مالکی.مجتبی
تاثیر خودکارآمدی کارآفرینی بر قصد کارآفرینی استراتژیک با نقش میانجی هنجارهای ذهنی، کنترل رفتاری ادراک شده و نگرش نسبت به کارآفرینی
[
دوره1,
شماره
2
- پاییزسال
1401]
متانی.مهرداد
بررسی عوامل موثر بر توسعه عملکرد روابط عمومی در سازمان تامین اجتماعی با رویکرد مدیریت استراتژیک
[
دوره3,
شماره
1
- بهارسال
1403]
محمدزاده اماموردیخان.زهرا
اهمیت نگرانی درباره حریم خصوصی در بازاریابی اجازه ای
[
دوره2,
شماره
1
- بهارسال
1402]
محمدی نژاد.حامد
رابطه بین بازارگرایی و نوآوری با توجه به نقش میانجی گری گرایش به کارآفرینی
[
دوره2,
شماره
2
- تابستانسال
1402]
محمودزاده واشان.مهدی
طراحی مدل توسعه نگرش به برند ایرانی در صنعت لوازم خانگی با تاکید بر ارزش های ملی و باورهای دینی
[
دوره3,
شماره
2
- تابستانسال
1403]
محمودزاده.مهدی
اثربخشی اصول دیداری گشتالت بر مؤلفههای ادراک مصرفکننده در بازاریابی دیجیتال
[
دوره2,
شماره
4
- زمستانسال
1402]
محمودزاده.مهدی
ارائه مدل جذب مشتریان در بازاریابی دیجیتال مبتنی بر محرکهای دیداری رویکرد داده بنیاد کلاسیک
[
دوره1,
شماره
3
- زمستانسال
1401]
مختارپور.مهرداد
الگوی بازاریابی سبز مبتنی بر توسعه پایدار: رویکرد نظریه داده بنیاد
[
دوره3,
شماره
2
- تابستانسال
1403]
مختاری کرچگانی.مسعود
اعتبارسنجی بازاریابی اجتماعی محصولات فرهنگی مبتنی بر مدیریت ریسک (مورد مطالعه: معاونت فرهنگی شهرداری اصفهان)
[
دوره2,
شماره
4
- زمستانسال
1402]
مدبری.ایمان
واکاوی رابطه مسئولیت اجتماعی شرکت با تصویر شرکت و با نقش میانجیگری کیفیت خدمات بیمهای شرکت دانا
[
دوره2,
شماره
4
- زمستانسال
1402]
مرزی علمداری.جبرئیل
ارایه مدل تاثیر فرهنگ نوآوری و نوآوری در بازاریابی و محصول بر عملکرد بازار در شرکتهای تولیدی قطعات خودرو تبریز
[
دوره2,
شماره
3
- پاییزسال
1402]
مرزی علمداری.جبرئیل
بررسی تاثیر رفتار کارآفرینانه بر کارآفرینی درون سازمانی در شرکت تکدانه مرند
[
دوره3,
شماره
1
- بهارسال
1403]
مشایخ.محمد رضا
طراحی و تبیین الگوی سیاست گذاری برای انطباق با شرایط نامطمئن محیطی در صنعت لوازم خانگی
[
دوره3,
شماره
2
- تابستانسال
1403]
معروفی.فخرالدین
طراحی مدل سرمایه اجتماعی و ارزیابی آن در حوزه بازاریابی بانکهای ملی و ملت
[
دوره1,
شماره
1
- تابستانسال
1401]
معصومی.الهه
رابطه بین حمایت نرمافزاری از توانائیهای شرکت ﺑﺎ عملکرد شرکت ﺑﺎ ﺗﻮﺟﻪ ﺑﻪ ﻧﻘﺶ ﻣﯿﺎﻧﺠﯽ ﺍﺭزﺵ ﻭ ﺍﺳﺘﺮﺍﺗﮋی ﮐﺴﺐﻭﮐﺎﺭ
[
دوره2,
شماره
2
- تابستانسال
1402]
مقدس شرق.عمار
بررسی تأثیر شبکه های اجتماعی در قصد خرید مصرف کنندگان در میان کاربران شبکه های اجتماعی
[
دوره1,
شماره
1
- تابستانسال
1401]
مقدم.امیر
تأثیر مدیریت تجربه مشتری بر تبلیغات دهان به دهان با نقش میانجی مدیریت ارتباط با مشتری در باشگاههای پرورشاندام مشهد
[
دوره2,
شماره
2
- تابستانسال
1402]
منتظری.زینب
رابطه بین تصویر ذهنی فروشگاه و کیفیت خدمات، ارزش درک شده و قصد خرید مشتریان
[
دوره1,
شماره
3
- زمستانسال
1401]
مولادوست.کیومرث
شناسایی و رتبهبندی عوامل مؤثر بر چابکی زنجیره تأمین
[
دوره3,
شماره
1
- بهارسال
1403]
مهرارا.اسدالله
ارائه مدل حکمرانی دیجیتال در صنعت بانکداری ایران
[
دوره3,
شماره
2
- تابستانسال
1403]
مهران.الناز
تاثیر عوامل درون سازمانی بر عملکرد فروش با نقش انتقال ایده، خلاقیت، نوآوری و خودکارآمدی نیروی فروش
[
دوره1,
شماره
2
- پاییزسال
1401]
مهری. کاظم
فراتحلیل رابطه ارزش ویژه برند بر وفاداری ورزشکاران ایرانی
[
دوره3,
شماره
1
- بهارسال
1403]
میثاقی.حسن
طراحی و تبیین بازاریابی هوشمند مبتنی بر اینترنت اشیا در صنعت بانکداری با استفاده از روش نقشه شناختی
[
دوره2,
شماره
3
- پاییزسال
1402]
میر.علی
طراحی مدل سرمایه اجتماعی و ارزیابی آن در حوزه بازاریابی بانکهای ملی و ملت
[
دوره1,
شماره
1
- تابستانسال
1401]
میرابی.وحیدرضا
تبیین عوامل موثر بر رضایت شرکتهای کوچک و متوسط از خدمات بانکداری الکترونیکی از منظر کارافرینی
[
دوره2,
شماره
3
- پاییزسال
1402]
میرزایی.وحید
واکاوی رابطه مسئولیت اجتماعی شرکت با تصویر شرکت و با نقش میانجیگری کیفیت خدمات بیمهای شرکت دانا
[
دوره2,
شماره
4
- زمستانسال
1402]