فهرست مقالات
-
دسترسی آزاد مقاله
1 - شناسایی مولفه های موثر بر بازاریابی گردشگری تندرستی با استفاده از روش فراترکیب
بهرام غفاری شهربانو قلی پور فریدونی مهدی روح الامینی -
دسترسی آزاد مقاله
2 - ارائه مدل برندسازی احساسی در تصمیم خرید مصرفکننده با رویکرد بر بستهبندی سبز
سجاد فاتحی سینا نعمتی زاده سید عباس حیدری -
دسترسی آزاد مقاله
3 - الگوی فضای کالبدی تجاری و کارآفرینی برای واحدهای دانشگاه آزاد اسلامی
محمد انصاری فریدون آزما روح اله سمیعی طیبه تجری -
دسترسی آزاد مقاله
4 - طراحی و اعتباریابی مدل بازاریابی اجتماعی با نقش مسئولیت اجتماعی و نگرش مشتریان به برند با رویکرد آمیخته (مطالعه موردی: سازمان تامین اجتماعی کشور)
غلامرضا تیزفهم فرد حسن اسماعیل پور فریز طاهری کیا لیلا اندرواژ -
دسترسی آزاد مقاله
5 - بررسی تاثیر مدیریت ارتباط با مشتری بر حفظ مشتری بر اساس نقش میانجی کیفیت خدمات (مطالعه موردی: شرکت ترب)
سید کامران یگانگی زهرا نشاطی مریم ابراهیمی -
دسترسی آزاد مقاله
6 - تعیین وضعیت استارت آپ های خدماتی مجازی ایران از نظر مولفه های مدل بازاریابی بین الملل استارت آپ های خدماتی مجازی ایران
مصطفی رسول رویسی همایون یوسفی ادریس محمودی -
دسترسی آزاد مقاله
7 - تأثیر استراتژی تبلیغات دیجیتال بر نگرش و قصد خرید محصولات و خدمات مالی
مایا مجرد اردکانی -
دسترسی آزاد مقاله
8 - بررسی نقش آمیختههای بازاریابی بر بهبود فروش محصولات کشاورزی در شهرستان سقز
حسین شریفی لقمان رشیدپور سلیمان رسولی آذر