احمدی.جاوید
بررسی اثربخشی ظرفیت های سازمانی بر اتخاذ استراتژیهای کسب و کار در صنایع غذایی ایران
[
دوره2,
شماره
1
- بهارسال
1402]
احمدی.رضا
راهبردهای توسعه حملونقل چندوجهی به منظور بالابردن قدرت رقابتپذیری و توسعه زیرساختی در فضای حوزه ترانزیتی و لجستیکی کشور
[
دوره2,
شماره
1
- بهارسال
1402]
اکابر.یعقوب
ارایه مدل تاثیر فرهنگ نوآوری و نوآوری در بازاریابی و محصول بر عملکرد بازار در شرکتهای تولیدی قطعات خودرو تبریز
[
دوره2,
شماره
3
- پاییزسال
1402]
الهی.غلامرضا
استراتژیهای توانمندسازی مالی در شرکتهای کوچک و متوسط با رویکرد دلفی فازی
[
دوره2,
شماره
3
- پاییزسال
1402]
امیدی.فریدون
ارائه الگوی رابطه خصومت مشتریان با عناصرآمیخته بازاریابی در شرکت مدیران خودرو
[
دوره2,
شماره
3
- پاییزسال
1402]
امیدی.فریدون
تاثیر مدیریت فناوری اطلاعات بر زنجیره تامین الکترونیکی سبز(مورد مطالعه:کارکنان گمرک خرمشهر)
[
دوره2,
شماره
4
- زمستانسال
1402]
امیدی.فریدون
تعیین نقش برند بر رابطه بین فرهنگ مصرف کننده و تبلیغات دهان به دهان
[
دوره2,
شماره
1
- بهارسال
1402]
امیدی.فریدون
تاثیر مدیریت فناوری اطلاعات بر زنجیره تامین الکترونیکی سبز(مورد مطالعه:کارکنان گمرک خرمشهر)
[
دوره2,
شماره
4
- زمستانسال
1402]
ایمان خان.نیلوفر
بررسی تاثیر برنامهریزی و استراتژی فروش بر عملکرد شرکتهای دانش بنیان
[
دوره2,
شماره
3
- پاییزسال
1402]