آ

  • آرمان.محمدحسین ارزیابی و رتبه بندی مدل های کسب و کار متناسب بحران بر اساس تحلیل سلسله مراتبی فازی [ دوره4, شماره 1 - بهار سال 1404]
  • آروین.رسول رابطه بین بازارگرایی و نوآوری با توجه به نقش میانجی گری گرایش به کارآفرینی [ دوره2, شماره 2 - تابستان سال 1402]
  • آزاد.ناصر طراحی مدل تفسیری- ساختاری ابعاد کیفیت خدمات مشاوره مدیریت بازاریابی [ دوره3, شماره 2 - تابستان سال 1403]
  • آزاد.ناصر طراحی مدل سبک زندگی اسلامی و خرده فرهنگ ها [ دوره4, شماره 1 - بهار سال 1404]
  • آزادی ریکنده.حمید ارائه مدل حکمرانی دیجیتال در صنعت بانکداری ایران [ دوره3, شماره 2 - تابستان سال 1403]
  • آزما.فریدون الگوی فضای کالبدی تجاری و کارآفرینی برای واحدهای دانشگاه آزاد اسلامی [ دوره3, شماره 3 - پاییز سال 1403]
  • آسایش.فرزاد بررسی تاثیر استقرار هوش تجاری و انعطاف پذیری بر موفقیت سازمان با نقش میانجی گری مدیریت ارتباط با مشتریان [ دوره1, شماره 1 - تابستان سال 1401]
  • آسایش.فرزاد واکاوی و تبیین نقش مدیریت دانش بر بهبود فروش محصولات دارویی با میانجی گری بازاریابی تجربی(مطالعه موردی: شرکت تولیددارو) [ دوره1, شماره 3 - زمستان سال 1401]
  • آسایش.فرزاد تاثیر عوامل درون سازمانی بر عملکرد فروش با نقش انتقال ایده، خلاقیت، نوآوری و خودکارآمدی نیروی فروش [ دوره1, شماره 2 - پاییز سال 1401]
  • آقاسی.سعید طراحی مدل ارتباطات دیجیتال بازاریابی در صنعت تله‌کام با رویکرد آمیخته اکتشافی [ دوره3, شماره 2 - تابستان سال 1403]
  • آقاسی.سعید اعتبارسنجی بازاریابی اجتماعی محصولات فرهنگی مبتنی بر مدیریت ریسک (مورد مطالعه: معاونت فرهنگی شهرداری اصفهان) [ دوره2, شماره 4 - زمستان سال 1402]
  • آقاسی.سعید شناسایی و اولویت بندی معیارهای بازاریابی محتوایی دیجیتال در صنعت مد [ دوره4, شماره 1 - بهار سال 1404]
  • آلبو نعیمی.ابراهیم طراحی بسته سیاستی بازاریابی در مناطق آزاد تجاری [ دوره4, شماره 1 - بهار سال 1404]
  • آندرواژ.لیلا ارائه مدل ظرفیتهای بازاریابی مبتنی بر مدیریت دانش و تاثیر آن بر عملکرد شرکت با رویکرد کارت امتیازی متوازن [ دوره1, شماره 2 - پاییز سال 1401]
  • آندرواژ.لیلا طراحی و اعتباریابی‌ مدل بازاریابی اجتماعی با نقش مسئولیت اجتماعی و نگرش مشتریان به برند با رویکرد آمیخته (مطالعه موردی: سازمان تامین اجتماعی کشور) [ دوره3, شماره 3 - پاییز سال 1403]
  • آندرواژ.لیلا نقش کیفیت خدمات و ارزش درک شده در قصد خرید مجدد و رضایت مشتری در کسب و کارهای اینترنتی [ دوره2, شماره 2 - تابستان سال 1402]