فهرست مقالات دسترسی آزاد مقاله صفحه چکیده متن کامل 1 - شناسایی و ارزیابی مدل کمپین ارتباطی با تکیه بر تبلیغات مریم شبابی سینا نعمتی زاده نسیم نعمتی زاده دسترسی آزاد مقاله صفحه چکیده متن کامل 2 - نقش فینتک در تحول مشتری مداری در صنعت بانکداری ایران غزاله اسودی حسین وظیفه دوست علیرضا روستا پریوش جعفری دسترسی آزاد مقاله صفحه چکیده متن کامل 3 - طراحی مدل مدیریت تجربه دیجیتال مشتریان در صنعت بانکداری با رویکرد تئوری دادهبنیاد خان محمد میلانلو محمود محمدیان مهدی نعیمی نظامآباد دسترسی آزاد مقاله صفحه چکیده متن کامل 4 - تاثیر تحول دیجیتال بر عملکرد بانکهای بورسی ایران علی کی لانی افسانه اوضاعی حسن کوهی دسترسی آزاد مقاله صفحه چکیده متن کامل 5 - ارائه مدل پیش بینی رفتار خرید مصرف کنندگان محصولات چرمی با رویکرد NLP حمیده سیفی شجاعی مرتضی محمودزاده حسین بوداقی خواجه نوبر ناصر فقهی فرهمند دسترسی آزاد مقاله صفحه چکیده متن کامل 6 - تاثیر بازاریابی دوستدار محیط زیست بر عملکرد استارت آپهای حوزه انرژی مریم حسینی یاسر فیضی دسترسی آزاد مقاله صفحه چکیده متن کامل 7 - ارائه الگوی راهبردی شخصیت برند: رهیافت فراترکیب حمید رضا الماسی تبار فرشید نمامیان دسترسی آزاد مقاله صفحه چکیده متن کامل 8 - طراحی مدل اجرای خط مشی های عمومی مبتنی بر مدیریت دانش و کارآفرینی با رویکرد بهره وری و بازاریابی سازمانی مجتبی بلوچی شهین شرفی حمید اکاتی زهرا انجم شعاع حجت طالبی