G

  • Ganeh Badrabad.Leily The Impact of Visualization and Graphic Organizers on EFL Learners’ Cognitive, Emotional, and Behavioral Engagement and Listening [ Vol.9, Issue 3 - Summer Year 2019]
  • Gangi.Mansour مقایسه ی اثر بخشی استفاده ی فراگیران ایرانی انگلیسی برای اهداف خاص از فرهنگ لغات به تنهایی و فرهنگ لغات بعلاوه گوگل ترنسلیت برای توسعه دانش لغوی و عبارت پردازی [ Vol.11, Issue 3 - Summer Year 2021]
  • Garavand.Nasrin رابطه بین هوش زبانی - کلامی یادگیرندگان زبان انگلیسی و عملکرد دستور زبان آنها [ Vol.13, Issue 2 - Spring Year 2023]
  • Garavand.Saadi اثربخشی آموزش مداخله  شناختی بر عملکرد خواندن  دانش آموزان دبستانی نارساخوان [ Vol.13, Issue 4 - Autumn Year 2023]
  • Geramipour.Masoud انتخاب بهترین مدل مناسب در ارزیابی تشخیصی شناختی [ Vol.10, Issue 3 - Summer Year 2020]
  • ghabeli.neda تکنولوژی در یادگیری زبان انگلیسی: استفاده از رویکردی متمرکز (یادگیری زبان مبتنی بر وب) بر تقویت مهارتهای یادگیری و خودکارآمدی زبان آموزان ایرانی [ Vol.12, Issue 4 - Autumn Year 2022]
  • Ghaemi.Farid اعتبار سنجی پرسشنامه ارزیابی کارایی مدرس در آموزش زبان انگلیسی: بررسی تاثیر اموزش مودولار [ Vol.12, Issue 3 - Summer Year 2022]
  • Ghaemi.Farid بررسی مقایسه ای تاثیر انواع طرز فکر روی یادگیری گرامر توسط زبان آموزان انگلیسی به عنوان زبان خارجه [ Vol.10, Issue 4 - Autumn Year 2020]
  • Ghaemi.Farid The Effect of Task Sequencing on the Writing Fluency of English as Foreign Language Learners [ Vol.6, Issue 2 - Spring Year 2016]
  • Ghaemi.leila Collocations and Colligations in the Scientific Research Articles in Terms of Lexical Priming Theory: Analysis of Hard and Soft Sciences [ Vol.14, Issue 4 - Autumn Year 2024]
  • Ghafoori.Nasei تأثیر یادگیری مبتنی بر مسئله با داربست های سخت بر درک مطلب زبان آموزان ایرانی زبان انگلیسی [ Vol.10, Issue 2 - Spring Year 2020]
  • Ghafouri.Naser تاثیر آموزش راهبردهای فراشناختی بر دقت نوشتاری زبان آموزان ایرانی در کلاس های فعال در مقابل کلاسهای واکنش [ Vol.13, Issue 4 - Autumn Year 2023]
  • Ghahraman.Vahid The Correlation of Machine Translation Evaluation Metrics with Human Judgement on Persian Language [ Vol.9, Issue 3 - Summer Year 2019]
  • Ghahraman.Vahid A Comparative Study on the English to Persian Translation of Hedges in the Abstracts of M.A. Theses in English Translation Studies [ Vol.8, Issue 3 - Summer Year 2018]
  • Ghahramani.Davood The Effects of Implementing Summative Assessment, Formative Assessment and Dynamic Assessment on Iranian EFL Learners’ Listening Ability and Listening Strategy Use [ Vol.3, Issue 1 - Winter Year 2013]
  • Ghamoushi.Masoumeh پیشرفت تعامل ای هویت حرفه ای و توانش معلمان زبان انگلیسی از طریق مشارکت در بسترهای گفتگوی الکترونیکی [ Vol.10, Issue 4 - Autumn Year 2020]
  • Ghanbar.Hessam Language Assessment Literacy Instruction: Inquiry-Based vs. Expository Approaches to Enhance Student Teachers’ Conceptions of Assessment [ Vol.14, Issue 2 - Spring Year 2024]
  • Ghanizadeh.Afsaneh The Effect of Private Speech and Self-Regulation on Translation Quality among Iranian Translation Students: A Mixed-Methods Study [ Vol.9, Issue 2 - Spring Year 2019]
  • Ghanizadeh.Afsaneh The Impact of Visualization and Graphic Organizers on EFL Learners’ Cognitive, Emotional, and Behavioral Engagement and Listening [ Vol.9, Issue 3 - Summer Year 2019]
  • Gharaei.Zohreh حضور مترجم در ترجمه‌های فارسی داستان مردگان [ Vol.11, Issue 4 - Autumn Year 2021]
  • Gharaei1.Zohreh What Do Voices Say in The Garden Party? An Analysis of Voices in the Persian Translation of Mansfield's Short Story [ Vol.4, Issue 1 - Winter Year 2014]
  • Ghazi.Zina Supervisors and Supervisees` Attitudes toward the Use of Google Translate in Thesis Writing by EFL Graduate Students [ Vol.14, Issue 4 - Autumn Year 2024]
  • Ghazizade.Azita A Study of Translators’ Approach in Dealing with Culture-specific Items in Translation of Children’s Fantasy Fiction [ Vol.7, Issue 2 - Spring Year 2017]
  • Ghazizadeh.Azita نقش کنش‌گرانۀ ترجمه در پیش‌برد ضدامپریالیسم فرهنگی: تحلیلی تاریخی از ترجمه‌های علی شریعتی [ Vol.12, Issue 3 - Summer Year 2022]
  • ghiasvand.fatemeh مقاومت و پخش قدرت در دیوید ممت " اولئانا " و "نژاد" [ Vol.13, Issue 1 - Winter Year 2023]
  • Ghobadi.Shima تأثیر برنامه ESLE بریادگیری واژگان انگلیسی زبان آموزان استثنایی ایرانی: تمرکز بر ارزیابی مدرسان زبان انگلیسی و کارشناسان یارانه [ Vol.11, Issue 2 - Spring Year 2021]
  • Gholami.Amir Hamzeh Evaluation of English Textbooks Taught in Iranian Secondary High Schools from the Processability Theory Perspective [ Vol.14, Issue 4 - Autumn Year 2024]
  • Gholami.Javad Supervisors and Supervisees` Attitudes toward the Use of Google Translate in Thesis Writing by EFL Graduate Students [ Vol.14, Issue 4 - Autumn Year 2024]
  • Gholami.Morteza A Micro- and Macro-Level Descriptive-Analytical Study of Translation Criticism in Iran: Are We Moving within a Framework? [ Vol.9, Issue 1 - Winter Year 2019]
  • ghonsooly.Behzad بررسی رابطه بین کارایی معلمان زبان انگلیسی دانش آموزان نوجوان و بهره وری [ Vol.13, Issue 1 - Winter Year 2023]
  • ghonsooly.Behzad Contradictions in Writing Anxiety: A Qualitative Case Study of Expansive Learning among Iranian EFL Learners [ Vol.9, Issue 1 - Winter Year 2019]
  • ghonsooly.Behzad تناقضات در اضطراب نوشتاری: مطالعه موردی کیفی یادگیری گسترده در زبان آموزان ایرانی زبان انگلیسی [ Vol.10, Issue 2 - Spring Year 2020]
  • Ghonsooly.Behzad آموزش بازتابی و مهارت های تمرینی: همبستگی بین بازتاب معلمان زبان انگلیسی و تمرین دانش آموزان [ Vol.13, Issue 2 - Spring Year 2023]
  • Ghonsooly.Behzad آموزش بازتابی و مهارت های تمرینی: همبستگی بین بازتاب معلمان زبان انگلیسی و تمرین دانش آموزان [ Vol.13, Issue 4 - Autumn Year 2023]
  • Ghonsooly.Behzad The Effect of Private Speech and Self-Regulation on Translation Quality among Iranian Translation Students: A Mixed-Methods Study [ Vol.9, Issue 2 - Spring Year 2019]
  • Ghorbani.Majid Evaluating the Effectiveness of Deductive and Inductive Form-Focused In-struction on Iranian EFL Learners' Implicit and Explicit Knowledge of Non-Generic Definite Article [ Vol.3, Issue 2 - Spring Year 2013]
  • Ghorbanpour.Elham بکارگیری سناریو های ارزیابی هدفمند در کلاس اموزش مهارت شنیداری زبان دوم: رویکرد فراگیر محور [ Vol.11, Issue 2 - Spring Year 2021]
  • Ghorbanzadeh.Azadeh بررسی رابطه بین کارایی معلمان زبان انگلیسی دانش آموزان نوجوان و بهره وری [ Vol.13, Issue 1 - Winter Year 2023]
  • Golaghaei.Nasim مطالعه تطبیقی ترکیب و همبستگی آن با ترتیب فعل / مفعول در انواع تالشی ، گیلکی و تاتی ، متعلق به زبانهای ایرانی شمال غربی ، براساس روش تایپولوژیک Dryer [ Vol.11, Issue 4 - Autumn Year 2021]
  • Golaghaei.Nassim A Mixed-methods Approach to Investigating Iranian EFL Learners’ Attitudes towards Academic Motivation in Learning Vocabulary [ Vol.5, Issue 1 - Winter Year 2015]
  • Golshan.Mohammad Enhancement of Iranian EFL University Students’ Reading Comprehension through Explicit and Implicit Strategy Instruction [ Vol.14, Issue 4 - Autumn Year 2024]
  • Goodarzi.Saiedeh بررسی مشکلات عناصر و ویژگی های ترجمه نمایشنامه [ Vol.12, Issue 4 - Autumn Year 2022]
  • Gorji.Fatemeh طراحی معیارهای ارزیابی کیفیت زبان انگلیسی زبان آموزان ایرانی: تکیه بر دیدگاه و نگرش معلمان [ Vol.13, Issue 1 - Winter Year 2023]
  • Gowhary.Habib رابطه بین هوش زبانی - کلامی یادگیرندگان زبان انگلیسی و عملکرد دستور زبان آنها [ Vol.13, Issue 2 - Spring Year 2023]