م

  • محمدزاده اماموردیخان.زهرا اهمیت نگرانی درباره حریم خصوصی در بازاریابی اجازه ای [ دوره2, شماره 1 - بهار سال 1402]
  • محمدی نژاد.حامد رابطه بین بازارگرایی و نوآوری با توجه به نقش میانجی گری گرایش به کارآفرینی [ دوره2, شماره 2 - تابستان سال 1402]
  • محمودزاده.مهدی اثربخشی اصول دیداری گشتالت بر مؤلفه‌های ادراک مصرف‌کننده در بازاریابی دیجیتال [ دوره2, شماره 4 - زمستان سال 1402]
  • مختاری کرچگانی.مسعود اعتبارسنجی بازاریابی اجتماعی محصولات فرهنگی مبتنی بر مدیریت ریسک (مورد مطالعه: معاونت فرهنگی شهرداری اصفهان) [ دوره2, شماره 4 - زمستان سال 1402]
  • مدبری.ایمان واکاوی رابطه مسئولیت اجتماعی شرکت با تصویر شرکت و با نقش میانجی‌گری کیفیت خدمات بیمه‌ای شرکت دانا [ دوره2, شماره 4 - زمستان سال 1402]
  • مرزی علمداری.جبرئیل ارایه مدل تاثیر فرهنگ نوآوری و نوآوری در بازاریابی و محصول بر عملکرد بازار در شرکتهای تولیدی قطعات خودرو تبریز [ دوره2, شماره 3 - پاییز سال 1402]
  • معصومی.الهه رابطه بین حمایت نرم‌افزاری از توانائی‌های شرکت ﺑﺎ عملکرد شرکت ﺑﺎ ﺗﻮﺟﻪ ﺑﻪ ﻧﻘﺶ ﻣﯿﺎﻧﺠﯽ ﺍﺭزﺵ ﻭ ﺍﺳﺘﺮﺍﺗﮋی ﮐﺴﺐﻭﮐﺎﺭ [ دوره2, شماره 2 - تابستان سال 1402]
  • مقدم.امیر تأثیر مدیریت تجربه مشتری بر تبلیغات دهان به دهان با نقش میانجی مدیریت ارتباط با مشتری در باشگاه‌های پرورش‌اندام مشهد [ دوره2, شماره 2 - تابستان سال 1402]
  • میثاقی.حسن طراحی و تبیین بازاریابی هوشمند مبتنی بر اینترنت اشیا در صنعت بانکداری با استفاده از روش نقشه شناختی [ دوره2, شماره 3 - پاییز سال 1402]
  • میرابی.وحیدرضا تبیین عوامل موثر بر رضایت شرکت‌های کوچک و متوسط از خدمات بانکداری الکترونیکی از منظر کارافرینی [ دوره2, شماره 3 - پاییز سال 1402]
  • میرزایی.وحید واکاوی رابطه مسئولیت اجتماعی شرکت با تصویر شرکت و با نقش میانجی‌گری کیفیت خدمات بیمه‌ای شرکت دانا [ دوره2, شماره 4 - زمستان سال 1402]