فهرست مقالات دسترسی آزاد مقاله صفحه چکیده متن کامل 1 - مدل کسب وکار بانکداری دیجیتال مبتنی بر بازاریابی الکترونیک علی زمانی پرویز سعیدی الهه معصومی دسترسی آزاد مقاله صفحه چکیده متن کامل 2 - طراحی و آزمون مدل بازاریابی تعاملی برای حفظ و نگهداشت مشتری علی حاجی آقابزرگی محمود احمدی شریف پیمان غفاری آشتیانی دسترسی آزاد مقاله صفحه چکیده متن کامل 3 - نقش کلیدی رسانه های اجتماعی در ایجاد اعتماد و شکل دادن به رفتار خریدمجدد مشتریان سیدوحید حسینی پور محمدرضا باقرزاده مسعود یوسف زاده مهرداد متانی سید احمد جعفری کلاریجانی دسترسی آزاد مقاله صفحه چکیده متن کامل 4 - ارزیابی راهبردهای مدیریت کسبوکار الکترونیکی بر اساس مدلسازی ساختاری تفسیری یوسف رمضانی ندا زرین نگار محسن نجفی علی خیابانی تنها دسترسی آزاد مقاله صفحه چکیده متن کامل 5 - شناسایی عوامل مؤثر بر صادرات غیرمستقیم پوشاک ایران با رویکرد آمیخته فرشاد عالی داعی مصطفی هاشمی تیله نوئی حسین وظیفه دوست دسترسی آزاد مقاله صفحه چکیده متن کامل 6 - طراحی الگوی سوگیری شناختی مدیران بازاریابی صنعت بیمه از طریق دیجیتالیسازی سید فخرالدین علوی فرید عسگری بهزاد شهرابی بابک حاجی کریمی دسترسی آزاد مقاله صفحه چکیده متن کامل 7 - نگرش برند و قصد خرید برندهای داخلی و خارجی: نقش جهانوطنگرایی در بازارهای نوظهور الناز توماری فرخ قوچانی معصومه جعفری دسترسی آزاد مقاله صفحه چکیده متن کامل 8 - طراحی وتبیین خط مشی های سرمایه انسانی جهت نیل به توسعه پایدار اجتماعی (مورد مطالعه دانشگاه های علوم پزشکی قطب 8 کشور) هادی فاضلی مقدم حمدالله منظری توکلی سنجر سلاجقه زهرا انجم شعاع