ش

  • شاه طالبی.بدری تحلیلی بر مولفه اخلاق مداری شخصیت برند در آموزش عالی [ دوره2, شماره 3 - پاییز سال 1402]
  • شریف زاده.محمد شریف اثر گرایش بازاریابی کارآفرینانه بین‌المللی بر عملکرد صادراتی در کسب‌وکارهای صنعت سنگ ایران [ دوره2, شماره 4 - زمستان سال 1402]
  • شوکت پور.محمد حسین راهبردهای توسعه حمل‌ونقل چندوجهی به منظور بالابردن قدرت رقابت‌پذیری و توسعه زیرساختی در فضای حوزه ترانزیتی و لجستیکی کشور [ دوره2, شماره 1 - بهار سال 1402]
  • شیرازی.حسین تاثیر ابعاد مدل بازاریابی کارآفرینانه بر عملکرد صنعت هتلداری ایران در پسا کرونا [ دوره2, شماره 4 - زمستان سال 1402]