ک

  • کاوسى.ندا درک محیط بازاریابی دیجیتال با KPI و تجزیه و تحلیل وب در محیط خدمات سلامت. [ دوره1, شماره 1 - تابستان سال 1401]
  • کرامتی.محمدعلی ارائه مدل هم آفرینی در مواجهه با واقعیت افزوده، ریسک درک شده، اعتماد درک شده و قصد خرید مشتری [ دوره1, شماره 2 - پاییز سال 1401]
  • کرد.نظاره بررسی مدیریت ارتباط با مشتری الکترونیک در رفتارهای بازاریابی با توجه به نقش میانجی مسئولیت اجتماعی در شرکت گاز گلستان [ دوره1, شماره 3 - زمستان سال 1401]
  • کریمی.فرزاد ارزیابی و رتبه بندی مدل های کسب و کار متناسب بحران بر اساس تحلیل سلسله مراتبی فازی [ دوره4, شماره 1 - بهار سال 1404]
  • کریمیان.لیلا طراحی مدل تفسیری- ساختاری ابعاد کیفیت خدمات مشاوره مدیریت بازاریابی [ دوره3, شماره 2 - تابستان سال 1403]
  • کوهی.حسن تاثیر تحول دیجیتال بر عملکرد بانک‌های بورسی ایران [ دوره3, شماره 4 - زمستان سال 1403]
  • کی لانی.علی تاثیر تحول دیجیتال بر عملکرد بانک‌های بورسی ایران [ دوره3, شماره 4 - زمستان سال 1403]
  • کیانی.رضا رتبه‌بندی و تعیین اهمیت پیشایندهای رفتار خرید مصرف‌کننده در صنعت نوشیدنی [ دوره4, شماره 1 - بهار سال 1404]