Karami.Neda
The Effectiveness of Reflective Learning through Semi-structured Reflection Writing in Reading Performance and Metacognitive Awareness of Iranian EFL Learners
[
Vol.12,
Issue
1
- WinterYear
2022]
Kargar.Aliasghar
تاثیر دانش منظور شناسی بر ترجمه لطیفه در کلاس ترجمه زبان انگلیسی
[
Vol.12,
Issue
3
- SummerYear
2022]
Khatib.Mohammad
ساختار شناختی مدرسین با سابقه و تازه کار از مفهوم توجه در آموزش زبان انگلیسی
[
Vol.12,
Issue
1
- WinterYear
2022]
Khayatan.parinaz
تولید عبارات موصولی توسط فراگیران زبان ایرانی: تاکید براثر آغازین جمله
[
Vol.12,
Issue
1
- WinterYear
2022]
Kheiri.Saeed
استراتژی های آموزش ترکیبی در راستای خودتنظیمی دانش آموزان در مهارت نوشتاری
[
Vol.12,
Issue
2
- SpringYear
2022]
Kuhi.davud
مقایسه آموزش تعمقی و تحول آفرین در عملکرد شفاهی زبان آموزان زبان خارجی: تحقیقی مبتنی بر روش مختلط
[
Vol.12,
Issue
2
- SpringYear
2022]