Taase.Yoones
An investigation into the relationship between EFL teachers’ and students’ multiple intelligences and teaching styles
[
Vol.5,
Issue
1
- WinterYear
2015]
tabatabaei.omid
تاثیر آزمون بسندگی زبان انگلیسی دانشگاه آزاد بر راهبردهای یادگیری زبان در بین دانشجویان ایرانی مقطع دکتری
[
Vol.11,
Issue
3
- SummerYear
2021]
tabatabaei.omid
تاثیر فعالیتهای مبتنی بر هوش چندگانه بر پیشرفت مهارتهای گفتاری دانشجویان پسر و دختر زبان انگلیسی
[
Vol.11,
Issue
4
- AutumnYear
2021]
tabatabaei.omid
آموزش مبتنی بر وب و استفاده ازتکنیکهای گوگل برای بهبود توانایی نوشتن افراد ناشنوا و کم شنوا
[
Vol.12,
Issue
3
- SummerYear
2022]
tabatabaei.omid
Effect of Multiple Intelligence-based Activities on Iranian EFL Learners’ Vocabulary Performance
[
Vol.14,
Issue
3
- SummerYear
2024]
tabatabaei.omid
تأثیر استفاده از تکالیف تعاملی بر خود نظارتی، خود تنظیمی و تمایل به برقراری ارتباط با استفاده از ابزارهای ICT دانشجویان ایرانی زبان انگلیسی
[
Vol.13,
Issue
3
- SummerYear
2023]
Tabatabaei.Omid
ارزشیابی کتاب درسی براساس طبقه بندی اصلاح شده بلوم: کتاب درسی زبان انگلیسی چشم انداز 2 در کانون توجه
[
Vol.13,
Issue
1
- WinterYear
2023]
Tabatabaei.Omid
تأثیر متقابل ظرفیت حافظه کاری با آموزش راهبرد فراشناختی ضمنی و آشکار
[
Vol.12,
Issue
4
- AutumnYear
2022]
Tabatabaei.Omid
Effect of Portfolio Assessment on Fostering Iranian EFL Students` Empowerment: University Entrance Exam in Focus
[
Vol.14,
Issue
1
- WinterYear
2024]
Tabatabaei.Omid
جایگاه راهبردهای ارتباطی در کتاب های انگلیسی انگلیسی دبیرستان (سری ویژن)
[
Vol.11,
Issue
2
- SpringYear
2021]
Tabatabaei.Omid
استفاده از مدل آموزشی STAD برای تقویت عمومی فراگیران: دستاورد و خلاقیت
[
Vol.12,
Issue
1
- WinterYear
2022]
Taghizadeh.Mahboubeh
Contribution of Academic Vocabulary and Academic Self-Concept to Academic Listening Comprehension of Undergraduate Students of Engineering
[
Vol.9,
Issue
4
- AutumnYear
2019]
Tahan Shizari.Parisa
اعتبار سنجی پرسشنامه ارزیابی کارایی مدرس در آموزش زبان انگلیسی: بررسی تاثیر اموزش مودولار
[
Vol.12,
Issue
3
- SummerYear
2022]
Taheri.maryam
The Effect of Focused Written Corrective Feedback on High/Low Self-Regulated EFL Learners’ English Writing Ability
[
Vol.9,
Issue
4
- AutumnYear
2019]
taheri.soudabeh
On the Evaluation of Lexical Profiles in the Iranian High School and University EFL Text Books
[
Vol.1,
Issue
2
- SpringYear
2010]
tahmasebi.monir
تاثیر استفاده از روش آموزش مبتنی بر یادگیری گروهی بر مهارت خواندن و درک مطلب دانش آموزان دبیرستانی ایرانی
[
Vol.12,
Issue
1
- WinterYear
2022]
Tajadini.Massoud
Reciprocal-Scaffolding Effects on EFL Learners' Oral Skills and Their Self-Efficacy
[
Vol.14,
Issue
3
- SummerYear
2024]
Tajadini.Massoud
تکنولوژی در یادگیری زبان انگلیسی: استفاده از رویکردی متمرکز (یادگیری زبان مبتنی بر وب) بر تقویت مهارتهای یادگیری و خودکارآمدی زبان آموزان ایرانی
[
Vol.12,
Issue
4
- AutumnYear
2022]
Tajadini.Massoud
خودانگیزشی در ایران: بررسی تفاوتهای جنسیتی و محل سکونت در رویکرد جدیدآموزش زبان
[
Vol.12,
Issue
2
- SpringYear
2022]
Tajeddin.zia
EFL Textbooks, L2 Contacts, and Teacher Self-Efficacy: Impact on Learners’ Development of Oral Complexity, Accuracy, and Fluency
[
Vol.9,
Issue
2
- SpringYear
2019]
Tajvidi.Gholam-Reza
آموزش نیروی کار آینده: توسعه مهارت های نرم در برنامه های کارشناسی ترجمه در ایران
[
Vol.10,
Issue
3
- SummerYear
2020]
Talebi.Seyed Hassan
مسایل دانشجویان رشته مهندسی دانشگاه های آزاد استان مازنداران در درس انگلیسی برای اهداف ویژه
[
Vol.12,
Issue
3
- SummerYear
2022]
Talebinejad.Reza
ارزشیابی کتاب درسی براساس طبقه بندی اصلاح شده بلوم: کتاب درسی زبان انگلیسی چشم انداز 2 در کانون توجه
[
Vol.13,
Issue
1
- WinterYear
2023]
Talebinejad.Reza
Effect of Multiple Intelligence-based Activities on Iranian EFL Learners’ Vocabulary Performance
[
Vol.14,
Issue
3
- SummerYear
2024]
Talebinejad.Reza
مقایسه آثار استراتژیهای پشتیبانی مختلف برمهارت نوشتاری زبان آموزان ایرانی سطح متوسط زبان انگلیسی
[
Vol.13,
Issue
2
- SpringYear
2023]
Talebinezhad.Reza
ترجمه زبان درکلاس های درس هوانوردی : دیدگاه معلمان ESP
[
Vol.13,
Issue
1
- WinterYear
2023]
Talebzadeh.Hossein
Manipulation As an Ideological Tool in the Persian Translations of Ervand Abrahamian’s The Coup: A Multimodal CDA Approach
[
Vol.9,
Issue
1
- WinterYear
2019]
Taleghani.Marziyeh
The Correlation of Machine Translation Evaluation Metrics with Human Judgement on Persian Language
[
Vol.9,
Issue
3
- SummerYear
2019]
Tasnimi.Mahshad
موارد خاص فرهنگی در ترجمه انگلیسی به فارسی Inferno: طبق طبقه بندی Vinay و Darbelnet
[
Vol.12,
Issue
1
- WinterYear
2022]
Tasnimi.Mahshad
مطالعه موارد خاص فرهنگ در "دوزخ" از انگلیسی به فارسی بر اساس طبقه بندی Vinay و Darbelnet
[
Vol.11,
Issue
5
- AutumnYear
2021]
Tavakoly.Motahar
On the Impact of Two Input-Oriented Techniques and Perceptual Learning Styles on Causative Construction Development: The Case of Iranian Learners of English
[
Vol.8,
Issue
3
- SummerYear
2018]
Tavassoli.Kobra
اعتبار سنجی پرسشنامه ارزیابی کارایی مدرس در آموزش زبان انگلیسی: بررسی تاثیر اموزش مودولار
[
Vol.12,
Issue
3
- SummerYear
2022]
Torabi.Bahareh
Critical Assessment of Poetic Imagery Translation in Nizami’s “Leili & Majnun” by James Atkinson
[
Vol.7,
Issue
3
- SummerYear
2017]