آرمان.محمدحسین
ارزیابی و رتبه بندی مدل های کسب و کار متناسب بحران بر اساس تحلیل سلسله مراتبی فازی
[
دوره4,
شماره
1
- بهارسال
1404]
آروین.رسول
رابطه بین بازارگرایی و نوآوری با توجه به نقش میانجی گری گرایش به کارآفرینی
[
دوره2,
شماره
2
- تابستانسال
1402]
آزاد.ناصر
طراحی مدل تفسیری- ساختاری ابعاد کیفیت خدمات مشاوره مدیریت بازاریابی
[
دوره3,
شماره
2
- تابستانسال
1403]
آزاد.ناصر
طراحی مدل سبک زندگی اسلامی و خرده فرهنگ ها
[
دوره4,
شماره
1
- بهارسال
1404]
آزادی ریکنده.حمید
ارائه مدل حکمرانی دیجیتال در صنعت بانکداری ایران
[
دوره3,
شماره
2
- تابستانسال
1403]
آزما.فریدون
الگوی فضای کالبدی تجاری و کارآفرینی برای واحدهای دانشگاه آزاد اسلامی
[
دوره3,
شماره
3
- پاییزسال
1403]
آسایش.فرزاد
بررسی تاثیر استقرار هوش تجاری و انعطاف پذیری بر موفقیت سازمان با نقش میانجی گری مدیریت ارتباط با مشتریان
[
دوره1,
شماره
1
- تابستانسال
1401]
آسایش.فرزاد
واکاوی و تبیین نقش مدیریت دانش بر بهبود فروش محصولات دارویی با میانجی گری بازاریابی تجربی(مطالعه موردی: شرکت تولیددارو)
[
دوره1,
شماره
3
- زمستانسال
1401]
آسایش.فرزاد
تاثیر عوامل درون سازمانی بر عملکرد فروش با نقش انتقال ایده، خلاقیت، نوآوری و خودکارآمدی نیروی فروش
[
دوره1,
شماره
2
- پاییزسال
1401]
آقاسی.سعید
طراحی مدل ارتباطات دیجیتال بازاریابی در صنعت تلهکام با رویکرد آمیخته اکتشافی
[
دوره3,
شماره
2
- تابستانسال
1403]
آقاسی.سعید
اعتبارسنجی بازاریابی اجتماعی محصولات فرهنگی مبتنی بر مدیریت ریسک (مورد مطالعه: معاونت فرهنگی شهرداری اصفهان)
[
دوره2,
شماره
4
- زمستانسال
1402]
آقاسی.سعید
شناسایی و اولویت بندی معیارهای بازاریابی محتوایی دیجیتال در صنعت مد
[
دوره4,
شماره
1
- بهارسال
1404]
آلبو نعیمی.ابراهیم
طراحی بسته سیاستی بازاریابی در مناطق آزاد تجاری
[
دوره4,
شماره
1
- بهارسال
1404]
آندرواژ.لیلا
ارائه مدل ظرفیتهای بازاریابی مبتنی بر مدیریت دانش و تاثیر آن بر عملکرد شرکت با رویکرد کارت امتیازی متوازن
[
دوره1,
شماره
2
- پاییزسال
1401]
آندرواژ.لیلا
طراحی و اعتباریابی مدل بازاریابی اجتماعی با نقش مسئولیت اجتماعی و نگرش مشتریان به برند با رویکرد آمیخته (مطالعه موردی: سازمان تامین اجتماعی کشور)
[
دوره3,
شماره
3
- پاییزسال
1403]
آندرواژ.لیلا
نقش کیفیت خدمات و ارزش درک شده در قصد خرید مجدد و رضایت مشتری در کسب و کارهای اینترنتی
[
دوره2,
شماره
2
- تابستانسال
1402]