور عملکرد نگارشی زبان آموزان انگلیسی به عنوان زبان خارجی: شواهدی از حیطه های شناختی و عاطفی [ Vol.12, Issue 3 - Summer Year 2022]
  • Ameri.Alireza Applying Ethics in Interpreting: Investigating Attitudes and Strategies in an Iranian Context [ Vol.8, Issue 1 - Winter Year 2018]
  • Ameri.Alireza Revisiting Quotes from Educational Perspective: An Inquiry into the Multifarious Applications of Grand Quotes in English Language Pedagogy [ Vol.1, Issue 2 - Spring Year 2010]
  • Ameri.Alireza DRAMA TRANSLATION from PAGE to STAGE [ Vol.3, Issue 2 - Spring Year 2013]
  • Ameri.Alireza Inhibition Revisited in EFL Learning/Teaching [ Vol.1, Issue 1 - Winter Year 2010]
  • Amini Farsani.Mohammad طراحی یک الگوی زبان تخصصی کثرت گرا برای زبان تخصصی درایران [ Vol.13, Issue 2 - Spring Year 2023]
  • Amini.Maryam The Effect of Using Visual Aids, Semantic Elaboration, and Visual Aids plus Semantic Elaboration on Iranian Learners' Vocabulary Learning [ Vol.5, Issue 2 - Spring Year 2015]
  • Aminzadeh.Roxana A Survey on the Attitudes of Students Majoring in English Language towards the Teaching Methods in Translation Courses [ Vol.9, Issue 3 - Summer Year 2019]
  • Amirdabbaghian.Amin Translation of Power and Solidarity Pronouns in Qur’anic Rhetoric [ Vol.7, Issue 3 - Summer Year 2017]
  • Amiri.Mehrnoosh Challenges in Translation Teaching in the Iranian Context: An Ethnographic Study [ Vol.9, Issue 1 - Winter Year 2019]
  • Amirshojai.Anahita Re-narration and Identity Construction: Frame-oriented Approach (90s Translation of Orientalism Concepts and Edward Said Identity in Iran: Paratext in Focus) [ Vol.14, Issue 1 - Winter Year 2024]
  • Amjadiparvar.Alireza A Generic Analysis of the conclusion section of Research Articles in the field of sociology: A Comparative study [ Vol.6, Issue 2 - Spring Year 2016]
  • Ariarid.Zeinab بررسی تطبیقی ژانر محور راهبرد و مرحله در قسمت بحث مقالات تحقیقاتی رشته روانشناسی بین نویسندگان انگلیسی و فارسی زبان [ Vol.11, Issue 3 - Summer Year 2021]
  • Arib.Seyed Esmaeil An Explanation of the Teacher’s Personal Constructs: The Effects of the English Language Instructors’ Majors on their Orientations toward Teaching Reading Comprehension [ Vol.1, Issue 1 - Winter Year 2010]
  • Asadi Piran.Noushin استفاده از انواع اسکفولد در کلاس های خواندن: موقعیت ها ی تجربی مختلف [ Vol.12, Issue 1 - Winter Year 2022]
  • Asadollahfam.Hassan مقایسه آموزش تعمقی و تحول آفرین در عملکرد شفاهی زبان آموزان زبان خارجی: تحقیقی مبتنی بر روش مختلط [ Vol.12, Issue 2 - Spring Year 2022]
  • Asadzadeh.Nafiseh Investigating the Impacts of Teacher-Student Interactions on Improving Learners' Academic Achievements: The Role of Academic Interest [ Vol.9, Issue 4 - Autumn Year 2019]
  • Asgari.Roghieh برخورد باهم‌آیی‌ها در ترجمه انگلیسی به فارسی رمان «سه‌شنبه‌ها با موری» [ Vol.10, Issue 3 - Summer Year 2020]
  • Asgharimoghaddam.Mehdi امکان سنجی آموزش راهبردهای ارتباطی از دیدگاه معلمان و دانشجویان زبان انگلیسی [ Vol.13, Issue 3 - Summer Year 2023]
  • Ashrafganjoe.Mohsen Computer-based Feedback through Grammarly: Impact on Iranian Intermediate EFL Learners’ Writing Skills and Attitudes [ Vol.14, Issue 3 - Summer Year 2024]
  • Ashrafganjoe.Mohsen ارائه بازخورد مبتنی بر رایانه از طریق Grammarly® در کلاس‌های رایتینگ [ Vol.12, Issue 2 - Spring Year 2022]
  • Askari.Gholamreza On the Emergence of Scientific Grammar in Iran [ Vol.8, Issue 3 - Summer Year 2018]
  • Askari.Hossein Does teaching critical thinking affect students’ L2 attitudes? [ Vol.3, Issue 2 - Spring Year 2013]
  • Askari.Mohammad Iman A Survey on the Attitudes of Students Majoring in English Language towards the Teaching Methods in Translation Courses [ Vol.9, Issue 3 - Summer Year 2019]
  • Askari.Mohammad Iman The Impact of Teaching Methods Applied in Translation Courses on the Translation Proficiency Development of Student Majoring in English Language [ Vol.8, Issue 1 - Winter Year 2018]
  • Askari.Mohammad Iman تغییر تحول آفرین از طریق ترازبانگی: آموزش زبان انگلیسی و محتوای دروس [ Vol.13, Issue 3 - Summer Year 2023]
  • Askari.Mohammad Iman بررسی خطاهای نهان و آشکار در ترجمه ماشینی متون دانشگاهی بر اساس مدل ارزشیابی کیفیت ترجمه هوس 2015 [ Vol.11, Issue 3 - Summer Year 2021]
  • assadi.nader Investigating the Impacts of Teacher-Student Interactions on Improving Learners' Academic Achievements: The Role of Academic Interest [ Vol.9, Issue 4 - Autumn Year 2019]
  • assadi.nader Contribution of Gender, Job Demands, and Resources to EFL Teachers’ Work Engagement and Work-Related Identity [ Vol.14, Issue 3 - Summer Year 2024]
  • assadi.nader A Summary Writing Model Based on Van Dijk’s Concept of Macrostructure and its Application within the Genre-Based Approach [ Vol.9, Issue 2 - Spring Year 2019]
  • assadi.nader مدلی مبتنی بر ژانر برای خلاصه نویسی زبان آموزان زبان انگلیسی و نگرش زبان آموزان نسبت به آن: مطالعه روش های ترکیبی [ Vol.10, Issue 2 - Spring Year 2020]
  • Assadollahfam.Hasssan تاثیر آموزش استفاده ازمهارت های تولیدی و منفعل در حالتهای مشارکتی و غیر مشارکتی بر یادگیری اصطلاحات توسط زبان آموزان ایرانی [ Vol.13, Issue 4 - Autumn Year 2023]
  • Assadollahfam.Hasssan تاثیر بازخورد بحث کلاسی بر عملکرد نوشتاری زبان آموزان برونگرا و درونگرا [ Vol.13, Issue 2 - Spring Year 2023]
  • Assadollahfam.Hasssan Investigating the Effects of Online and Traditional Modes of Corrective Feedback on the Iranian EFL Learners' Writing Quality [ Vol.12, Issue 4 - Autumn Year 2022]
  • Attaran.Ali Ideology and Translation in Iranian Online Media Guardian Newspaper Claimed in a Report [ Vol.14, Issue 4 - Autumn Year 2024]
  • Azad.Mahnaz تأثیر پنج ویژگی بزرگ شخصیتی و سطوح تحصیلات والدین بر نمرات پیشرفت زبان آموزان EFL [ Vol.10, Issue 1 - Winter Year 2020]
  • Azadi.masoumeh طراحی و اعتبارسنجی پرسشنامه هوش معنوی زبان آموزان با روش تلفیقی [ Vol.12, Issue 4 - Autumn Year 2022]
  • Azarbad.Elham A Comparative Study on the English to Persian Translation of Hedges in the Abstracts of M.A. Theses in English Translation Studies [ Vol.8, Issue 3 - Summer Year 2018]
  • Azarnoosh.Maryam Public Schools and Private Language Institutes: Any Differences in Students’ L2 Motivational Self System? [ Vol.4, Issue 1 - Winter Year 2014]
  • Azarnoosh.Maryam تحقیق ترکیبی ازتاثیرسیلابس مذاکره ای برروی استقلال دانشجویان زبان تخصصی [ Vol.11, Issue 3 - Summer Year 2021]
  • Azarnoosh.Maryam The Effect of Negotiated Syllabus on the Reading Comprehension of ESP Students [ Vol.9, Issue 4 - Autumn Year 2019]
  • Aziz Mohammad.Fatemeh Role of Media and Globalization in Shaping new Cultures and Identities: Cultural Study of White Noise, Mao II and Falling Man through William’s and Gramsci's Theories [ Vol.14, Issue 3 - Summer Year 2024]
  • Azizifar.Akbar رابطه بین هوش زبانی - کلامی یادگیرندگان زبان انگلیسی و عملکرد دستور زبان آنها [ Vol.13, Issue 2 - Spring Year 2023]
  • Azizifar.Akbar اثربخشی آموزش مداخله  شناختی بر عملکرد خواندن  دانش آموزان دبستانی نارساخوان [ Vol.13, Issue 4 - Autumn Year 2023]
  • Azizmalayeri.Faramarz تأثیر پیچیدگی شناختی تکالیف بر عملکرد نوشتاری فردی و مشارکتی زبان آموزان [ Vol.12, Issue 4 - Autumn Year 2022]
  • azizmohammadi.fatemeh Environmental History as a Model of Eco-Criticism in Gregory’s The Other Boleyn Girl and Virgin Earth [ Vol.14, Issue 1 - Winter Year 2024]
  • azizmohammadi.fatemeh وجود و زمان در سری رمان های ترانه آتش و یخ از جرج آر آر مارتین بر اساس فلسفه هایدیگر [ Vol.13, Issue 3 - Summer Year 2023]
  • azizmohammadi.fatemeh مقاومت و پخش قدرت در دیوید ممت " اولئانا " و "نژاد" [ Vol.13, Issue 1 - Winter Year 2023]
  • Azizmohammadi.Fatemeh نشانه های آزادی در مجموعه داستان « مترجم دردها » و داستان کوتاه « این خانه مقدس » آثاری از جومپا لاهیری [ Vol.12, Issue 3 - Summer Year 2022]
  • Azmoode Sis Abad.Masoome Diagnostic Assessment of Interactional Competence in Paired Speaking Tests: Investigating Rating Accuracy of Iranian EFL Learners [ Vol.14, Issue 1 - Winter Year 2024]