Rabi.Ali
Stylistic Analysis of a Poetic Text: A Case from Persian
[
Vol.1,
Issue
1
- WinterYear
2010]
Raeisi.Soraya
یادگیری خودهدایتی و خودمختار درارتباط با استفاده از فعالیت های مبتنی بر فناوری در آموزش از راه دور
[
Vol.13,
Issue
4
- AutumnYear
2023]
Rafizade Tafti.Mohammad Reza
تأثیر بازخورد اصلاحی کتبی از طریق ارزیابی پویا بر نوشتار زبان آموزان ایرانی: سطوح خرد و کلان
[
Vol.13,
Issue
2
- SpringYear
2023]
Rahimi Yeganeh.Morteza
Effect of Instruction of Formulaic Language on Writing Ability of Intermediate EFL Learners
[
Vol.14,
Issue
3
- SummerYear
2024]
Rahimi.Fariba
Impact of Competency-based Approach on Writing Skill and Motivation of Pre-service EFL Teachers
[
Vol.14,
Issue
3
- SummerYear
2024]
Rahimi.Fariba
تأثیر افزایش آگاهی از طریق ورود سیل آسا در مقابل افزایش واژگان بر روان خوانی زبان آموزان سطح متوسط ایرانی
[
Vol.12,
Issue
4
- AutumnYear
2022]
Rahimi.Fariba
تأثیر بازخورد اصلاحی کتبی از طریق ارزیابی پویا بر نوشتار زبان آموزان ایرانی: سطوح خرد و کلان
[
Vol.13,
Issue
2
- SpringYear
2023]
Rahimi.Fariba
تأثیرانواع بازخورد بر اضطراب عملکرد گفتاری شرکت کنندگان ایرانی آیلتس
[
Vol.12,
Issue
2
- SpringYear
2022]
Rahimi.Forough
بررسی راهبردهای ترجمه نام آواها و صدا واژگان در کتاب های مصور انگلیسی به فارسی
[
Vol.13,
Issue
2
- SpringYear
2023]
Rahimi.Saeed
خودانگیزشی در ایران: بررسی تفاوتهای جنسیتی و محل سکونت در رویکرد جدیدآموزش زبان
[
Vol.12,
Issue
2
- SpringYear
2022]
Rahiminezhad.Vida
Persian Translations of Alice’s Adventures in Wonderland: Venuti’s Domestication/Foreignization Dichotomy in Focus
[
Vol.14,
Issue
3
- SummerYear
2024]
Rahiminezhad.Vida
Dialectic of Gender and Desire in Shaping the Female Identity in Pope Joan and Oranges Are Not the Only Fruit
[
Vol.14,
Issue
1
- WinterYear
2024]
Rahimipour.Saeed
Life and Identity in Gholam Hossein Saedi and Ernest Hemingway' Oeuvre
[
Vol.14,
Issue
4
- AutumnYear
2024]
Rahimiy.Ramin
Effect of Recall Protocol on Iranian Undergraduate University Students' General English Achievements: Examining the Role of Gender
[
Vol.14,
Issue
4
- AutumnYear
2024]
Rahimzadeh.Farzaneh
Development and Validation of an Integrated Knowledge Questionnaire: A Quantitative Investigation
[
Vol.14,
Issue
3
- SummerYear
2024]
Rahmani.Fatemeh
Reconstruction vs. Interaction-based Output Practice: (in relation to EFL learner’s speaking skill and learning styles)
[
Vol.4,
Issue
2
- SpringYear
2014]
Rahmanpanah.Hossein
Engagement and Motivation in EFL Classroom: Humanizing the Coursebook or Autonomy-supportive Teaching Climate?
[
Vol.7,
Issue
1
- WinterYear
2017]
Rahmanpanah.Hossein
توسعه مواد آموزشی زبان برای توسعه حرفه ای معلمان
[
Vol.10,
Issue
1
- WinterYear
2020]
Rahmanpanah.Hossein
Investigating a Systematic Approach to the Promotion of EFL Learners’ Autonomy
[
Vol.5,
Issue
1
- WinterYear
2015]
Rahmanpanah.Hossein
تحلیل کتاب درسی زبان انگلیسی متوسطه دوم برای دانش آموزان ایرانی بر اساس طبق بندی بلوم
[
Vol.13,
Issue
2
- SpringYear
2023]
Rahmanpanah.Hossein
موردی از آموزش بازتابش گروهی: توسعه باور و عملکرد معلمان زبان انگلیسی ضمن خدمت ایرانی
[
Vol.12,
Issue
4
- AutumnYear
2022]
Rahmanpanah.Hossein
کاربرد تست های قضاوت گرامری در اندازه گیری دانش آشکار در مقابل دانش ضمنی در کلاس درس زبان انگلیسی
[
Vol.13,
Issue
1
- WinterYear
2023]
Rajabi.Payman
دستیابی به مهارت سلاست و روانی نوشتاری یادگیرندگان ربان انگلیسی از روش استراتژی نقشه مفهومی بر مبنای کامپیوتر به همراه ترجمه نسبی فارسی کلمات
[
Vol.11,
Issue
1
- WinterYear
2021]
Rajabi.Peyman
ابهام زدایی از نقش تکلیف زوجی و توانایی گفتاری آزمون گیرنده در ارزیابی گفتمان همساخته در ارزیابی شفاهی زوجی
[
Vol.13,
Issue
2
- SpringYear
2023]
Rajabi.Peyman
Evaluation of English Textbooks Taught in Iranian Secondary High Schools from the Processability Theory Perspective
[
Vol.14,
Issue
4
- AutumnYear
2024]
Rajabi.Peyman
Emotional Feelings of Iranian Novice and Experienced EFL Teachers Toward Colleagues, Educational Staff, Professional Networks and Student's Progress
[
Vol.14,
Issue
2
- SpringYear
2024]
Rajabi.Yusef
An Activity Theoretical Investigation into the Dominant Composition and Translation Activities of EFL learners across Persian and English
[
Vol.8,
Issue
2
- SpringYear
2018]
Rakhshan.Amir
Intervention Analysis in Teaching Reading Comprehension through Dynamic Assessment: Heron’s Perspective
[
Vol.5,
Issue
2
- SpringYear
2015]
Ranjbar Mohammadi.Roya
تاثیر آموزش استفاده ازمهارت های تولیدی و منفعل در حالتهای مشارکتی و غیر مشارکتی بر یادگیری اصطلاحات توسط زبان آموزان ایرانی
[
Vol.13,
Issue
4
- AutumnYear
2023]
Ranjbar Mohammadi.Roya
ارزیابی کیفیت ترجمه استعاره ها در رباعیات عمر خیام با استفاده از مدل هاوس: مطالعه ای در مورد ترجمه آشکار و پنهان
[
Vol.12,
Issue
2
- SpringYear
2022]
Ranjbar.Mahsa
بررسی خطاهای نهان و آشکار در ترجمه ماشینی متون دانشگاهی بر اساس مدل ارزشیابی کیفیت ترجمه هوس 2015
[
Vol.11,
Issue
3
- SummerYear
2021]
Ranjbar.Mahsa
تغییر تحول آفرین از طریق ترازبانگی: آموزش زبان انگلیسی و محتوای دروس
[
Vol.13,
Issue
3
- SummerYear
2023]
Rashidi.Naser
تجزیه و تحلیل انسجام معنایی جمله واره های زبان انگلیسی در درک و تولید دانشجویان ایرانی کارشناسی ارشد
[
Vol.13,
Issue
1
- WinterYear
2023]
Rashtchi.Mojgan
بررسی تاثیر آگاهی فراشناختی بر افزایش مهارت ارزیابی نگارش زبان آموزان ایرانی
[
Vol.13,
Issue
4
- AutumnYear
2023]
Rashtchi.Mojgan
Use of Films in Dynamic Assessment and the Writing Ability of Iranian Deaf Children
[
Vol.5,
Issue
2
- SpringYear
2015]
Rashtchi.Mojgan
Noticing through Input Enhancement:Does it Affect Learning of the Conditionals?
[
Vol.1,
Issue
1
- WinterYear
2010]
Rashtchi.Mojgan
Exploring the Role of Strategic Knowledge and Strategic Regulation in Iranian EFL Learners' Listening Performance: A Structural Equation Modeling Approach
[
Vol.9,
Issue
3
- SummerYear
2019]
Rashtchi.Mojgan
The Impact of Mediational Artifact Types on EFL Learners’ Writing Complexity: Collaboration vs. Asynchronous Artifacts
[
Vol.7,
Issue
4
- AutumnYear
2017]
Rashvand Semiyari.Shokouh
تأثیر پنج ویژگی بزرگ شخصیتی و سطوح تحصیلات والدین بر نمرات پیشرفت زبان آموزان EFL
[
Vol.10,
Issue
1
- WinterYear
2020]
Rasoulian.فرعان
Validating a Motivation Theory Model among Iranian Kurdish and Azerbaijani EFL Learners Using Structural Equation Modeling Approach
[
Vol.14,
Issue
1
- WinterYear
2024]
Rasoulian.فرعان
طالعه ای بر مبنای ایجاد مدلهایی برای عوامل انگیزشی وغیر انگیزشی جهت یادگیری انگلیسی درمیان فراگیران زبان انگلیسی آذری و کرد بعنوان بک زبان خارجی
[
Vol.12,
Issue
3
- SummerYear
2022]
Rassaei.Ehsan
بررسی دیدگاههای زبان آموزان در مورد بازخورد اصلاحی صریح و بازخورد اصلاحی داربستی نسبت به استفاده از حروف تعریف انگلیسی در گفتار
[
Vol.11,
Issue
3
- SummerYear
2021]
Rassaei.Ehsan
اثرات بازخورد داربستی و اصلاحات صریح بر استفاده صحیح زبان آموزان ایرانی از حروف تعریف معین و نامعین انگلیسی در بیان شفاهی زبان آموزان
[
Vol.11,
Issue
1
- WinterYear
2021]
Rastgar Moghaddam.Mohammadreza
The Representation of Non-Linguistic Sounds in Persian and English Subtitles for the Deaf and Hard-of-Hearing: A Comparative Study
[
Vol.8,
Issue
1
- WinterYear
2018]
Razmjoo.Seyyed Ayatollah
راهکارهای آموزشی برای بهبود آموزش ترجمه در دانشگاه های ایران
[
Vol.10,
Issue
2
- SpringYear
2020]
Razmjoo.Seyyed Ayatollah
Toward the Development of a Model of Political and Socio-Economic Factors Impacting the Motivation of Iranian EFL learners to Learn English
[
Vol.8,
Issue
3
- SummerYear
2018]
Razmjoo.Seyyed Ayatollah
توسعه مدل هویت برای زمینه زبان انگلیسی زبان ایرانی: با تمرکز بر مهارت زبان
[
Vol.10,
Issue
1
- WinterYear
2020]
Razmjoo.Seyyed Ayatollah
On the Development of a Model of Political and Socio-Economic Factors Impacting Iranian EFL Learners’ Motivation to Learn English
[
Vol.9,
Issue
3
- SummerYear
2019]
Razmjoo.Seyyed Ayatollah
اعتقادات معلمان زبان انگلیسی ایرانی در موسسات و دانشگاه های زبان انگلیسی ایران
[
Vol.13,
Issue
3
- SummerYear
2023]
Razmjoo.Seyyed Ayatollah
استفاده از انواع اسکفولد در کلاس های خواندن: موقعیت ها ی تجربی مختلف
[
Vol.12,
Issue
1
- WinterYear
2022]
Reyhani Monfared.Zahra
مرحله جهانی سازی: جایگزینی برای توسعه قابل درک در ترجمه های ادبی
[
Vol.10,
Issue
1
- WinterYear
2020]
Reynolds.Bronwyn
Investigating Discourse Socialisation Progress of an English as a Second Language Learner Using Systematic Functional Linguistic Approach
[
Vol.7,
Issue
1
- WinterYear
2017]
Rezaee.Mehrdad
Assessing the Quality of Persian Translation of the Book “Principles of Marketing” Based on the House’s (TQA) Model
[
Vol.7,
Issue
4
- AutumnYear
2017]
Rezaeefar.Masoud
تاثیر آموزش استفاده ازمهارت های تولیدی و منفعل در حالتهای مشارکتی و غیر مشارکتی بر یادگیری اصطلاحات توسط زبان آموزان ایرانی
[
Vol.13,
Issue
4
- AutumnYear
2023]
Rezaei.Vali
ابزارنحوی ساخت اطلاع در سه گونه گفتمانی زبان فارسی: سیاسی، علمی و محاوره ای
[
Vol.12,
Issue
3
- SummerYear
2022]
Rezaeian Delouei.Mohammad Reza
ارزیابی کیفیت عملکرد گوگل ترنسلیت در ترجمۀ متون روزنامهای انگلیسی و فارسی بر پایۀ مدل MQM-DQF
[
Vol.12,
Issue
4
- AutumnYear
2022]
Rezai.Mohammad Javad
ارائه بازخورد مبتنی بر رایانه از طریق Grammarly® در کلاسهای رایتینگ
[
Vol.12,
Issue
2
- SpringYear
2022]
Rezai.Mohammad Javad
Enhancement of Iranian EFL University Students’ Reading Comprehension through Explicit and Implicit Strategy Instruction
[
Vol.14,
Issue
4
- AutumnYear
2024]
Rezai.Mohammad Javad
Computer-based Feedback through Grammarly: Impact on Iranian Intermediate EFL Learners’ Writing Skills and Attitudes
[
Vol.14,
Issue
3
- SummerYear
2024]
Rezaie Golandoz.Ghafour
نشانگرهای فراگفتمانی در یک پیکره زبانی زبان آموزان: مورد زبان آموزان ایرانی زبان انگلیسی به عنوان یک زبان خارجی
[
Vol.10,
Issue
3
- SummerYear
2020]
Rezaie Golandoz.Ghafour
The Comparative Effects of Self-assessment and Peer Feedback on Improving Translation Quality
[
Vol.7,
Issue
4
- AutumnYear
2017]
Rezaie.Ghafour
The Effects of Collaborative and Individual Output Tasks on Learning English Collocations
[
Vol.4,
Issue
2
- SpringYear
2014]
Rezaie.Ghafour
Cognitive Style, Awareness, and Learners’ Intake and Production of Grammatical Structures
[
Vol.3,
Issue
2
- SpringYear
2013]
Rezvani.Ehsan
Effects of Non-integrated vs. Integrated Tasks on EFL Learners’ Writing Development: Content and Organization in Focus
[
Vol.13,
Issue
3
- SummerYear
2023]
Rezvani.Reza
بررسی اثرات شیوه ی پسامتد بر هیجانات تحصیلی ، خودکارامدی تحصیلی، پیشرفت تحصیلی وعزت نفس فراگیران دوره دوم متوسطه پایه دوازدهم شهر زاهدان از منظر تئوری پویا
[
Vol.11,
Issue
3
- SummerYear
2021]
Rezvani.Reza
نوشتن گروهی با استفاده از سایتهای ویکی در کلاسهای زبان انگلیسی به عنوان زبان خارجی : با تاکید بر دقت نوشتن
[
Vol.11,
Issue
1
- WinterYear
2021]
Rezvani.Reza
Transitional Problems in Iranian EFL Learners' Writing Process: A Think-Aloud Protocol Study
[
Vol.14,
Issue
3
- SummerYear
2024]
Riasati.Mohammad Javad
مطالعه تطبیقی آزمون نوشتاری آکادمیک آیلتس در حالت کاغذی در مقابل حالت کامپیوتر در میان داوطلبان ایرانی آیلتس در دانشگاه تهران
[
Vol.11,
Issue
4
- AutumnYear
2021]
Riasati.Mohammad Javad
بررسی امتحان کاغذی آیلتس در مقابل حالت رایانه ای آن: شواهدی از آزمون نوشتاری دانشگاهی
[
Vol.11,
Issue
2
- SpringYear
2021]
Riasati.Mohammad Javad
Effect of EFL Teachers’ Experience and Empowerment on Their EFL Students’ Achievement
[
Vol.14,
Issue
1
- WinterYear
2024]
Riasati.Mohammad Javad
تأثیر تجربه و اثربخشی معلمان زبان انگلیسی بر پیشرفت دانشآموزان زبان انگلیسی
[
Vol.13,
Issue
2
- SpringYear
2023]
Rostami Abu Saidi.Ali Asghar
Effectiveness of Web-based Tools in Learning Idiomatic Expressions: A CALL Study
[
Vol.14,
Issue
2
- SpringYear
2024]
Rostami Abu Saidi.Ali Asghar
استراتژی های آموزش ترکیبی در راستای خودتنظیمی دانش آموزان در مهارت نوشتاری
[
Vol.12,
Issue
2
- SpringYear
2022]
Rostami Abu Saidi.Ali Asghar
Personality Traits and Multiple Intelligences as Predictors of Reading Proficiency among Iranian EFL learners
[
Vol.9,
Issue
3
- SummerYear
2019]
Rostami Abu Saidi.Ali Asghar
برداشت زبان آموزان انگلیسی در مورد آموزش مهارت های درک مطلب: نمایی از روش تدریس زبان مبتنی بر وظیفه
[
Vol.10,
Issue
2
- SpringYear
2020]
Rouhi.Afsar
EFL Textbooks, L2 Contacts, and Teacher Self-Efficacy: Impact on Learners’ Development of Oral Complexity, Accuracy, and Fluency
[
Vol.9,
Issue
2
- SpringYear
2019]