ن

  • ناروئی.بهمن اثربخشی اصول دیداری گشتالت بر مؤلفه‌های ادراک مصرف‌کننده در بازاریابی دیجیتال [ دوره2, شماره 4 - زمستان سال 1402]
  • ناروئی.بهمن ارائه مدل جذب مشتریان در بازاریابی دیجیتال مبتنی بر محرک‌های دیداری رویکرد داده بنیاد کلاسیک [ دوره1, شماره 3 - زمستان سال 1401]
  • نجفی.محسن شناسایی و رتبه‌بندی عوامل مؤثر بر چابکی زنجیره تأمین [ دوره3, شماره 1 - بهار سال 1403]
  • نصیری.مجید بررسی نقش میانجی تعهد و اعتماد مشتریان در رابطه بین ادراک از مسئولیت اجتماعی شرکت و نیات رفتاری مشتریان [ دوره2, شماره 1 - بهار سال 1402]
  • نظری.حبیبه بررسی رابطه بین مسئولیت اجتماعی و تصویر شرکت، تصویر برند و قصد خرید مشتری [ دوره1, شماره 2 - پاییز سال 1401]
  • نعیمی نظام آباد.مهدی مروری بر تحقیقات در مطالعه مصرف کننده اخلاقی (مقاله مروری) [ دوره2, شماره 1 - بهار سال 1402]
  • نعیمی نظام آباد.مهدی شناسایی الگوهای ذهنی مصرف‌کنندگان متعصب نسبت به برندهای تجملاتی [ دوره2, شماره 1 - بهار سال 1402]
  • نگهداری.علی اصغر تاثیر ابعاد مدل بازاریابی کارآفرینانه بر عملکرد صنعت هتلداری ایران در پسا کرونا [ دوره2, شماره 4 - زمستان سال 1402]
  • نمامیان.فرشید طراحی مدل سرمایه اجتماعی و ارزیابی آن در حوزه بازاریابی بانک‌های ملی و ملت [ دوره1, شماره 1 - تابستان سال 1401]
  • نوبخت رمضانی.زهرا رابطه بین بازارگرایی و نوآوری با توجه به نقش میانجی گری گرایش به کارآفرینی [ دوره2, شماره 2 - تابستان سال 1402]
  • نوراللهی سلامت.مهدی تأثیر تعداد ورودی‌ گردشگران و درآمد بر سلامت جسمانی و رفاه اجتماعی افراد محلی در شهرک تاریخی ماسوله [ دوره1, شماره 2 - پاییز سال 1401]