پ

  • پاپی.عباس تدوین مدل باندلینگ محصولات کشاورزی [ دوره3, شماره 1 - بهار سال 1403]
  • پارت.پانته آ تأثیر فرهنگ بر رفتار مصرف‌کننده برند لوکس از طریق نقش میانجی نگرش مصرف‌کننده (مطالعه موردی: برند اپل) [ دوره1, شماره 1 - تابستان سال 1401]
  • پقه.عبدالعزیز شناسایی الگوهای ذهنی مصرف‌کنندگان متعصب نسبت به برندهای تجملاتی [ دوره2, شماره 1 - بهار سال 1402]
  • پور قاسمی.شهرزاد تأثیر استراتژی‌های برندسازی سازمانی بر ارزش ویژه برند سازمانی و مبتنی بر کارکنان: نقش واسطه ای رهبری برندمحور [ دوره2, شماره 1 - بهار سال 1402]
  • پوراشرف.یاسان‌اله عوامل فردی و نگرش زیست محیطی مشتریان در خرید محصولات دوستدار محیط زیست [ دوره1, شماره 1 - تابستان سال 1401]
  • پورتیمور.علی اصغر ارائه الگوی رابطه خصومت مشتریان با عناصرآمیخته بازاریابی در شرکت مدیران خودرو [ دوره2, شماره 3 - پاییز سال 1402]
  • پورنجف زاده اردکانی.محمدباقر تاثیر سرمایه انسانی بر مزیت رقابتی با نقش میانجی قابلیت مدیریت برند و تعدیلگر پویایی بازار [ دوره2, شماره 2 - تابستان سال 1402]
  • پیش فنگ.تکتم عوامل مؤثر بر وفاداری مشتری: بررسی نقش میانجی کیفیت مدیریت ارتباط با مشتری و تعدیلگر تصویر برند [ دوره1, شماره 3 - زمستان سال 1401]