یزدانی.حمیدرضا
رتبهبندی و تعیین اهمیت پیشایندهای رفتار خرید مصرفکننده در صنعت نوشیدنی
[
دوره4,
شماره
1
- بهارسال
1404]
یگانگی.سید کامران
بررسی تاثیر مدیریت ارتباط با مشتری بر حفظ مشتری بر اساس نقش میانجی کیفیت خدمات (مطالعه موردی: شرکت ترب)
[
دوره3,
شماره
3
- پاییزسال
1403]
یوسفی.همایون
تعیین وضعیت استارت آپ های خدماتی مجازی ایران از نظر مولفه های مدل بازاریابی بین الملل استارت آپ های خدماتی مجازی ایران
[
دوره3,
شماره
3
- پاییزسال
1403]