Karimi.Mohadese
تحلیل برداشت مترجمان ایرانی از تحقیقات با تمرکز به سطح تحصیلات
[
Vol.13,
Issue
2
- SpringYear
2023]
Karimi.vahdat
استفاده ازآموزش چند رسانه ای در دوره های زبان انگلیسی: انگیزه فراگیران و عملکرد تحصیلی
[
Vol.13,
Issue
3
- SummerYear
2023]
Ketabi.Saeed
مقایسه آثار استراتژیهای پشتیبانی مختلف برمهارت نوشتاری زبان آموزان ایرانی سطح متوسط زبان انگلیسی
[
Vol.13,
Issue
2
- SpringYear
2023]
Khezrab.Tahereh
EFL Students’ Perceptions of Discussion-based Activities by Using Mobile Phone Technology
[
Vol.13,
Issue
4
- AutumnYear
2023]
khodabakhshzadeh.hossein
ارزیابی پویا و توسعه حرفه ای مستمر: مقیاسی متفاوت برای اندازه گیری CPD معلمان زبان انگلیسی
[
Vol.13,
Issue
3
- SummerYear
2023]
khodareza.Mohammad Reza
تاثیر بازخورد اصلاحی بر توانایی صحبت کردن به انگلیسی در زبان آموزان ایرانی درونگرا و برونگرا
[
Vol.13,
Issue
1
- WinterYear
2023]
khodareza.Mohammad Reza
شکل گیری هویت معلمان زبان انگلیسی در ایراان: مطالعه موردی
[
Vol.13,
Issue
3
- SummerYear
2023]
Khoshbakht.Tayyebeh
اثربخشی آموزش مداخله شناختی بر عملکرد خواندن دانش آموزان دبستانی نارساخوان
[
Vol.13,
Issue
4
- AutumnYear
2023]