T

  • Taase.Yoones An investigation into the relationship between EFL teachers’ and students’ multiple intelligences and teaching styles [ Vol.5, Issue 1 - Winter Year 2015]
  • tabatabaei.omid تاثیر آزمون بسندگی زبان انگلیسی دانشگاه آزاد بر راهبردهای یادگیری زبان در بین دانشجویان ایرانی مقطع دکتری [ Vol.11, Issue 3 - Summer Year 2021]
  • tabatabaei.omid تاثیر فعالیتهای مبتنی بر هوش چندگانه بر پیشرفت مهارتهای گفتاری دانشجویان پسر و دختر زبان انگلیسی [ Vol.11, Issue 4 - Autumn Year 2021]
  • tabatabaei.omid آموزش مبتنی بر وب و استفاده ازتکنیک‌های گوگل برای بهبود توانایی نوشتن افراد ناشنوا و کم شنوا [ Vol.12, Issue 3 - Summer Year 2022]
  • tabatabaei.omid Effect of Multiple Intelligence-based Activities on Iranian EFL Learners’ Vocabulary Performance [ Vol.14, Issue 3 - Summer Year 2024]
  • tabatabaei.omid تأثیر استفاده از تکالیف تعاملی بر خود نظارتی، خود تنظیمی و تمایل به برقراری ارتباط با استفاده از ابزارهای ICT دانشجویان ایرانی زبان انگلیسی [ Vol.13, Issue 3 - Summer Year 2023]
  • Tabatabaei.Omid ارزشیابی کتاب درسی براساس طبقه بندی اصلاح شده بلوم: کتاب درسی زبان انگلیسی چشم انداز 2 در کانون توجه [ Vol.13, Issue 1 - Winter Year 2023]
  • Tabatabaei.Omid تأثیر متقابل ظرفیت حافظه کاری با آموزش راهبرد فراشناختی ضمنی و آشکار [ Vol.12, Issue 4 - Autumn Year 2022]
  • Tabatabaei.Omid Effect of Portfolio Assessment on Fostering Iranian EFL Students` Empowerment: University Entrance Exam in Focus [ Vol.14, Issue 1 - Winter Year 2024]
  • Tabatabaei.Omid جایگاه راهبردهای ارتباطی در کتاب های انگلیسی انگلیسی دبیرستان (سری ویژن) [ Vol.11, Issue 2 - Spring Year 2021]
  • Tabatabaei.Omid استفاده از مدل آموزشی STAD برای تقویت عمومی فراگیران: دستاورد و خلاقیت [ Vol.12, Issue 1 - Winter Year 2022]
  • Taghizadeh.Mahboubeh Contribution of Academic Vocabulary and Academic Self-Concept to Academic Listening Comprehension of Undergraduate Students of Engineering [ Vol.9, Issue 4 - Autumn Year 2019]
  • Tahan Shizari.Parisa اعتبار سنجی پرسشنامه ارزیابی کارایی مدرس در آموزش زبان انگلیسی: بررسی تاثیر اموزش مودولار [ Vol.12, Issue 3 - Summer Year 2022]
  • Taheri.maryam The Effect of Focused Written Corrective Feedback on High/Low Self-Regulated EFL Learners’ English Writing Ability [ Vol.9, Issue 4 - Autumn Year 2019]
  • taheri.soudabeh On the Evaluation of Lexical Profiles in the Iranian High School and University EFL Text Books [ Vol.1, Issue 2 - Spring Year 2010]
  • tahmasebi.monir تاثیر استفاده از روش آموزش مبتنی بر یادگیری گروهی بر مهارت خواندن و درک مطلب دانش آموزان دبیرستانی ایرانی [ Vol.12, Issue 1 - Winter Year 2022]
  • Tajadini.Massoud Reciprocal-Scaffolding Effects on EFL Learners' Oral Skills and Their Self-Efficacy [ Vol.14, Issue 3 - Summer Year 2024]
  • Tajadini.Massoud تکنولوژی در یادگیری زبان انگلیسی: استفاده از رویکردی متمرکز (یادگیری زبان مبتنی بر وب) بر تقویت مهارتهای یادگیری و خودکارآمدی زبان آموزان ایرانی [ Vol.12, Issue 4 - Autumn Year 2022]
  • Tajadini.Massoud خودانگیزشی در ایران: بررسی تفاوتهای جنسیتی و محل سکونت در رویکرد جدیدآموزش زبان [ Vol.12, Issue 2 - Spring Year 2022]
  • Tajeddin.zia EFL Textbooks, L2 Contacts, and Teacher Self-Efficacy: Impact on Learners’ Development of Oral Complexity, Accuracy, and Fluency [ Vol.9, Issue 2 - Spring Year 2019]
  • Tajvidi.Gholam-Reza آموزش نیروی کار آینده: توسعه مهارت های نرم در برنامه های کارشناسی ترجمه در ایران [ Vol.10, Issue 3 - Summer Year 2020]
  • Talebi.Seyed Hassan مسایل دانشجویان رشته مهندسی دانشگاه های آزاد استان مازنداران در درس انگلیسی برای اهداف ویژه [ Vol.12, Issue 3 - Summer Year 2022]
  • Talebinejad.Reza ارزشیابی کتاب درسی براساس طبقه بندی اصلاح شده بلوم: کتاب درسی زبان انگلیسی چشم انداز 2 در کانون توجه [ Vol.13, Issue 1 - Winter Year 2023]
  • Talebinejad.Reza Effect of Multiple Intelligence-based Activities on Iranian EFL Learners’ Vocabulary Performance [ Vol.14, Issue 3 - Summer Year 2024]
  • Talebinejad.Reza مقایسه آثار استراتژیهای پشتیبانی مختلف برمهارت نوشتاری زبان آموزان ایرانی سطح متوسط زبان انگلیسی [ Vol.13, Issue 2 - Spring Year 2023]
  • Talebinezhad.Reza ترجمه زبان درکلاس های درس هوانوردی : دیدگاه معلمان ESP [ Vol.13, Issue 1 - Winter Year 2023]
  • Talebzadeh.Hossein Manipulation As an Ideological Tool in the Persian Translations of Ervand Abrahamian’s The Coup: A Multimodal CDA Approach [ Vol.9, Issue 1 - Winter Year 2019]
  • Taleghani.Marziyeh The Correlation of Machine Translation Evaluation Metrics with Human Judgement on Persian Language [ Vol.9, Issue 3 - Summer Year 2019]
  • Tasnimi.Mahshad موارد خاص فرهنگی در ترجمه انگلیسی به فارسی Inferno: طبق طبقه بندی Vinay و Darbelnet [ Vol.12, Issue 1 - Winter Year 2022]
  • Tasnimi.Mahshad مطالعه موارد خاص فرهنگ در "دوزخ" از انگلیسی به فارسی بر اساس طبقه بندی Vinay و Darbelnet [ Vol.11, Issue 5 - Autumn Year 2021]
  • Tavakoly.Motahar On the Impact of Two Input-Oriented Techniques and Perceptual Learning Styles on Causative Construction Development: The Case of Iranian Learners of English [ Vol.8, Issue 3 - Summer Year 2018]
  • Tavassoli.Kobra اعتبار سنجی پرسشنامه ارزیابی کارایی مدرس در آموزش زبان انگلیسی: بررسی تاثیر اموزش مودولار [ Vol.12, Issue 3 - Summer Year 2022]
  • Torabi.Bahareh Critical Assessment of Poetic Imagery Translation in Nizami’s “Leili & Majnun” by James Atkinson [ Vol.7, Issue 3 - Summer Year 2017]