پارت.پانته آ
تأثیر فرهنگ بر رفتار مصرفکننده برند لوکس از طریق نقش میانجی نگرش مصرفکننده (مطالعه موردی: برند اپل)
[
دوره1,
شماره
1
- تابستانسال
1401]
پقه.عبدالعزیز
شناسایی الگوهای ذهنی مصرفکنندگان متعصب نسبت به برندهای تجملاتی
[
دوره2,
شماره
1
- بهارسال
1402]
پناهی وانانی.ماندانا
ارائه چارچوب مفهومی نقش پایبندی اخلاقی فروشنده در رابطه فروشنده-مشتری در فروش کالاهای دست دوم
[
دوره4,
شماره
1
- بهارسال
1404]
پور قاسمی.شهرزاد
تأثیر استراتژیهای برندسازی سازمانی بر ارزش ویژه برند سازمانی و مبتنی بر کارکنان: نقش واسطه ای رهبری برندمحور
[
دوره2,
شماره
1
- بهارسال
1402]
پوراشرف.یاساناله
عوامل فردی و نگرش زیست محیطی مشتریان در خرید محصولات دوستدار محیط زیست
[
دوره1,
شماره
1
- تابستانسال
1401]
پورتیمور.علی اصغر
ارائه الگوی رابطه خصومت مشتریان با عناصرآمیخته بازاریابی در شرکت مدیران خودرو
[
دوره2,
شماره
3
- پاییزسال
1402]
پورنجف زاده اردکانی.محمدباقر
تاثیر سرمایه انسانی بر مزیت رقابتی با نقش میانجی قابلیت مدیریت برند و تعدیلگر پویایی بازار
[
دوره2,
شماره
2
- تابستانسال
1402]
پیش فنگ.تکتم
عوامل مؤثر بر وفاداری مشتری: بررسی نقش میانجی کیفیت مدیریت ارتباط با مشتری و تعدیلگر تصویر برند
[
دوره1,
شماره
3
- زمستانسال
1401]