م

  • متانی.مهرداد بررسی عوامل موثر بر توسعه عملکرد روابط عمومی در سازمان تامین اجتماعی با رویکرد مدیریت استراتژیک [ دوره3, شماره 1 - بهار سال 1403]
  • محمودزاده واشان.مهدی طراحی مدل توسعه نگرش به برند ایرانی در صنعت لوازم خانگی با تاکید بر ارزش های ملی و باورهای دینی [ دوره3, شماره 2 - تابستان سال 1403]
  • مختارپور.مهرداد الگوی بازاریابی سبز مبتنی بر توسعه پایدار: رویکرد نظریه داده بنیاد [ دوره3, شماره 2 - تابستان سال 1403]
  • مرزی علمداری.جبرئیل بررسی تاثیر رفتار کارآفرینانه بر کارآفرینی درون سازمانی در شرکت تکدانه مرند [ دوره3, شماره 1 - بهار سال 1403]
  • مشایخ.محمد رضا طراحی و تبیین الگوی سیاست گذاری برای انطباق با شرایط نامطمئن محیطی در صنعت لوازم خانگی [ دوره3, شماره 2 - تابستان سال 1403]
  • مولادوست.کیومرث شناسایی و رتبه‌بندی عوامل مؤثر بر چابکی زنجیره تأمین [ دوره3, شماره 1 - بهار سال 1403]
  • مهرارا.اسدالله ارائه مدل حکمرانی دیجیتال در صنعت بانکداری ایران [ دوره3, شماره 2 - تابستان سال 1403]
  • مهری. کاظم فراتحلیل رابطه ارزش ویژه برند بر وفاداری ورزشکاران ایرانی [ دوره3, شماره 1 - بهار سال 1403]