E

  • Ebadi.Shahla Applying Ethics in Interpreting: Investigating Attitudes and Strategies in an Iranian Context [ Vol.8, Issue 1 - Winter Year 2018]
  • Ebrahimi.Atousa تاثیر بازخورد اصلاحی بر توانایی صحبت کردن به انگلیسی در زبان آموزان ایرانی درونگرا و برونگرا [ Vol.13, Issue 1 - Winter Year 2023]
  • Ebrahimi.Sharareh طراحی مدل معتبری برای هویت فرهنگی زبان آموزان با استفاده از استنباط و عقایدشان [ Vol.13, Issue 2 - Spring Year 2023]
  • Ebrahimi.Zahra بررسی راهبردهای ترجمه  نام آواها و صدا واژگان در کتاب های مصور انگلیسی به فارسی [ Vol.13, Issue 2 - Spring Year 2023]
  • Eftekhari.Ali Asghar On the Evaluation of Lexical Profiles in the Iranian High School and University EFL Text Books [ Vol.1, Issue 2 - Spring Year 2010]
  • ehterami.elham بررسی بازآفرینی و تاریخ گرایی نو از نظر ایدئولوژی آلتوسر در ترجمه های گلستان سعدی [ Vol.11, Issue 3 - Summer Year 2021]
  • elhambakhsh.elham ارائه بازخورد مبتنی بر رایانه از طریق Grammarly® در کلاس‌های رایتینگ [ Vol.12, Issue 2 - Spring Year 2022]
  • Emadi.Nafiseh Examining the Translations of Forough Farrokhzad’s Selected Poems by a Native and a Non-Native Speaker Using Vinay and Darbelnet’s Model [ Vol.9, Issue 1 - Winter Year 2019]
  • Emadi.Nafiseh Assessing the Translation of Parvin Etesami's Selected Poems Using Vinay and Darbelnet’s Model [ Vol.9, Issue 3 - Summer Year 2019]
  • Esfandiari.Mohammad Reza بررسی راهبردهای ترجمه  نام آواها و صدا واژگان در کتاب های مصور انگلیسی به فارسی [ Vol.13, Issue 2 - Spring Year 2023]
  • Eslamieh.Razieh بسندگی و مقبولیت در ترجمه اشارات علمی: بررسی چهار ترجمه انگلیسی قرآن بر اساس مدل تکمیلی-تلفیقی شیفت [ Vol.11, Issue 4 - Autumn Year 2021]
  • Eslamieh.Razieh دیالوگیسم در میان هتروگلوسیا فرآیند فرازبانی بازتاب: براندازی امپریالیسم فرهنگی و زبانی استعماری [ Vol.10, Issue 1 - Winter Year 2020]
  • Eslamieh.Razieh The Intersemiotic Study of Translation from Page to Stage: The Farsi Translation of Macbeth for Stage Adaptation from the Perspective of Peirceʼs Model [ Vol.9, Issue 2 - Spring Year 2019]
  • Esmaeili Bavili.Mina بررسی تعامل کلاسی معلم-زبان آموز: بازخورد زبان آموز-محور در سطوح مختلف و تجربه تدریس [ Vol.11, Issue 4 - Autumn Year 2021]
  • Esmaeili Chinijani.Mohammadreza Investigating Discourse Socialisation Progress of an English as a Second Language Learner Using Systematic Functional Linguistic Approach [ Vol.7, Issue 1 - Winter Year 2017]
  • Esmaeili Fard.Fatemeh The Effect of Cognitive Strategy-based Grammar Instruction on Iranian Intermediate EFL Learners' Development of both Structural Knowledge and Strategy Use [ Vol.1, Issue 2 - Spring Year 2010]
  • Esmaeili.Zeynab درک ویژگیهای کلی منظور شناسی کنش گفتاری کنایه در محیط برخط درمیان فراگیران ایرانی زبان انگلیسی به عنوان زبان دوم/خارجی و انگلیسی زبانان بومی [ Vol.13, Issue 4 - Autumn Year 2023]
  • Esmaili.Ehsan Promoting Translation Sub-Competences and Identifying the Ranking of Influence among Them [ Vol.9, Issue 2 - Spring Year 2019]