Ganeh Badrabad.Leily
The Impact of Visualization and Graphic Organizers on EFL Learners’ Cognitive, Emotional, and Behavioral Engagement and Listening
[
Vol.9,
Issue
3
- SummerYear
2019]
Gangi.Mansour
مقایسه ی اثر بخشی استفاده ی فراگیران ایرانی انگلیسی برای اهداف خاص از فرهنگ لغات به تنهایی و فرهنگ لغات بعلاوه گوگل ترنسلیت برای توسعه دانش لغوی و عبارت پردازی
[
Vol.11,
Issue
3
- SummerYear
2021]
Garavand.Nasrin
رابطه بین هوش زبانی - کلامی یادگیرندگان زبان انگلیسی و عملکرد دستور زبان آنها
[
Vol.13,
Issue
2
- SpringYear
2023]
Garavand.Saadi
اثربخشی آموزش مداخله شناختی بر عملکرد خواندن دانش آموزان دبستانی نارساخوان
[
Vol.13,
Issue
4
- AutumnYear
2023]
Geramipour.Masoud
انتخاب بهترین مدل مناسب در ارزیابی تشخیصی شناختی
[
Vol.10,
Issue
3
- SummerYear
2020]
ghabeli.neda
تکنولوژی در یادگیری زبان انگلیسی: استفاده از رویکردی متمرکز (یادگیری زبان مبتنی بر وب) بر تقویت مهارتهای یادگیری و خودکارآمدی زبان آموزان ایرانی
[
Vol.12,
Issue
4
- AutumnYear
2022]
Ghaemi.Farid
اعتبار سنجی پرسشنامه ارزیابی کارایی مدرس در آموزش زبان انگلیسی: بررسی تاثیر اموزش مودولار
[
Vol.12,
Issue
3
- SummerYear
2022]
Ghaemi.Farid
بررسی مقایسه ای تاثیر انواع طرز فکر روی یادگیری گرامر توسط زبان آموزان انگلیسی به عنوان زبان خارجه
[
Vol.10,
Issue
4
- AutumnYear
2020]
Ghaemi.Farid
The Effect of Task Sequencing on the Writing Fluency of English as Foreign Language Learners
[
Vol.6,
Issue
2
- SpringYear
2016]
Ghaemi.leila
Collocations and Colligations in the Scientific Research Articles in Terms of Lexical Priming Theory: Analysis of Hard and Soft Sciences
[
Vol.14,
Issue
4
- AutumnYear
2024]
Ghafoori.Nasei
تأثیر یادگیری مبتنی بر مسئله با داربست های سخت بر درک مطلب زبان آموزان ایرانی زبان انگلیسی
[
Vol.10,
Issue
2
- SpringYear
2020]
Ghafouri.Naser
تاثیر آموزش راهبردهای فراشناختی بر دقت نوشتاری زبان آموزان ایرانی در کلاس های فعال در مقابل کلاسهای واکنش
[
Vol.13,
Issue
4
- AutumnYear
2023]
Ghahraman.Vahid
The Correlation of Machine Translation Evaluation Metrics with Human Judgement on Persian Language
[
Vol.9,
Issue
3
- SummerYear
2019]
Ghahraman.Vahid
A Comparative Study on the English to Persian Translation of Hedges in the Abstracts of M.A. Theses in English Translation Studies
[
Vol.8,
Issue
3
- SummerYear
2018]
Ghahramani.Davood
The Effects of Implementing Summative Assessment, Formative Assessment and Dynamic Assessment on Iranian EFL Learners’ Listening Ability and Listening Strategy Use
[
Vol.3,
Issue
1
- WinterYear
2013]
Ghamoushi.Masoumeh
پیشرفت تعامل ای هویت حرفه ای و توانش معلمان زبان انگلیسی از طریق مشارکت در بسترهای گفتگوی الکترونیکی
[
Vol.10,
Issue
4
- AutumnYear
2020]
Ghanbar.Hessam
Language Assessment Literacy Instruction: Inquiry-Based vs. Expository Approaches to Enhance Student Teachers’ Conceptions of Assessment
[
Vol.14,
Issue
2
- SpringYear
2024]
Ghanizadeh.Afsaneh
The Effect of Private Speech and Self-Regulation on Translation Quality among Iranian Translation Students: A Mixed-Methods Study
[
Vol.9,
Issue
2
- SpringYear
2019]
Ghanizadeh.Afsaneh
The Impact of Visualization and Graphic Organizers on EFL Learners’ Cognitive, Emotional, and Behavioral Engagement and Listening
[
Vol.9,
Issue
3
- SummerYear
2019]
Gharaei.Zohreh
حضور مترجم در ترجمههای فارسی داستان مردگان
[
Vol.11,
Issue
4
- AutumnYear
2021]
Gharaei1.Zohreh
What Do Voices Say in The Garden Party? An Analysis of Voices in the Persian Translation of Mansfield's Short Story
[
Vol.4,
Issue
1
- WinterYear
2014]
Ghazi.Zina
Supervisors and Supervisees` Attitudes toward the Use of Google Translate in Thesis Writing by EFL Graduate Students
[
Vol.14,
Issue
4
- AutumnYear
2024]
Ghazizade.Azita
A Study of Translators’ Approach in Dealing with Culture-specific Items in Translation of Children’s Fantasy Fiction
[
Vol.7,
Issue
2
- SpringYear
2017]
Ghazizadeh.Azita
نقش کنشگرانۀ ترجمه در پیشبرد ضدامپریالیسم فرهنگی: تحلیلی تاریخی از ترجمههای علی شریعتی
[
Vol.12,
Issue
3
- SummerYear
2022]
ghiasvand.fatemeh
مقاومت و پخش قدرت در دیوید ممت " اولئانا " و "نژاد"
[
Vol.13,
Issue
1
- WinterYear
2023]
Ghobadi.Shima
تأثیر برنامه ESLE بریادگیری واژگان انگلیسی زبان آموزان استثنایی ایرانی: تمرکز بر ارزیابی مدرسان زبان انگلیسی و کارشناسان یارانه
[
Vol.11,
Issue
2
- SpringYear
2021]
Gholami.Amir Hamzeh
Evaluation of English Textbooks Taught in Iranian Secondary High Schools from the Processability Theory Perspective
[
Vol.14,
Issue
4
- AutumnYear
2024]
Gholami.Javad
Supervisors and Supervisees` Attitudes toward the Use of Google Translate in Thesis Writing by EFL Graduate Students
[
Vol.14,
Issue
4
- AutumnYear
2024]
Gholami.Morteza
A Micro- and Macro-Level Descriptive-Analytical Study of Translation Criticism in Iran: Are We Moving within a Framework?
[
Vol.9,
Issue
1
- WinterYear
2019]
ghonsooly.Behzad
بررسی رابطه بین کارایی معلمان زبان انگلیسی دانش آموزان نوجوان و بهره وری
[
Vol.13,
Issue
1
- WinterYear
2023]
ghonsooly.Behzad
Contradictions in Writing Anxiety: A Qualitative Case Study of Expansive Learning among Iranian EFL Learners
[
Vol.9,
Issue
1
- WinterYear
2019]
ghonsooly.Behzad
تناقضات در اضطراب نوشتاری: مطالعه موردی کیفی یادگیری گسترده در زبان آموزان ایرانی زبان انگلیسی
[
Vol.10,
Issue
2
- SpringYear
2020]
Ghonsooly.Behzad
آموزش بازتابی و مهارت های تمرینی: همبستگی بین بازتاب معلمان زبان انگلیسی و تمرین دانش آموزان
[
Vol.13,
Issue
2
- SpringYear
2023]
Ghonsooly.Behzad
آموزش بازتابی و مهارت های تمرینی: همبستگی بین بازتاب معلمان زبان انگلیسی و تمرین دانش آموزان
[
Vol.13,
Issue
4
- AutumnYear
2023]
Ghonsooly.Behzad
The Effect of Private Speech and Self-Regulation on Translation Quality among Iranian Translation Students: A Mixed-Methods Study
[
Vol.9,
Issue
2
- SpringYear
2019]
Ghorbani.Majid
Evaluating the Effectiveness of Deductive and Inductive Form-Focused In-struction on Iranian EFL Learners' Implicit and Explicit Knowledge of Non-Generic Definite Article
[
Vol.3,
Issue
2
- SpringYear
2013]
Ghorbanzadeh.Azadeh
بررسی رابطه بین کارایی معلمان زبان انگلیسی دانش آموزان نوجوان و بهره وری
[
Vol.13,
Issue
1
- WinterYear
2023]
Golaghaei.Nasim
مطالعه تطبیقی ترکیب و همبستگی آن با ترتیب فعل / مفعول در انواع تالشی ، گیلکی و تاتی ، متعلق به زبانهای ایرانی شمال غربی ، براساس روش تایپولوژیک Dryer
[
Vol.11,
Issue
4
- AutumnYear
2021]
Golaghaei.Nassim
A Mixed-methods Approach to Investigating Iranian EFL Learners’ Attitudes towards Academic Motivation in Learning Vocabulary
[
Vol.5,
Issue
1
- WinterYear
2015]
Golshan.Mohammad
Enhancement of Iranian EFL University Students’ Reading Comprehension through Explicit and Implicit Strategy Instruction
[
Vol.14,
Issue
4
- AutumnYear
2024]
Goodarzi.Saiedeh
بررسی مشکلات عناصر و ویژگی های ترجمه نمایشنامه
[
Vol.12,
Issue
4
- AutumnYear
2022]
Gorji.Fatemeh
طراحی معیارهای ارزیابی کیفیت زبان انگلیسی زبان آموزان ایرانی: تکیه بر دیدگاه و نگرش معلمان
[
Vol.13,
Issue
1
- WinterYear
2023]
Gowhary.Habib
رابطه بین هوش زبانی - کلامی یادگیرندگان زبان انگلیسی و عملکرد دستور زبان آنها
[
Vol.13,
Issue
2
- SpringYear
2023]