ا

  • احمدی چهره برق.سیاوش الگوی بازاریابی سبز مبتنی بر توسعه پایدار: رویکرد نظریه داده بنیاد [ دوره3, شماره 2 - تابستان سال 1403]
  • اخوان ژیان.زینب شناسایی و رتبه‌بندی عوامل مؤثر بر چابکی زنجیره تأمین [ دوره3, شماره 1 - بهار سال 1403]
  • اسماعیل پور.حسن طراحی و اعتباریابی‌ مدل بازاریابی اجتماعی با نقش مسئولیت اجتماعی و نگرش مشتریان به برند با رویکرد آمیخته (مطالعه موردی: سازمان تامین اجتماعی کشور) [ دوره3, شماره 3 - پاییز سال 1403]
  • امیدی.فریدون تدوین مدل باندلینگ محصولات کشاورزی [ دوره3, شماره 1 - بهار سال 1403]
  • امینی.محمد تقی طراحی و تبیین الگوی سیاست گذاری برای انطباق با شرایط نامطمئن محیطی در صنعت لوازم خانگی [ دوره3, شماره 2 - تابستان سال 1403]
  • اندرواژ.لیلا طراحی و اعتباریابی‌ مدل بازاریابی اجتماعی با نقش مسئولیت اجتماعی و نگرش مشتریان به برند با رویکرد آمیخته (مطالعه موردی: سازمان تامین اجتماعی کشور) [ دوره3, شماره 3 - پاییز سال 1403]
  • انصاری.محمد الگوی فضای کالبدی تجاری و کارآفرینی برای واحدهای دانشگاه آزاد اسلامی [ دوره3, شماره 3 - پاییز سال 1403]
  • ایران زاده.سلیمان شناسایی ابعاد مختلف تخلف برند در صنعت بانکداری ایران [ دوره3, شماره 1 - بهار سال 1403]
  • ایمان خان.نیلوفر بررسی فراترکیب نقش نوآوری بر مزیت رقابتی شرکت‌های دانش‌بنیان [ دوره3, شماره 1 - بهار سال 1403]