قائدامینی هارونی.عباس
تأثیر استراتژیهای برندسازی سازمانی بر ارزش ویژه برند سازمانی و مبتنی بر کارکنان: نقش واسطه ای رهبری برندمحور
[
دوره2,
شماره
1
- بهارسال
1402]
قائدامینی هارونی.عباس
تأثیر استراتژیهای برندسازی سازمانی بر ارزش ویژه برند سازمانی و مبتنی بر کارکنان: نقش واسطه ای رهبری برندمحور
[
دوره2,
شماره
1
- بهارسال
1402]
قدیمی.هادی
تبیین عوامل موثر بر رضایت شرکتهای کوچک و متوسط از خدمات بانکداری الکترونیکی از منظر کارافرینی
[
دوره2,
شماره
3
- پاییزسال
1402]