K

  • Kargar.Aliasghar تاثیر دانش منظور شناسی بر ترجمه لطیفه در کلاس ترجمه زبان انگلیسی [ Vol.12, Issue 3 - Summer Year 2022]
  • Khatib.Mohammad ساختار شناختی مدرسین با سابقه و تازه کار از مفهوم توجه در آموزش زبان انگلیسی [ Vol.12, Issue 1 - Winter Year 2022]
  • Khayatan.parinaz تولید عبارات موصولی توسط فراگیران زبان ایرانی: تاکید براثر آغازین جمله [ Vol.12, Issue 1 - Winter Year 2022]
  • Kheiri.Saeed استراتژی های آموزش ترکیبی در راستای خودتنظیمی دانش آموزان در مهارت نوشتاری [ Vol.12, Issue 2 - Spring Year 2022]
  • Kuhi.davud مقایسه آموزش تعمقی و تحول آفرین در عملکرد شفاهی زبان آموزان زبان خارجی: تحقیقی مبتنی بر روش مختلط [ Vol.12, Issue 2 - Spring Year 2022]