محمدزاده اماموردیخان.زهرا
اهمیت نگرانی درباره حریم خصوصی در بازاریابی اجازه ای
[
دوره2,
شماره
1
- بهارسال
1402]
محمدی نژاد.حامد
رابطه بین بازارگرایی و نوآوری با توجه به نقش میانجی گری گرایش به کارآفرینی
[
دوره2,
شماره
2
- تابستانسال
1402]
محمودزاده.مهدی
اثربخشی اصول دیداری گشتالت بر مؤلفههای ادراک مصرفکننده در بازاریابی دیجیتال
[
دوره2,
شماره
4
- زمستانسال
1402]
مختاری کرچگانی.مسعود
اعتبارسنجی بازاریابی اجتماعی محصولات فرهنگی مبتنی بر مدیریت ریسک (مورد مطالعه: معاونت فرهنگی شهرداری اصفهان)
[
دوره2,
شماره
4
- زمستانسال
1402]
مدبری.ایمان
واکاوی رابطه مسئولیت اجتماعی شرکت با تصویر شرکت و با نقش میانجیگری کیفیت خدمات بیمهای شرکت دانا
[
دوره2,
شماره
4
- زمستانسال
1402]
مرزی علمداری.جبرئیل
ارایه مدل تاثیر فرهنگ نوآوری و نوآوری در بازاریابی و محصول بر عملکرد بازار در شرکتهای تولیدی قطعات خودرو تبریز
[
دوره2,
شماره
3
- پاییزسال
1402]
معصومی.الهه
رابطه بین حمایت نرمافزاری از توانائیهای شرکت ﺑﺎ عملکرد شرکت ﺑﺎ ﺗﻮﺟﻪ ﺑﻪ ﻧﻘﺶ ﻣﯿﺎﻧﺠﯽ ﺍﺭزﺵ ﻭ ﺍﺳﺘﺮﺍﺗﮋی ﮐﺴﺐﻭﮐﺎﺭ
[
دوره2,
شماره
2
- تابستانسال
1402]
مقدم.امیر
تأثیر مدیریت تجربه مشتری بر تبلیغات دهان به دهان با نقش میانجی مدیریت ارتباط با مشتری در باشگاههای پرورشاندام مشهد
[
دوره2,
شماره
2
- تابستانسال
1402]
میثاقی.حسن
طراحی و تبیین بازاریابی هوشمند مبتنی بر اینترنت اشیا در صنعت بانکداری با استفاده از روش نقشه شناختی
[
دوره2,
شماره
3
- پاییزسال
1402]
میرابی.وحیدرضا
تبیین عوامل موثر بر رضایت شرکتهای کوچک و متوسط از خدمات بانکداری الکترونیکی از منظر کارافرینی
[
دوره2,
شماره
3
- پاییزسال
1402]
میرزایی.وحید
واکاوی رابطه مسئولیت اجتماعی شرکت با تصویر شرکت و با نقش میانجیگری کیفیت خدمات بیمهای شرکت دانا
[
دوره2,
شماره
4
- زمستانسال
1402]