س

  • سعیدی.پرویز استراتژی‌های توانمندسازی مالی در شرکت‌های کوچک و متوسط با رویکرد دلفی فازی [ دوره2, شماره 3 - پاییز سال 1402]
  • سعیدی.پرویز شناسایی و تحلیل عوامل مؤثر بر نوسازی استراتژیک کارآفرینانه در معاونت حمل و نقل شهرداری تهران [ دوره2, شماره 4 - زمستان سال 1402]
  • سعیدی.پرویز اولویت‌بندی ابعاد و مؤلفه‌های کا‌رآفرینی‌اخلاقی از منظر ارزش‌های اسلامی با استفاده از روش فرآیند تحلیل شبکه‌ای [ دوره3, شماره 1 - بهار سال 1403]
  • سعیدی.پرویز بررسی مدیریت ارتباط با مشتری الکترونیک در رفتارهای بازاریابی با توجه به نقش میانجی مسئولیت اجتماعی در شرکت گاز گلستان [ دوره1, شماره 3 - زمستان سال 1401]
  • سعیدی.پرویز رابطه استراتژی تعاملی و نیازسنجی مشتریان با ریسک اعتباری در بانکداری شرکتی [ دوره2, شماره 2 - تابستان سال 1402]
  • سکینی.زهرا نقش کیفیت خدمات و ارزش درک شده در قصد خرید مجدد و رضایت مشتری در کسب و کارهای اینترنتی [ دوره2, شماره 2 - تابستان سال 1402]
  • سلاجقه.سنجر طراحی مدل هوش معنوی مدیران مبتنی بر بازاریابی حسی جهت تحقق حکمرانی پایدار (مورد مطالعه دانشگاه‌های علوم پزشکی قطب ۸ کشور) [ دوره4, شماره 1 - بهار سال 1404]
  • سلیم پور.یعقوب طراحی مدل تفسیری- ساختاری ابعاد کیفیت خدمات مشاوره مدیریت بازاریابی [ دوره3, شماره 2 - تابستان سال 1403]
  • سمیعی.روح اله بررسی مدیریت ارتباط با مشتری الکترونیک در رفتارهای بازاریابی با توجه به نقش میانجی مسئولیت اجتماعی در شرکت گاز گلستان [ دوره1, شماره 3 - زمستان سال 1401]
  • سمیعی.روح اله شناسایی و تحلیل عوامل مؤثر بر نوسازی استراتژیک کارآفرینانه در معاونت حمل و نقل شهرداری تهران [ دوره2, شماره 4 - زمستان سال 1402]
  • سمیعی.روح اله الگوی فضای کالبدی تجاری و کارآفرینی برای واحدهای دانشگاه آزاد اسلامی [ دوره3, شماره 3 - پاییز سال 1403]
  • سیاری.مریم نقش جذابیت نام تجاری در پذیرش نام تجاری از طرف مشتری (مطالعه موردی در شعب فروش برند نساجی بروجرد) [ دوره1, شماره 2 - پاییز سال 1401]
  • سیفی شجاعی.حمیده ارائه مدل پیش بینی رفتار خرید مصرف کنندگان محصولات چرمی با رویکرد NLP [ دوره3, شماره 4 - زمستان سال 1403]