سعیدی.پرویز
بررسی مدیریت ارتباط با مشتری الکترونیک در رفتارهای بازاریابی با توجه به نقش میانجی مسئولیت اجتماعی در شرکت گاز گلستان
[
دوره1,
شماره
3
- زمستانسال
1401]
سعیدی.پرویز
استراتژیهای توانمندسازی مالی در شرکتهای کوچک و متوسط با رویکرد دلفی فازی
[
دوره2,
شماره
3
- پاییزسال
1402]
سعیدی.پرویز
رابطه استراتژی تعاملی و نیازسنجی مشتریان با ریسک اعتباری در بانکداری شرکتی
[
دوره2,
شماره
2
- تابستانسال
1402]
سعیدی.پرویز
شناسایی و تحلیل عوامل مؤثر بر نوسازی استراتژیک کارآفرینانه در معاونت حمل و نقل شهرداری تهران
[
دوره2,
شماره
4
- زمستانسال
1402]
سعیدی.پرویز
اولویتبندی ابعاد و مؤلفههای کارآفرینیاخلاقی از منظر ارزشهای اسلامی با استفاده از روش فرآیند تحلیل شبکهای
[
دوره3,
شماره
1
- بهارسال
1403]
سکینی.زهرا
نقش کیفیت خدمات و ارزش درک شده در قصد خرید مجدد و رضایت مشتری در کسب و کارهای اینترنتی
[
دوره2,
شماره
2
- تابستانسال
1402]
سمیعی.روح اله
بررسی مدیریت ارتباط با مشتری الکترونیک در رفتارهای بازاریابی با توجه به نقش میانجی مسئولیت اجتماعی در شرکت گاز گلستان
[
دوره1,
شماره
3
- زمستانسال
1401]
سمیعی.روح اله
شناسایی و تحلیل عوامل مؤثر بر نوسازی استراتژیک کارآفرینانه در معاونت حمل و نقل شهرداری تهران
[
دوره2,
شماره
4
- زمستانسال
1402]
سمیعی.روح اله
الگوی فضای کالبدی تجاری و کارآفرینی برای واحدهای دانشگاه آزاد اسلامی
[
دوره3,
شماره
3
- پاییزسال
1403]
سیاری.مریم
نقش جذابیت نام تجاری در پذیرش نام تجاری از طرف مشتری (مطالعه موردی در شعب فروش برند نساجی بروجرد)
[
دوره1,
شماره
2
- پاییزسال
1401]