آزاد.ناصر
طراحی مدل تفسیری- ساختاری ابعاد کیفیت خدمات مشاوره مدیریت بازاریابی
[
دوره3,
شماره
2
- تابستانسال
1403]
آزادی ریکنده.حمید
ارائه مدل حکمرانی دیجیتال در صنعت بانکداری ایران
[
دوره3,
شماره
2
- تابستانسال
1403]
آزما.فریدون
الگوی فضای کالبدی تجاری و کارآفرینی برای واحدهای دانشگاه آزاد اسلامی
[
دوره3,
شماره
3
- پاییزسال
1403]
آقاسی.سعید
طراحی مدل ارتباطات دیجیتال بازاریابی در صنعت تلهکام با رویکرد آمیخته اکتشافی
[
دوره3,
شماره
2
- تابستانسال
1403]
آندرواژ.لیلا
طراحی و اعتباریابی مدل بازاریابی اجتماعی با نقش مسئولیت اجتماعی و نگرش مشتریان به برند با رویکرد آمیخته (مطالعه موردی: سازمان تامین اجتماعی کشور)
[
دوره3,
شماره
3
- پاییزسال
1403]