ی

  • یزدانی.حمیدرضا رتبه‌بندی و تعیین اهمیت پیشایندهای رفتار خرید مصرف‌کننده در صنعت نوشیدنی [ دوره4, شماره 1 - بهار سال 1404]
  • یگانگی.سید کامران بررسی تاثیر مدیریت ارتباط با مشتری بر حفظ مشتری بر اساس نقش میانجی کیفیت خدمات (مطالعه موردی: شرکت ترب) [ دوره3, شماره 3 - پاییز سال 1403]
  • یوسفی.همایون تعیین وضعیت استارت آپ های خدماتی مجازی ایران از نظر مولفه های مدل بازاریابی بین الملل استارت آپ های خدماتی مجازی ایران [ دوره3, شماره 3 - پاییز سال 1403]