Rahimi.Fariba
تأثیر افزایش آگاهی از طریق ورود سیل آسا در مقابل افزایش واژگان بر روان خوانی زبان آموزان سطح متوسط ایرانی
[
Vol.12,
Issue
4
- AutumnYear
2022]
Rahimi.Fariba
تأثیرانواع بازخورد بر اضطراب عملکرد گفتاری شرکت کنندگان ایرانی آیلتس
[
Vol.12,
Issue
2
- SpringYear
2022]
Rahimi.Saeed
خودانگیزشی در ایران: بررسی تفاوتهای جنسیتی و محل سکونت در رویکرد جدیدآموزش زبان
[
Vol.12,
Issue
2
- SpringYear
2022]
Rahmanpanah.Hossein
موردی از آموزش بازتابش گروهی: توسعه باور و عملکرد معلمان زبان انگلیسی ضمن خدمت ایرانی
[
Vol.12,
Issue
4
- AutumnYear
2022]
Ranjbar Mohammadi.Roya
ارزیابی کیفیت ترجمه استعاره ها در رباعیات عمر خیام با استفاده از مدل هاوس: مطالعه ای در مورد ترجمه آشکار و پنهان
[
Vol.12,
Issue
2
- SpringYear
2022]
Rasoulian.فرعان
طالعه ای بر مبنای ایجاد مدلهایی برای عوامل انگیزشی وغیر انگیزشی جهت یادگیری انگلیسی درمیان فراگیران زبان انگلیسی آذری و کرد بعنوان بک زبان خارجی
[
Vol.12,
Issue
3
- SummerYear
2022]
Razmjoo.Seyyed Ayatollah
استفاده از انواع اسکفولد در کلاس های خواندن: موقعیت ها ی تجربی مختلف
[
Vol.12,
Issue
1
- WinterYear
2022]
Rezaei.Vali
ابزارنحوی ساخت اطلاع در سه گونه گفتمانی زبان فارسی: سیاسی، علمی و محاوره ای
[
Vol.12,
Issue
3
- SummerYear
2022]
Rezaeian Delouei.Mohammad Reza
ارزیابی کیفیت عملکرد گوگل ترنسلیت در ترجمۀ متون روزنامهای انگلیسی و فارسی بر پایۀ مدل MQM-DQF
[
Vol.12,
Issue
4
- AutumnYear
2022]
Rezai.Mohammad Javad
ارائه بازخورد مبتنی بر رایانه از طریق Grammarly® در کلاسهای رایتینگ
[
Vol.12,
Issue
2
- SpringYear
2022]
Rostami Abu Saidi.Ali Asghar
استراتژی های آموزش ترکیبی در راستای خودتنظیمی دانش آموزان در مهارت نوشتاری
[
Vol.12,
Issue
2
- SpringYear
2022]