Yaghoobi.Mehdi
An investigation of the effects of prefabricated patterns or collocations upon the enhancement of Iranian EFL learners’ writing skill level
[
Vol.14,
Issue
2
- SpringYear
2024]
Yaghoubi.رویا
جدایی از طبیعت: دیدگاه بومی-منتقدانه نسبت به The Heart Goes Last
[
Vol.13,
Issue
3
- SummerYear
2023]
Yaghoubi.رویا
Dialectic of Gender and Desire in Shaping the Female Identity in Pope Joan and Oranges Are Not the Only Fruit
[
Vol.14,
Issue
1
- WinterYear
2024]
Yamini.Morteza
دیدگاه معلمین ایرانی آِیلتس و تافل آی بی تی درباره ساختار بخش های ادراکی و تولیدی این دو آزمون از منظر اصول ارزیابی پویا و ایستا
[
Vol.10,
Issue
4
- AutumnYear
2020]
Yaqubi.Mojde
On Subtitling of Ta’ārof Apologies
[
Vol.8,
Issue
1
- WinterYear
2018]
yarahmadi.mojgan
نشانه های آزادی در مجموعه داستان « مترجم دردها » و داستان کوتاه « این خانه مقدس » آثاری از جومپا لاهیری
[
Vol.12,
Issue
3
- SummerYear
2022]
Yarmohammadi.Lotfollah
تحقیقی درباره سکوت سازمانی مدرسان زبان انگلیسی، ناامنی شغلی، رضایت شغلی و فرسودگی شغلی
[
Vol.10,
Issue
1
- WinterYear
2020]
Yarmohammadi.Lotfollah
دیدگاه معلمین ایرانی آِیلتس و تافل آی بی تی درباره ساختار بخش های ادراکی و تولیدی این دو آزمون از منظر اصول ارزیابی پویا و ایستا
[
Vol.10,
Issue
4
- AutumnYear
2020]
Yazdani Moghadam.Masoumeh
مقایسه ی اثر بخشی استفاده ی فراگیران ایرانی انگلیسی برای اهداف خاص از فرهنگ لغات به تنهایی و فرهنگ لغات بعلاوه گوگل ترنسلیت برای توسعه دانش لغوی و عبارت پردازی
[
Vol.11,
Issue
3
- SummerYear
2021]
Yazdani Moghaddam.Massood
Intervention Analysis in Teaching Reading Comprehension through Dynamic Assessment: Heron’s Perspective
[
Vol.5,
Issue
2
- SpringYear
2015]
Yazdani Moghaddam.Massood
Modeling and Non-modeling Genre-based Approach to Writing Argument-led Introduction Paragraphs: A Case of English Students in Iran
[
Vol.7,
Issue
1
- WinterYear
2017]
Yazdani Moghaddam.Massood
ساختار شناختی مدرسین با سابقه و تازه کار از مفهوم توجه در آموزش زبان انگلیسی
[
Vol.12,
Issue
1
- WinterYear
2022]
Yazdani Moghaddam.Massood
بازنگری نقش بازاندیشی در تربیت معلم زبان انگلیسی: ارائه مدل سه وجهی بازاندیشی
[
Vol.11,
Issue
1
- WinterYear
2021]
Yazdani Moghaddam.Massood
تأثیر آموزش راهبردی گفتار کنش های درخواست و عذرخواهی بر رشد زبان آموزان ایرانی زبان انگلیسی «عملکرد عمل گرایانه و تفکر انتقادی»
[
Vol.13,
Issue
3
- SummerYear
2023]
Yazdani Moghaddam.Massood
معیارهایی برای ارزیابی ELT Pod/Vodcasts در توسعه مواد آنلاین و پیامدهای آنها برای آموزش معلمان و یادگیری زبان به کمک هنر
[
Vol.10,
Issue
1
- WinterYear
2020]
Yazdani Moghaddam.Massood
The Relationship between Teachers' Teaching Efficacy and their Multiple Intelligences
[
Vol.1,
Issue
2
- SpringYear
2010]
Yazdani Moghaddam.Massood
The Effect of Instructing Speaking Strategies Used by Successful EFL Learners on Unsuccessful Learners’ Speaking Improvement in Iran
[
Vol.3,
Issue
2
- SpringYear
2013]
Yazdani Moghaddam.Massood
The Impact of Implementing Critical Appraisal on EFL Teachers' Quantitative Research Literacy
[
Vol.9,
Issue
2
- SpringYear
2019]
Yazdani Moghaddam.Massood
An Investigation into Norm Extraction with Regard to Domestication and Foreignization of Culture-Specific Items: A Case of Children’s Literature in the Past Four Years
[
Vol.9,
Issue
1
- WinterYear
2019]
Yazdani Moghaddam.Massood
ساختار شناختی مدرسین با سابقه و تازه کار از مفهوم توجه در آموزش زبان انگلیسی
[
Vol.11,
Issue
5
- AutumnYear
2021]
yazdani.saeed
Transitional Problems in Iranian EFL Learners' Writing Process: A Think-Aloud Protocol Study
[
Vol.14,
Issue
3
- SummerYear
2024]
yazdani.saeed
Environmental History as a Model of Eco-Criticism in Gregory’s The Other Boleyn Girl and Virgin Earth
[
Vol.14,
Issue
1
- WinterYear
2024]
Yazdani.Saeed
Environmental History as a Model of Eco-Criticism in Gregory’s The Other Boleyn Girl and Virgin Earth
[
Vol.14,
Issue
1
- WinterYear
2024]
Yazdani.Samaneh
تحلیل نشانگرهای گفتمان اکتشافی-جمعی در کلاس های ترجمه: ترجمه آشکار متون در مقابل ترجمه نهان متون
[
Vol.13,
Issue
1
- WinterYear
2023]
Yazdanmehr.Elham
Translation of Anthroponyms in Children’s Cartoons: A Comparative Analysis of English Dialogues and Persian Subtitles
[
Vol.7,
Issue
4
- AutumnYear
2017]
Younesi.Hossein
Evaluating the Effectiveness of Deductive and Inductive Form-Focused In-struction on Iranian EFL Learners' Implicit and Explicit Knowledge of Non-Generic Definite Article
[
Vol.3,
Issue
2
- SpringYear
2013]
Younesi.Hossein
ارزیابی مقایسه ای کیفیت دو ترجمه انگلیسی غزلیات حافظ با استفاده از الگوی هاوس
[
Vol.12,
Issue
2
- SpringYear
2022]
Yousefi.Mohammad Hossein
تاثیر آموزش استفاده ازمهارت های تولیدی و منفعل در حالتهای مشارکتی و غیر مشارکتی بر یادگیری اصطلاحات توسط زبان آموزان ایرانی
[
Vol.13,
Issue
4
- AutumnYear
2023]
Yousefi.Mohammad Hossein
The Role of Self-Efficacy Instruction in EFL Teachers’ Professional Development: A Mixed-Method Study
[
Vol.14,
Issue
2
- SpringYear
2024]