A

  • Abbasian.Gholamreza آموزش کلاسی معکوس و درسکار محور در جهت تقویت گفتاری زبان آموزان زبان خارجه: از دیدگاه زبان آموزان ایرانی [ Vol.12, Issue 1 - Winter Year 2022]
  • Abbasian.Gholam-reza ارزیابی پویای رایانه-محور عملکرد نگارشی زبان آموزان انگلیسی به عنوان زبان خارجی: شواهدی از حیطه های شناختی و عاطفی [ Vol.12, Issue 3 - Summer Year 2022]
  • Abooee.Fateme پست مدرنیزم و ترجمه: بررسی ترجمه داستان های پست مدرنیزم [ Vol.12, Issue 2 - Spring Year 2022]
  • Afraz.Shahram طالعه ای بر مبنای ایجاد مدلهایی برای عوامل انگیزشی وغیر انگیزشی جهت یادگیری انگلیسی درمیان فراگیران زبان انگلیسی آذری و کرد بعنوان بک زبان خارجی [ Vol.12, Issue 3 - Summer Year 2022]
  • Afraz.Shahram استفاده از انواع اسکفولد در کلاس های خواندن: موقعیت ها ی تجربی مختلف [ Vol.12, Issue 1 - Winter Year 2022]
  • Aghaei.Fatemeh ابزارنحوی ساخت اطلاع در سه گونه گفتمانی زبان فارسی: سیاسی، علمی و محاوره ای [ Vol.12, Issue 3 - Summer Year 2022]
  • Ahmadi.Mehran فرآیندهای واژه سازی به زبان انگلیسی و فارسی با تمرکز بر تبدیل [ Vol.12, Issue 4 - Autumn Year 2022]
  • Ahmadi.Saeed پیش بینی کننده های درگیری شناختی زبان آموزان ایرانی بر اساس اهداف پیشرفت [ Vol.12, Issue 3 - Summer Year 2022]
  • Ahour.Touran دانش ارتباطی بین فرهنگی، تماس بین فرهنگی و ویژگی های شخصیتی زبان آموزان: مدل معادلات ساختاری [ Vol.12, Issue 2 - Spring Year 2022]
  • Akbarpour.Leila بررسی بازخورد صریح شفاهی و کتبی بر گرامر زبان آموزان [ Vol.12, Issue 1 - Winter Year 2022]
  • Ameri.Alireza ارزیابی پویای رایانه-محور عملکرد نگارشی زبان آموزان انگلیسی به عنوان زبان خارجی: شواهدی از حیطه های شناختی و عاطفی [ Vol.12, Issue 3 - Summer Year 2022]
  • Asadi Piran.Noushin استفاده از انواع اسکفولد در کلاس های خواندن: موقعیت ها ی تجربی مختلف [ Vol.12, Issue 1 - Winter Year 2022]
  • Asadollahfam.Hassan مقایسه آموزش تعمقی و تحول آفرین در عملکرد شفاهی زبان آموزان زبان خارجی: تحقیقی مبتنی بر روش مختلط [ Vol.12, Issue 2 - Spring Year 2022]
  • Ashrafganjoe.Mohsen ارائه بازخورد مبتنی بر رایانه از طریق Grammarly® در کلاس‌های رایتینگ [ Vol.12, Issue 2 - Spring Year 2022]
  • Assadollahfam.Hasssan Investigating the Effects of Online and Traditional Modes of Corrective Feedback on the Iranian EFL Learners' Writing Quality [ Vol.12, Issue 4 - Autumn Year 2022]
  • Azadi.masoumeh طراحی و اعتبارسنجی پرسشنامه هوش معنوی زبان آموزان با روش تلفیقی [ Vol.12, Issue 4 - Autumn Year 2022]
  • Azizmalayeri.Faramarz تأثیر پیچیدگی شناختی تکالیف بر عملکرد نوشتاری فردی و مشارکتی زبان آموزان [ Vol.12, Issue 4 - Autumn Year 2022]
  • Azizmohammadi.Fatemeh نشانه های آزادی در مجموعه داستان « مترجم دردها » و داستان کوتاه « این خانه مقدس » آثاری از جومپا لاهیری [ Vol.12, Issue 3 - Summer Year 2022]