آ

  • آزاد.ناصر طراحی مدل تفسیری- ساختاری ابعاد کیفیت خدمات مشاوره مدیریت بازاریابی [ دوره3, شماره 2 - تابستان سال 1403]
  • آزادی ریکنده.حمید ارائه مدل حکمرانی دیجیتال در صنعت بانکداری ایران [ دوره3, شماره 2 - تابستان سال 1403]
  • آزما.فریدون الگوی فضای کالبدی تجاری و کارآفرینی برای واحدهای دانشگاه آزاد اسلامی [ دوره3, شماره 3 - پاییز سال 1403]
  • آقاسی.سعید طراحی مدل ارتباطات دیجیتال بازاریابی در صنعت تله‌کام با رویکرد آمیخته اکتشافی [ دوره3, شماره 2 - تابستان سال 1403]
  • آندرواژ.لیلا طراحی و اعتباریابی‌ مدل بازاریابی اجتماعی با نقش مسئولیت اجتماعی و نگرش مشتریان به برند با رویکرد آمیخته (مطالعه موردی: سازمان تامین اجتماعی کشور) [ دوره3, شماره 3 - پاییز سال 1403]