• اهداف و چشم انداز

    اهداف و چشم انداز اصلی مجله مطالعات میان رشته ای بازاریابی عبارت است از فراهم کردن  بستر و زمینه ای برای اینکه محققان، دانشگاه ها، موسسات آموزشی و متخصصین بتوانند دانش خود را به اشتراک گذاشته و آخرین مقالات علمی و یافته های تحقیقات خود را در زمینه مدیریت بازاریابی منتشر کنند. همچنین این مجله می تواند به عنوان منبع و مرجع، برای دانشجویان رشته مدیریت بازرگانی و بازاریابی مورد استفاده قرار گیرد.

    زمینه ها و محورهای مجله:

    • استراتژی های بازاریابی و تحقیقات بازار
    • سیستم های اطلاعات بازاریابی
    • بازاریابی الکترونیک و دیجیتال
    • مدیریت ارتباط با مشتری
    • مهندسی فروش و بازاریابی
    • تحلیل و به کارگیری نظریه‌­های مدیریت بازاریابی در حوزه کسب و کار ایران
    • اخلاق و مسئولیت اجتماعی در  بازاریابی
    • مفهوم و فرهنگ بازارگرایی و مشتری مداری در در حوزه کسب و کار ایران
    • نظریه ­ها و الگوهای نوین بازاریابی مصرف‌کننده و صنعتی
    • مدیریت رضایتمندی و شکایات مشتریان
    • تحلیل رفتار مصرف‌کنندگان و فرآیند تصمیم‌گیری خرید
    • مدیریت کانال های توزیع
    • راهبردهای قیمت گذاری