Y

  • Yaghoobi.Mehdi An investigation of the effects of prefabricated patterns or collocations upon the enhancement of Iranian EFL learners’ writing skill level [ Vol.14, Issue 2 - Spring Year 2024]
  • Yaghoubi.رویا جدایی از طبیعت: دیدگاه بومی-منتقدانه نسبت به The Heart Goes Last [ Vol.13, Issue 3 - Summer Year 2023]
  • Yaghoubi.رویا Dialectic of Gender and Desire in Shaping the Female Identity in Pope Joan and Oranges Are Not the Only Fruit [ Vol.14, Issue 1 - Winter Year 2024]
  • Yamini.Morteza دیدگاه معلمین ایرانی آِیلتس و تافل آی بی تی درباره ساختار بخش های ادراکی و تولیدی این دو آزمون از منظر اصول ارزیابی پویا و ایستا [ Vol.10, Issue 4 - Autumn Year 2020]
  • Yaqubi.Mojde On Subtitling of Ta’ārof Apologies [ Vol.8, Issue 1 - Winter Year 2018]
  • yarahmadi.mojgan نشانه های آزادی در مجموعه داستان « مترجم دردها » و داستان کوتاه « این خانه مقدس » آثاری از جومپا لاهیری [ Vol.12, Issue 3 - Summer Year 2022]
  • Yarmohammadi.Lotfollah تحقیقی درباره سکوت سازمانی مدرسان زبان انگلیسی، ناامنی شغلی، رضایت شغلی و فرسودگی شغلی [ Vol.10, Issue 1 - Winter Year 2020]
  • Yarmohammadi.Lotfollah دیدگاه معلمین ایرانی آِیلتس و تافل آی بی تی درباره ساختار بخش های ادراکی و تولیدی این دو آزمون از منظر اصول ارزیابی پویا و ایستا [ Vol.10, Issue 4 - Autumn Year 2020]
  • Yazdani Moghadam.Masoumeh مقایسه ی اثر بخشی استفاده ی فراگیران ایرانی انگلیسی برای اهداف خاص از فرهنگ لغات به تنهایی و فرهنگ لغات بعلاوه گوگل ترنسلیت برای توسعه دانش لغوی و عبارت پردازی [ Vol.11, Issue 3 - Summer Year 2021]
  • Yazdani Moghaddam.Massood Intervention Analysis in Teaching Reading Comprehension through Dynamic Assessment: Heron’s Perspective [ Vol.5, Issue 2 - Spring Year 2015]
  • Yazdani Moghaddam.Massood Modeling and Non-modeling Genre-based Approach to Writing Argument-led Introduction Paragraphs: A Case of English Students in Iran [ Vol.7, Issue 1 - Winter Year 2017]
  • Yazdani Moghaddam.Massood ساختار شناختی مدرسین با سابقه و تازه کار از مفهوم توجه در آموزش زبان انگلیسی [ Vol.12, Issue 1 - Winter Year 2022]
  • Yazdani Moghaddam.Massood بازنگری نقش بازاندیشی در تربیت معلم زبان انگلیسی: ارائه مدل سه وجهی بازاندیشی [ Vol.11, Issue 1 - Winter Year 2021]
  • Yazdani Moghaddam.Massood تأثیر آموزش راهبردی گفتار کنش های درخواست و عذرخواهی بر رشد زبان آموزان ایرانی زبان انگلیسی «عملکرد عمل گرایانه و تفکر انتقادی» [ Vol.13, Issue 3 - Summer Year 2023]
  • Yazdani Moghaddam.Massood معیارهایی برای ارزیابی ELT Pod/Vodcasts در توسعه مواد آنلاین و پیامدهای آنها برای آموزش معلمان و یادگیری زبان به کمک هنر [ Vol.10, Issue 1 - Winter Year 2020]
  • Yazdani Moghaddam.Massood The Relationship between Teachers' Teaching Efficacy and their Multiple Intelligences [ Vol.1, Issue 2 - Spring Year 2010]
  • Yazdani Moghaddam.Massood The Effect of Instructing Speaking Strategies Used by Successful EFL Learners on Unsuccessful Learners’ Speaking Improvement in Iran [ Vol.3, Issue 2 - Spring Year 2013]
  • Yazdani Moghaddam.Massood The Impact of Implementing Critical Appraisal on EFL Teachers' Quantitative Research Literacy [ Vol.9, Issue 2 - Spring Year 2019]
  • Yazdani Moghaddam.Massood An Investigation into Norm Extraction with Regard to Domestication and Foreignization of Culture-Specific Items: A Case of Children’s Literature in the Past Four Years [ Vol.9, Issue 1 - Winter Year 2019]
  • Yazdani Moghaddam.Massood ساختار شناختی مدرسین با سابقه و تازه کار از مفهوم توجه در آموزش زبان انگلیسی [ Vol.11, Issue 5 - Autumn Year 2021]
  • yazdani.saeed Transitional Problems in Iranian EFL Learners' Writing Process: A Think-Aloud Protocol Study [ Vol.14, Issue 3 - Summer Year 2024]
  • yazdani.saeed Environmental History as a Model of Eco-Criticism in Gregory’s The Other Boleyn Girl and Virgin Earth [ Vol.14, Issue 1 - Winter Year 2024]
  • Yazdani.Saeed Environmental History as a Model of Eco-Criticism in Gregory’s The Other Boleyn Girl and Virgin Earth [ Vol.14, Issue 1 - Winter Year 2024]
  • Yazdani.Samaneh تحلیل نشانگرهای گفتمان اکتشافی-جمعی در کلاس های ترجمه: ترجمه آشکار متون در مقابل ترجمه نهان متون [ Vol.13, Issue 1 - Winter Year 2023]
  • Yazdanmehr.Elham Translation of Anthroponyms in Children’s Cartoons: A Comparative Analysis of English Dialogues and Persian Subtitles [ Vol.7, Issue 4 - Autumn Year 2017]
  • Younesi.Hossein Evaluating the Effectiveness of Deductive and Inductive Form-Focused In-struction on Iranian EFL Learners' Implicit and Explicit Knowledge of Non-Generic Definite Article [ Vol.3, Issue 2 - Spring Year 2013]
  • Younesi.Hossein ارزیابی مقایسه ای کیفیت دو ترجمه انگلیسی غزلیات حافظ با استفاده از الگوی هاوس [ Vol.12, Issue 2 - Spring Year 2022]
  • Yousefi.Mohammad Hossein تاثیر آموزش استفاده ازمهارت های تولیدی و منفعل در حالتهای مشارکتی و غیر مشارکتی بر یادگیری اصطلاحات توسط زبان آموزان ایرانی [ Vol.13, Issue 4 - Autumn Year 2023]
  • Yousefi.Mohammad Hossein The Role of Self-Efficacy Instruction in EFL Teachers’ Professional Development: A Mixed-Method Study [ Vol.14, Issue 2 - Spring Year 2024]