ناروئی.بهمن
اثربخشی اصول دیداری گشتالت بر مؤلفههای ادراک مصرفکننده در بازاریابی دیجیتال
[
دوره2,
شماره
4
- زمستانسال
1402]
ناروئی.بهمن
ارائه مدل جذب مشتریان در بازاریابی دیجیتال مبتنی بر محرکهای دیداری رویکرد داده بنیاد کلاسیک
[
دوره1,
شماره
3
- زمستانسال
1401]
نجفی.محسن
شناسایی و رتبهبندی عوامل مؤثر بر چابکی زنجیره تأمین
[
دوره3,
شماره
1
- بهارسال
1403]
نصیری.مجید
بررسی نقش میانجی تعهد و اعتماد مشتریان در رابطه بین ادراک از مسئولیت اجتماعی شرکت و نیات رفتاری مشتریان
[
دوره2,
شماره
1
- بهارسال
1402]
نظری.حبیبه
بررسی رابطه بین مسئولیت اجتماعی و تصویر شرکت، تصویر برند و قصد خرید مشتری
[
دوره1,
شماره
2
- پاییزسال
1401]
نعیمی نظام آباد.مهدی
مروری بر تحقیقات در مطالعه مصرف کننده اخلاقی (مقاله مروری)
[
دوره2,
شماره
1
- بهارسال
1402]
نعیمی نظام آباد.مهدی
شناسایی الگوهای ذهنی مصرفکنندگان متعصب نسبت به برندهای تجملاتی
[
دوره2,
شماره
1
- بهارسال
1402]
نگهداری.علی اصغر
تاثیر ابعاد مدل بازاریابی کارآفرینانه بر عملکرد صنعت هتلداری ایران در پسا کرونا
[
دوره2,
شماره
4
- زمستانسال
1402]
نمامیان.فرشید
طراحی مدل سرمایه اجتماعی و ارزیابی آن در حوزه بازاریابی بانکهای ملی و ملت
[
دوره1,
شماره
1
- تابستانسال
1401]
نوبخت رمضانی.زهرا
رابطه بین بازارگرایی و نوآوری با توجه به نقش میانجی گری گرایش به کارآفرینی
[
دوره2,
شماره
2
- تابستانسال
1402]
نوراللهی سلامت.مهدی
تأثیر تعداد ورودی گردشگران و درآمد بر سلامت جسمانی و رفاه اجتماعی افراد محلی در شهرک تاریخی ماسوله
[
دوره1,
شماره
2
- پاییزسال
1401]