Ebadi.Shahla
Applying Ethics in Interpreting: Investigating Attitudes and Strategies in an Iranian Context
[
Vol.8,
Issue
1
- WinterYear
2018]
Ebrahimi.Atousa
تاثیر بازخورد اصلاحی بر توانایی صحبت کردن به انگلیسی در زبان آموزان ایرانی درونگرا و برونگرا
[
Vol.13,
Issue
1
- WinterYear
2023]
Ebrahimi.Sharareh
طراحی مدل معتبری برای هویت فرهنگی زبان آموزان با استفاده از استنباط و عقایدشان
[
Vol.13,
Issue
2
- SpringYear
2023]
Ebrahimi.Zahra
بررسی راهبردهای ترجمه نام آواها و صدا واژگان در کتاب های مصور انگلیسی به فارسی
[
Vol.13,
Issue
2
- SpringYear
2023]
Eftekhari.Ali Asghar
On the Evaluation of Lexical Profiles in the Iranian High School and University EFL Text Books
[
Vol.1,
Issue
2
- SpringYear
2010]
ehterami.elham
بررسی بازآفرینی و تاریخ گرایی نو از نظر ایدئولوژی آلتوسر در ترجمه های گلستان سعدی
[
Vol.11,
Issue
3
- SummerYear
2021]
elhambakhsh.elham
ارائه بازخورد مبتنی بر رایانه از طریق Grammarly® در کلاسهای رایتینگ
[
Vol.12,
Issue
2
- SpringYear
2022]
Emadi.Nafiseh
Examining the Translations of Forough Farrokhzad’s Selected Poems by a Native and a Non-Native Speaker Using Vinay and Darbelnet’s Model
[
Vol.9,
Issue
1
- WinterYear
2019]
Emadi.Nafiseh
Assessing the Translation of Parvin Etesami's Selected Poems Using Vinay and Darbelnet’s Model
[
Vol.9,
Issue
3
- SummerYear
2019]
Esfandiari.Mohammad Reza
بررسی راهبردهای ترجمه نام آواها و صدا واژگان در کتاب های مصور انگلیسی به فارسی
[
Vol.13,
Issue
2
- SpringYear
2023]
Eslamieh.Razieh
بسندگی و مقبولیت در ترجمه اشارات علمی: بررسی چهار ترجمه انگلیسی قرآن بر اساس مدل تکمیلی-تلفیقی شیفت
[
Vol.11,
Issue
4
- AutumnYear
2021]
Eslamieh.Razieh
دیالوگیسم در میان هتروگلوسیا فرآیند فرازبانی بازتاب: براندازی امپریالیسم فرهنگی و زبانی استعماری
[
Vol.10,
Issue
1
- WinterYear
2020]
Eslamieh.Razieh
The Intersemiotic Study of Translation from Page to Stage: The Farsi Translation of Macbeth for Stage Adaptation from the Perspective of Peirceʼs Model
[
Vol.9,
Issue
2
- SpringYear
2019]
Esmaeili Bavili.Mina
بررسی تعامل کلاسی معلم-زبان آموز: بازخورد زبان آموز-محور در سطوح مختلف و تجربه تدریس
[
Vol.11,
Issue
4
- AutumnYear
2021]
Esmaeili Chinijani.Mohammadreza
Investigating Discourse Socialisation Progress of an English as a Second Language Learner Using Systematic Functional Linguistic Approach
[
Vol.7,
Issue
1
- WinterYear
2017]
Esmaeili Fard.Fatemeh
The Effect of Cognitive Strategy-based Grammar Instruction on Iranian Intermediate EFL Learners' Development of both Structural Knowledge and Strategy Use
[
Vol.1,
Issue
2
- SpringYear
2010]
Esmaeili.Zeynab
درک ویژگیهای کلی منظور شناسی کنش گفتاری کنایه در محیط برخط درمیان فراگیران ایرانی زبان انگلیسی به عنوان زبان دوم/خارجی و انگلیسی زبانان بومی
[
Vol.13,
Issue
4
- AutumnYear
2023]
Esmaili.Ehsan
Promoting Translation Sub-Competences and Identifying the Ranking of Influence among Them
[
Vol.9,
Issue
2
- SpringYear
2019]