Abbasian.Gholamreza
آموزش کلاسی معکوس و درسکار محور در جهت تقویت گفتاری زبان آموزان زبان خارجه: از دیدگاه زبان آموزان ایرانی
[
Vol.12,
Issue
1
- WinterYear
2022]
Abbasian.Gholam-reza
ارزیابی پویای رایانه-محور عملکرد نگارشی زبان آموزان انگلیسی به عنوان زبان خارجی: شواهدی از حیطه های شناختی و عاطفی
[
Vol.12,
Issue
3
- SummerYear
2022]
Abooee.Fateme
پست مدرنیزم و ترجمه: بررسی ترجمه داستان های پست مدرنیزم
[
Vol.12,
Issue
2
- SpringYear
2022]
Afraz.Shahram
طالعه ای بر مبنای ایجاد مدلهایی برای عوامل انگیزشی وغیر انگیزشی جهت یادگیری انگلیسی درمیان فراگیران زبان انگلیسی آذری و کرد بعنوان بک زبان خارجی
[
Vol.12,
Issue
3
- SummerYear
2022]
Afraz.Shahram
استفاده از انواع اسکفولد در کلاس های خواندن: موقعیت ها ی تجربی مختلف
[
Vol.12,
Issue
1
- WinterYear
2022]
Aghaei.Fatemeh
ابزارنحوی ساخت اطلاع در سه گونه گفتمانی زبان فارسی: سیاسی، علمی و محاوره ای
[
Vol.12,
Issue
3
- SummerYear
2022]
Ahmadi.Mehran
فرآیندهای واژه سازی به زبان انگلیسی و فارسی با تمرکز بر تبدیل
[
Vol.12,
Issue
4
- AutumnYear
2022]
Ahmadi.Saeed
پیش بینی کننده های درگیری شناختی زبان آموزان ایرانی بر اساس اهداف پیشرفت
[
Vol.12,
Issue
3
- SummerYear
2022]
Ahour.Touran
دانش ارتباطی بین فرهنگی، تماس بین فرهنگی و ویژگی های شخصیتی زبان آموزان: مدل معادلات ساختاری
[
Vol.12,
Issue
2
- SpringYear
2022]
Akbarpour.Leila
بررسی بازخورد صریح شفاهی و کتبی بر گرامر زبان آموزان
[
Vol.12,
Issue
1
- WinterYear
2022]
Ameri.Alireza
ارزیابی پویای رایانه-محور عملکرد نگارشی زبان آموزان انگلیسی به عنوان زبان خارجی: شواهدی از حیطه های شناختی و عاطفی
[
Vol.12,
Issue
3
- SummerYear
2022]
Asadi Piran.Noushin
استفاده از انواع اسکفولد در کلاس های خواندن: موقعیت ها ی تجربی مختلف
[
Vol.12,
Issue
1
- WinterYear
2022]
Asadollahfam.Hassan
مقایسه آموزش تعمقی و تحول آفرین در عملکرد شفاهی زبان آموزان زبان خارجی: تحقیقی مبتنی بر روش مختلط
[
Vol.12,
Issue
2
- SpringYear
2022]
Ashrafganjoe.Mohsen
ارائه بازخورد مبتنی بر رایانه از طریق Grammarly® در کلاسهای رایتینگ
[
Vol.12,
Issue
2
- SpringYear
2022]
Assadollahfam.Hasssan
Investigating the Effects of Online and Traditional Modes of Corrective Feedback on the Iranian EFL Learners' Writing Quality
[
Vol.12,
Issue
4
- AutumnYear
2022]
Azadi.masoumeh
طراحی و اعتبارسنجی پرسشنامه هوش معنوی زبان آموزان با روش تلفیقی
[
Vol.12,
Issue
4
- AutumnYear
2022]
Azizmalayeri.Faramarz
تأثیر پیچیدگی شناختی تکالیف بر عملکرد نوشتاری فردی و مشارکتی زبان آموزان
[
Vol.12,
Issue
4
- AutumnYear
2022]
Azizmohammadi.Fatemeh
نشانه های آزادی در مجموعه داستان « مترجم دردها » و داستان کوتاه « این خانه مقدس » آثاری از جومپا لاهیری
[
Vol.12,
Issue
3
- SummerYear
2022]