ن

  • نجفی.محسن شناسایی و رتبه‌بندی عوامل مؤثر بر چابکی زنجیره تأمین [ دوره3, شماره 1 - بهار سال 1403]
  • نشاطی.زهرا بررسی تاثیر مدیریت ارتباط با مشتری بر حفظ مشتری بر اساس نقش میانجی کیفیت خدمات (مطالعه موردی: شرکت ترب) [ دوره3, شماره 3 - پاییز سال 1403]
  • نعامی.عبداله طراحی مدل تفسیری- ساختاری ابعاد کیفیت خدمات مشاوره مدیریت بازاریابی [ دوره3, شماره 2 - تابستان سال 1403]
  • نعمتی زاده. سینا ارائه مدل برندسازی احساسی در تصمیم خرید مصرف‌کننده با رویکرد بر بسته‌بندی سبز [ دوره3, شماره 3 - پاییز سال 1403]
  • نعمتی زاده.سینا شناسایی و ارزیابی مدل کمپین ارتباطی با تکیه بر تبلیغات [ دوره3, شماره 4 - زمستان سال 1403]
  • نعمتی زاده.نسیم شناسایی و ارزیابی مدل کمپین ارتباطی با تکیه بر تبلیغات [ دوره3, شماره 4 - زمستان سال 1403]
  • نعیمی نظام‌آباد.مهدی طراحی مدل مدیریت تجربه دیجیتال مشتریان در صنعت بانکداری با رویکرد تئوری داده‌بنیاد [ دوره3, شماره 4 - زمستان سال 1403]
  • نمامیان.فرشید ارائه الگوی راهبردی شخصیت برند: رهیافت فراترکیب [ دوره3, شماره 4 - زمستان سال 1403]