کاوسى.ندا
درک محیط بازاریابی دیجیتال با KPI و تجزیه و تحلیل وب در محیط خدمات سلامت.
[
دوره1,
شماره
1
- تابستانسال
1401]
کرامتی.محمدعلی
ارائه مدل هم آفرینی در مواجهه با واقعیت افزوده، ریسک درک شده، اعتماد درک شده و قصد خرید مشتری
[
دوره1,
شماره
2
- پاییزسال
1401]
کرد.نظاره
بررسی مدیریت ارتباط با مشتری الکترونیک در رفتارهای بازاریابی با توجه به نقش میانجی مسئولیت اجتماعی در شرکت گاز گلستان
[
دوره1,
شماره
3
- زمستانسال
1401]
کریمی.فرزاد
ارزیابی و رتبه بندی مدل های کسب و کار متناسب بحران بر اساس تحلیل سلسله مراتبی فازی
[
دوره4,
شماره
1
- بهارسال
1404]
کریمیان.لیلا
طراحی مدل تفسیری- ساختاری ابعاد کیفیت خدمات مشاوره مدیریت بازاریابی
[
دوره3,
شماره
2
- تابستانسال
1403]
کوهی.حسن
تاثیر تحول دیجیتال بر عملکرد بانکهای بورسی ایران
[
دوره3,
شماره
4
- زمستانسال
1403]
کی لانی.علی
تاثیر تحول دیجیتال بر عملکرد بانکهای بورسی ایران
[
دوره3,
شماره
4
- زمستانسال
1403]
کیانی.رضا
رتبهبندی و تعیین اهمیت پیشایندهای رفتار خرید مصرفکننده در صنعت نوشیدنی
[
دوره4,
شماره
1
- بهارسال
1404]