ا

  • احمدی.جاوید بررسی اثر‌بخشی ظرفیت های سازمانی بر اتخاذ استراتژی‌های کسب و کار در صنایع غذایی ایران [ دوره2, شماره 1 - بهار سال 1402]
  • احمدی.رضا راهبردهای توسعه حمل‌ونقل چندوجهی به منظور بالابردن قدرت رقابت‌پذیری و توسعه زیرساختی در فضای حوزه ترانزیتی و لجستیکی کشور [ دوره2, شماره 1 - بهار سال 1402]
  • اکابر.یعقوب ارایه مدل تاثیر فرهنگ نوآوری و نوآوری در بازاریابی و محصول بر عملکرد بازار در شرکتهای تولیدی قطعات خودرو تبریز [ دوره2, شماره 3 - پاییز سال 1402]
  • الهی.غلامرضا استراتژی‌های توانمندسازی مالی در شرکت‌های کوچک و متوسط با رویکرد دلفی فازی [ دوره2, شماره 3 - پاییز سال 1402]
  • امیدی.فریدون ارائه الگوی رابطه خصومت مشتریان با عناصرآمیخته بازاریابی در شرکت مدیران خودرو [ دوره2, شماره 3 - پاییز سال 1402]
  • امیدی.فریدون تاثیر مدیریت فناوری اطلاعات بر زنجیره تامین الکترونیکی سبز(مورد مطالعه:کارکنان گمرک خرمشهر) [ دوره2, شماره 4 - زمستان سال 1402]
  • امیدی.فریدون تعیین نقش برند بر رابطه بین فرهنگ مصرف کننده و تبلیغات دهان به دهان [ دوره2, شماره 1 - بهار سال 1402]
  • امیدی.فریدون تاثیر مدیریت فناوری اطلاعات بر زنجیره تامین الکترونیکی سبز(مورد مطالعه:کارکنان گمرک خرمشهر) [ دوره2, شماره 4 - زمستان سال 1402]
  • ایمان خان.نیلوفر بررسی تاثیر برنامه‌ریزی و استراتژی فروش بر عملکرد شرکت‌های دانش بنیان [ دوره2, شماره 3 - پاییز سال 1402]