معرفي نشريه
علمی
- نوع اعتبار علمی (وزارت علوم تحقیقات فناوری)
- توالی انتشار فصلنامه
- رتبه در ISC ضریب تاثیر 0.309 (Q1)
- رتبه در نشریات دانشگاه آزاد اسلامی (A(84))
- رتبه در وزارت علوم (الف)
- زبان نشریه فارسی چکیده: (انگلیسی)
- نوع انتشار الکترونیکی
- نوع دسترسی رایگان
- دسته بندی موضوعی ندارد
- هزینه بررسی و انتشار دارد
- استراتژی داوری نشریه داوری بسته
تمامی مقالات ارسالی به دانشگاه آزاد اسلامی واحد اصفهان(خوراسگان) قبل از ورود به فرآیند داوری از طریق نرم افزار مشابهت یاب سمیم نور بررسی خواهند شد.
نویسنده گرامی
لطفا ترتیب اسامی و افیلیشن نویسندگان بر روی سامانه مجله ( نه فایل word مقاله) موقع ثبت نام به درستی وارد شود چرا که بعد از پذیرش نهایی، چاپ مقاله و ورود به پایگاه های اطلاعاتی به هیچ عنوان قابل تغییر و اصلاح نمی باشد. (حتی به صورت سفارشی)
ارتباط با دفتر مجله فقط با ایمیل زیر امکان پذیر می باشد
curr_journalkhuisf@yahoo.com
بر اساس رأی بیست و پنجمین جلسه مورخ 25/3/85 کمیسیون بررسی اعتبار نشریات علمی و مجوز شماره 88600/87 مورخ 18/4/85 سازمان مرکزی دانشگاه آزاد اسلامی، فصلنامه پژوهش در برنامهریزی درسی حایز شرایط دریافت درجه علمی ـ پژوهشی شناخته شد. دارای رتبه علمی ـ پژوهشی به شماره 72413/3111 مورخ 12/5/1390 کمیسیون نشریات علمی وزارت علوم تحقیقات و فناوری. این مجله با همکاری انجمن مطالعات برنامه درسی ایران منتشر میگردد. پایگاه استنادی جهان اسلام به آدرس www.ISC.gov.ir و پایگاه اطلاعات علمی جهاد دانشگاهی به آدرس www.SID.ir پذیرفته و نمایه میشود.
-
دسترسی آزاد مقاله
1 - تجارب زیسته دانشجویان فنی و مهندسی ایرانی مشغول به تحصیل در دانشگاههای استرالیا از فرآیند تدریس
بتول ترکی نیسانی نرگس کشتی آرای فرزاد شریفیانشماره 4 , دوره 20 , زمستان 1402 -
دسترسی آزاد مقاله
2 - طراحی و اعتباریابی برنامه درسی گردشگری پایدار در آموزش عالی
مهدیه السادات میررحیمی پروین صمدیشماره 4 , دوره 20 , زمستان 1402 -
دسترسی آزاد مقاله
3 - تجارب زیسته اساتید دانشگاه پیام نور از چالشهای ارزشیابی آنلاین در دوران همه گیری کرونا
پروین ذوالقدری مرجان کیانشماره 4 , دوره 20 , زمستان 1402 -
دسترسی آزاد مقاله
4 - اثربخشی آموزش حضوری و مجازی بسته جامع آموزش شهروندی بر رفتارهای سیاسی، مدنی و اجتماعی دانشجویان
الهام ایران نژاد علی مهداد محسن گل پرورشماره 4 , دوره 20 , زمستان 1402 -
دسترسی آزاد مقاله
5 - طراحی الگوی برنامه درسی مهارت¬آموزی در دوره اول متوسطه
نرگس رازانی محمد نوریان علی اصغر خلاقی مریم گلباباییشماره 4 , دوره 20 , زمستان 1402 -
دسترسی آزاد مقاله
6 - طراحی و اعتباربخشی الگوی برنامه درسی هنر آمیخته به طنز در دوره ابتدایی
امین شیخکانلوی میلان شهرام رنجدوست بهبود یاری قلیشماره 4 , دوره 20 , زمستان 1402 -
دسترسی آزاد مقاله
7 - تحلیلی بر میزان تناسب بین روش¬های تدریس علوم ¬تجربی آموزگاران دوره ابتدایی از منظر میزان توجه به دانش محتوایی – تربیتی(pck): پژوهش انتقادی
نوشین گشمردی سید محمد سیدکلانشماره 4 , دوره 20 , زمستان 1402 -
دسترسی آزاد مقاله
8 - ارایه مدل مدرسه کارآمد برای دوره ابتدایی آموزش و پرورش دولتی ایران
مرضیه آقاخانی بدری شاه طالبی محمدعلی نادیشماره 4 , دوره 20 , زمستان 1402 -
دسترسی آزاد مقاله
9 - بررسی ترجیحات والدین و مربیان پیش از دبستان در خصوص برنامه درسی این دوره
سیروس اسدیان فریبا رحیمیشماره 4 , دوره 20 , زمستان 1402 -
دسترسی آزاد مقاله
10 - شناسایی موانع بازدارنده اجرای برنامه درسي سازگارانه در دوره ابتدایی
رضا جعفری هرندیشماره 4 , دوره 20 , زمستان 1402
-
دسترسی آزاد مقاله
1 - تحلیلی بر میزان تناسب بین روش¬های تدریس علوم ¬تجربی آموزگاران دوره ابتدایی از منظر میزان توجه به دانش محتوایی – تربیتی(pck): پژوهش انتقادی
نوشین گشمردی سید محمد سیدکلانشماره 4 , دوره 20 , زمستان 1402 -
دسترسی آزاد مقاله
2 - کشف ابعاد تدریس مبحث ذرات زیراتمی درس شیمی، پایه دهم، براساس نظریه PCK، با روش دلفی
مهشید ترکمان اسدی مصطفی قادری محبوبه خسروی بهرام صالح صدق پور علیرضا کرمی گزافیشماره 2 , دوره 20 , تابستان 1402 -
دسترسی آزاد مقاله
3 - طراحی و اعتباریابی الگوی آموزش ریاضی مبتنی بر راهحلهای چندگانه جهت توسعه تفکر خلاق دانشآموزان دوره اول متوسطه
معصومه موذن زاده نعمت الله موسی پور صادق نصری مریم صفرنوادهشماره 2 , دوره 20 , تابستان 1402 -
دسترسی آزاد مقاله
4 - شناسایی ، اعتباریابی و مدل عوامل موثر بر چابکی یادگیری در یادگیری الکترونیکی در نظام آموزش و پرورش
مستانه سلیمی زهرا طالب عصمت مسعودی ندوشنشماره 2 , دوره 20 , تابستان 1402 -
دسترسی آزاد مقاله
5 - بررسی رابطه بین هوش معنوی، ذهنیت فلسفی و باورهای دینی دانشآموزان دختر دوره متوسطه شهر تهران
فاطمه دانشی لیسار علی اکبر خسروی بابادیشماره 57 , دوره 15 , تابستان 1397 -
دسترسی آزاد مقاله
6 - واکاوی و تبیین الگوهای برنامه درسی آموزش عالی در ایران
محمد جوادی پور سمیه رحیمی مریم بنی عامریان هستی فرخ پورشماره 3 , دوره 20 , پاییز 1402 -
دسترسی آزاد مقاله
7 - تحلیل و ارزیابی کتابهای (فارسی، نگارش فارسی و علوم تجربی) دوره ابتدایی ازنظر میزان توجه به آموزش مهارتهای ارتباطی و مقابلهای سازگارانه
ابوبکر کریمیشماره 2 , دوره 20 , تابستان 1402 -
دسترسی آزاد مقاله
8 - شناسایی راهکارهای اجرای رویکرد یادگیری مشارکتی بهمنظور پرورش مهارتهای رهبری دانش¬آموزان دوره ابتدایی از طریق فراترکیب و گروه کانونی
فهیمه انصاری زاده محمدرضا کرامتی سیف الله فضل الهی قمشیشماره 3 , دوره 20 , پاییز 1402 -
دسترسی آزاد مقاله
9 - تدوین برنامه آموزشی ریاضی مبتنی بر نظریه یادگیری زایشی برای دانشآموزان دوره متوسطه اول
زهرا علیزاده شهرام واحدی رحیم بدری گرگری داود طهماسب زاده شیخلارشماره 2 , دوره 20 , تابستان 1402 -
دسترسی آزاد مقاله
10 - تجربیات معلمان از جایگاه هنر و چالشهای آموزش آن در دوران آموزش مجازی
فاطمه محمدی تنورلویی بهبود یاری قلی موسی پیریشماره 2 , دوره 20 , تابستان 1402