س

  • سعیدی.پرویز رابطه استراتژی تعاملی و نیازسنجی مشتریان با ریسک اعتباری در بانکداری شرکتی [ دوره2, شماره 2 - تابستان سال 1402]
  • سعیدی.پرویز بررسی مدیریت ارتباط با مشتری الکترونیک در رفتارهای بازاریابی با توجه به نقش میانجی مسئولیت اجتماعی در شرکت گاز گلستان [ دوره1, شماره 3 - زمستان سال 1401]
  • سعیدی.پرویز استراتژی‌های توانمندسازی مالی در شرکت‌های کوچک و متوسط با رویکرد دلفی فازی [ دوره2, شماره 3 - پاییز سال 1402]
  • سعیدی.پرویز شناسایی و تحلیل عوامل مؤثر بر نوسازی استراتژیک کارآفرینانه در معاونت حمل و نقل شهرداری تهران [ دوره2, شماره 4 - زمستان سال 1402]
  • سعیدی.پرویز اولویت‌بندی ابعاد و مؤلفه‌های کا‌رآفرینی‌اخلاقی از منظر ارزش‌های اسلامی با استفاده از روش فرآیند تحلیل شبکه‌ای [ دوره3, شماره 1 - بهار سال 1403]
  • سکینی.زهرا نقش کیفیت خدمات و ارزش درک شده در قصد خرید مجدد و رضایت مشتری در کسب و کارهای اینترنتی [ دوره2, شماره 2 - تابستان سال 1402]
  • سمیعی.روح اله بررسی مدیریت ارتباط با مشتری الکترونیک در رفتارهای بازاریابی با توجه به نقش میانجی مسئولیت اجتماعی در شرکت گاز گلستان [ دوره1, شماره 3 - زمستان سال 1401]
  • سمیعی.روح اله شناسایی و تحلیل عوامل مؤثر بر نوسازی استراتژیک کارآفرینانه در معاونت حمل و نقل شهرداری تهران [ دوره2, شماره 4 - زمستان سال 1402]
  • سیاری.مریم نقش جذابیت نام تجاری در پذیرش نام تجاری از طرف مشتری (مطالعه موردی در شعب فروش برند نساجی بروجرد) [ دوره1, شماره 2 - پاییز سال 1401]