پ

  • پقه.عبدالعزیز شناسایی الگوهای ذهنی مصرف‌کنندگان متعصب نسبت به برندهای تجملاتی [ دوره2, شماره 1 - بهار سال 1402]
  • پور قاسمی.شهرزاد تأثیر استراتژی‌های برندسازی سازمانی بر ارزش ویژه برند سازمانی و مبتنی بر کارکنان: نقش واسطه ای رهبری برندمحور [ دوره2, شماره 1 - بهار سال 1402]
  • پورتیمور.علی اصغر ارائه الگوی رابطه خصومت مشتریان با عناصرآمیخته بازاریابی در شرکت مدیران خودرو [ دوره2, شماره 3 - پاییز سال 1402]
  • پورنجف زاده اردکانی.محمدباقر تاثیر سرمایه انسانی بر مزیت رقابتی با نقش میانجی قابلیت مدیریت برند و تعدیلگر پویایی بازار [ دوره2, شماره 2 - تابستان سال 1402]