R

  • Rahimi.Fariba تأثیر افزایش آگاهی از طریق ورود سیل آسا در مقابل افزایش واژگان بر روان خوانی زبان آموزان سطح متوسط ایرانی [ Vol.12, Issue 4 - Autumn Year 2022]
  • Rahimi.Fariba تأثیرانواع بازخورد بر اضطراب عملکرد گفتاری شرکت کنندگان ایرانی آیلتس [ Vol.12, Issue 2 - Spring Year 2022]
  • Rahimi.Saeed خودانگیزشی در ایران: بررسی تفاوتهای جنسیتی و محل سکونت در رویکرد جدیدآموزش زبان [ Vol.12, Issue 2 - Spring Year 2022]
  • Rahmanpanah.Hossein موردی از آموزش بازتابش گروهی: توسعه باور و عملکرد معلمان زبان انگلیسی ضمن خدمت ایرانی [ Vol.12, Issue 4 - Autumn Year 2022]
  • Ranjbar Mohammadi.Roya ارزیابی کیفیت ترجمه استعاره ها در رباعیات عمر خیام با استفاده از مدل هاوس: مطالعه ای در مورد ترجمه آشکار و پنهان [ Vol.12, Issue 2 - Spring Year 2022]
  • Rasoulian.فرعان طالعه ای بر مبنای ایجاد مدلهایی برای عوامل انگیزشی وغیر انگیزشی جهت یادگیری انگلیسی درمیان فراگیران زبان انگلیسی آذری و کرد بعنوان بک زبان خارجی [ Vol.12, Issue 3 - Summer Year 2022]
  • Razmjoo.Seyyed Ayatollah استفاده از انواع اسکفولد در کلاس های خواندن: موقعیت ها ی تجربی مختلف [ Vol.12, Issue 1 - Winter Year 2022]
  • Rezaei.Vali ابزارنحوی ساخت اطلاع در سه گونه گفتمانی زبان فارسی: سیاسی، علمی و محاوره ای [ Vol.12, Issue 3 - Summer Year 2022]
  • Rezaeian Delouei.Mohammad Reza ارزیابی کیفیت عملکرد گوگل ترنسلیت در ترجمۀ متون روزنامه‌ای انگلیسی و فارسی بر پایۀ مدل MQM-DQF [ Vol.12, Issue 4 - Autumn Year 2022]
  • Rezai.Mohammad Javad ارائه بازخورد مبتنی بر رایانه از طریق Grammarly® در کلاس‌های رایتینگ [ Vol.12, Issue 2 - Spring Year 2022]
  • Rostami Abu Saidi.Ali Asghar استراتژی های آموزش ترکیبی در راستای خودتنظیمی دانش آموزان در مهارت نوشتاری [ Vol.12, Issue 2 - Spring Year 2022]