فهرست مقالات
-
دسترسی آزاد مقاله
1 - مدل کسب وکار بانکداری دیجیتال مبتنی بر بازاریابی الکترونیک
علی زمانی پرویز سعیدی الهه معصومی -
دسترسی آزاد مقاله
2 - طراحی و آزمون مدل بازاریابی تعاملی برای حفظ و نگهداشت مشتری
علی حاجی آقابزرگی محمود احمدی شریف پیمان غفاری آشتیانی -
دسترسی آزاد مقاله
3 - نقش کلیدی رسانه های اجتماعی در ایجاد اعتماد و شکل دادن به رفتار خریدمجدد مشتریان
سیدوحید حسینی پور محمدرضا باقرزاده مسعود یوسف زاده مهرداد متانی سید احمد جعفری کلاریجانی -
دسترسی آزاد مقاله
4 - ارزیابی راهبردهای مدیریت کسبوکار الکترونیکی بر اساس مدلسازی ساختاری تفسیری
یوسف رمضانی ندا زرین نگار محسن نجفی علی خیابانی تنها -
دسترسی آزاد مقاله
5 - شناسایی عوامل مؤثر بر صادرات غیرمستقیم پوشاک ایران با رویکرد آمیخته
فرشاد عالی داعی مصطفی هاشمی تیله نوئی حسین وظیفه دوست -
دسترسی آزاد مقاله
6 - طراحی الگوی سوگیری شناختی مدیران بازاریابی صنعت بیمه از طریق دیجیتالیسازی
سید فخرالدین علوی فرید عسگری بهزاد شهرابی بابک حاجی کریمی -
دسترسی آزاد مقاله
7 - نگرش برند و قصد خرید برندهای داخلی و خارجی: نقش جهانوطنگرایی در بازارهای نوظهور
الناز توماری فرخ قوچانی معصومه جعفری -
دسترسی آزاد مقاله
8 - طراحی وتبیین خط مشی های سرمایه انسانی جهت نیل به توسعه پایدار اجتماعی (مورد مطالعه دانشگاه های علوم پزشکی قطب 8 کشور)
هادی فاضلی مقدم حمدالله منظری توکلی سنجر سلاجقه زهرا انجم شعاع