آخرین اخبار نشریه
    مطالعات میان رشته ای مدیریت بازاریابی ( علمی پژوهشی )
  • معرفي نشريه
    علمی

     

    براساس نتایج دهمین دوره ارزیابی نشریات علمی دانشگاه آزاد اسلامی در شهریورماه سال 1402،

    فصلنامه مطالعات میان رشته ­ای مدیریت بازاریابی

    به رتبه  + A  ارتقاء یافت و اخذ پذیرش و چاپ مقالات مستخرج  از رساله دانشجویان دوره دکتری تخصصی

    در این فصلنامه حائز  3 نمره خواهد بود.

    ---------------------------------------------------------------------------

     

    براساس دستورالعمل اجرایی حمایت مالی نشریات علمی دانشگاه آزاد اسلامی به شماره 62815/10مورخ 10/04/ 1398مقرر گردید در صورت تأیید اولیه توسط سردبیر؛ بابت ارسال هر مقاله جهت داوری مبلغ 3,000,000ریال (سیصد هزار تومان) و پس از تأیید نهایی، مبلغ 6,000,000 ریال (ششصد هزار تومان) دیگر جهت چاپ مقاله از مولفان محترم دریافت گردد. (لازم به ذکر است در صورتی که مقاله از طرف داوران محترم مردود اعلام شود مبلغ 3,000,000ریال اولیه قابل بازگشت به مولف نخواهد بود.)

    لطفاً هزینه‌های داوری و انتشار مقالات را به شماره شبا IR130600621401100927709001  با شناسه 27020000004550 متعلق به دانشگاه آزاد اسلامی واحدعلی آباد کتول  واریز نموده و سپس فیش واریزی را بارگزاری و به فصلنامه ارسال نمایید. با تشکر

     

    نکته : به استحضار می رساند با توجه به سیاست کلی نشریه مبنی بر ایجاد فرصت برای کلیه دانش پژوهان عزیز، تا اطلاع ثانوی از بررسی مقالات ارسالی توسط نویسندگان تکراری (Multiple submission) معذوریم. نویسندگان و پژوهشگران گرامی توجه نمایند که این نشریه از بررسی مقالاتی که نویسنده آنها، مقاله در حال داوری یا در نوبت چاپ دارد یا مقاله او در یکی از شماره­ های سال جاری چاپ شده است، معذور  می باشد

     

    سخن سردبیر

    کمیت و کیفیت مجلات علمی منتشر شده، به عنوان یکی از شاخص‌های توسعه‌یافتگی و اعتبار علمی هر کشوری محسوب می­ شود. مجلات علمی از ابزارهای مهم ارتباطی مجامع علمی و تحقیقاتی با حوزه صنعت و تولید می ­باشد. ارتباط تنگاتنگ مجلات علمی با نهاد دانشگاه­، پژوهش و صنعت سبب می­ شود مجلات علمی به  طرح مباحث و مسائل در سطح موسسات و سازمانها و همچنین در سطح کلان جامعه بپردازند.

    پیشرفت روز‌افزون دانش بازاریابی، ضرورت ارائه نتایج حاصل از پژوهش‌ها و تحقیقات بازاریابی برای استفاده محققان و علاقه‌مندان را ایجاب کرده است. در این راستا فصلنامه‌های علمی و پژوهشی، نقش کلیدی و اساسی در نشر و ارتقای سطح این پژوهش‌ها و نیز ایجاد بستر مناسب برای توسعه ارتباط میان پژوهشگران عرصه بازاریابی داشته­ اند. مجوز فصلنامه مطالعات میان رشته­ ای بازاریابی با عنایت خداوند و همت دانشگاه آزاد اسلامی واحد علی آباد کتول در سال1400 اخذ و راه­ اندازی شده است. این فصلنامه ناشر یافته‌های پژوهشگران و محققان کشور می­ باشد و در راه کسب مرجعیت علمی تلاش می‌کند؛ از این­رو از همه متخصصان، محققان و دانشجویان عرصه­ بازاریابی دعوت می‌شود که با ارسال مقالات علمی خود، ما را یاری نمایند.

     شایسته است که از همکاری پژوهشگران و داوران محترم، حمایت‌های اعضای محترم هیات تحریریه و تلاش‌های همکاران و همه دست اندرکاران تهیه و انتشار فصلنامه تشکر و قدردانی ویژه را داشته باشم. امید است بتوانیم بستر مناسبی را برای ارائه و انتشار هرچه بهتر تحقیقات و دستاوردهای پژوهشگران عزیز فراهم نماییم و تلاش امروز ما بتواند راهی برای  نزدیکی به  مرزهای دانش فراهم آورد و آیندگان از خرمن (نتایج) آن بهره مند شوند.

                                                                                               دکتر حسین وظیفه­ دوست  
                                                                        سردبیر فصلنامه مطالعات میان رشته­ ای مدیریت بازاریابی


    براساس مصوبه بیست و هشتمین جلسه کمیسیون تعیین اعتبار نشریات حوزه علوم انسانی و هنر دانشگاه آزاد اسلامی مورخ 1400/07/26 با راه اندازی نشریه با عنوان مطالعات میان رشته ­ای مدیریت بازاریابی موافقت گردید.

     هدف فصلنامه مطالعات میان رشته­ ای مدیریت بازاریابی، فراهم کردن  محیطی علمی برای پژوهشگران در حوزه بازاریابی و مباحث بین رشته ای مرتبط به عنوان یک منبع علمی برای تولید، اشاعه و معرفی یافته‌ها و نتایج پژوهش‌های علمی می باشد. امید است که این فصلنامه باعث ارتقای سطح علمی پژوهشگران این حوزه گردد.

    این فصلنامه به منظور نیل به این هدف،  از پژوهشگران درخواست می نماید که مقالات معتبر و چاپ نشده خود را برای  فرآیند داوری و چاپ به این فصلنامه ارسال نمایند. فصلنامه مطالعات میان رشته­ ای مدیریت بازاریابی با احترام به قوانین اخلاق حرفه‌ای در نشریات و الزام و التزام به رعایت آنها از آیین‌نامه اجرایی قانون پیشگیری و مقابله با تقلب در آثار علمی  پیروی می‌نماید.

     

    نشریه از منشور اخلاقی COPE تبعیت می کند.

     

    نویسندگان محترم لطفا قبل از ثبت و ارسال مقاله، راهنمای نویسندگان را مطالعه نمایند.

    رعایت شرایط و ضوابط فصلنامه الزامی است.


    آخرین مقالات منتشر شده
    پربازدیدترین مقالات
    مقالات در انتظار انتشار

    ابر واژگان

  • صاحب امتیاز
    دانشگاه آزاد اسلامی واحد علی آباد کتول
    شاپای الکترونیکی:2420-2821

    دوره انتشار: فصلنامه
    پست الکترونیک
    نشانی
    نویسندگان محترم جهت پیگیری وضعیت مقاله، در هر زمان از طریق صفحه شخصی خود  می توانند از روند بررسی با خبر شوند. نشانی: استان گلستان، دانشگاه آزاد اسلامی واحد علی آباد کتول، دانشکده حسابداری و مدیریت، دفتر نشریات، کدپستی: ۹۳۴۵۱-۴۹۴۱۷شماره تماس:   ۳۴۲۳۰۱۶۷ -۰۱۷    روزهای تماس: یکشنبه الی چهار شنبه (ساعت  14-9)ایمیل فصلنامه : jism@aliabadiau.ac.ir
    تلفن

    جستجو

    بانک ها و نمایه ها

    آمار مقالات

    تعداد دوره‌ها 3
    تعداد شماره ها 10
    مقالات چاپ شده 72
    تعداد نویسندگان 432
    تعداد مشاهده مقاله 10328
    تعداد دانلود مقاله 3312
    تعداد مقالات ارسال شده 188
    تعداد مقالات رد شده 40
    تعداد مقالات پذیرفته شده 105
    درصد پذیرش 42 %
    زمان پذیرش(روز) 101
    تعداد داوران 31
    آخرین به روزرسانی 09/07/1403